quote:Het zou jammer zijn als we het in de toekomst zonder dit soort topics moeten doen...
Op woensdag 29 oktober 2003 23:27 schreef pberends het volgende:[..]
Stop drugsopsporing en drugsvangsten
Nou ik heb m'n best gedaan op dit (nu al) kwaliteits-topic
![]()
quote:Kan je er niet gelijk een permban van maken in POL?
Op donderdag 30 oktober 2003 00:01 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het zou jammer zijn als we het in de toekomst zonder dit soort topics moeten doen...
Kunnen de mods hier niet wat tegen doen?
Laat mij nu ook even een pberendsiaanse feedback-opmerking maken.
quote:Ik wil dat wel eens doen, maar dan ben ik weer ingehaald door iemand die op de helft van het vorige topic al het nieuwe topic klaar heeft staan...
Op donderdag 30 oktober 2003 17:41 schreef Sidekick het volgende:
Wat duurt het lang zeg voordat er een nieuw slowchat-topic is.Kunnen de mods hier niet wat tegen doen?
quote:pberendsiaanse
Op donderdag 30 oktober 2003 17:41 schreef Sidekick het volgende:
Wat duurt het lang zeg voordat er een nieuw slowchat-topic is.Kunnen de mods hier niet wat tegen doen?
quote:Jouw username valt een aantal keren (en die van mij, en die van Sidekick), maar daar zie ik nog geen persoonlijke aanval in. Hij schrijft aan jou (en aan mij, en aan Sidekick) bepaalde meningen toe, als hij daar geen gelijk in heeft kun je daar gewoon met argumenten op reageren.
Op zaterdag 1 november 2003 00:10 schreef SCH het volgende:
Ik word een beetje moe van dat op de persoon spelen. Nu weer in het AFA topic door Extec. Ik post serieus en als ik voortdurend zo bejegend blijf worden, dan blijft het lastig om conflicten te vermijden.
quote:Ik doe mijn best om problemen te voorkomen Kozzmic. Ik heb begrepen dat dat hard nodig is. Is het zo veel gevraagd mij dan ook serieus te nemen? Je lokt het nu wel een beetje uit met dit soort reacties. Je hoeft er geen persoonlijke aanval in te zien, als iemand schrijft dat het voor iemand beledigend moet zijn om met mij geassocieerd te worden, dan is dat provocerend en dus een persoonlijke aanval. Hoe moet ik hier nou opereren als de opper-FA zegt dat ik provocaties moet melden zodat er wat aangedaan kan worden maar mods diezelfde provocaties wegvuiven?
Op zaterdag 1 november 2003 10:25 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Jouw username valt een aantal keren (en die van mij, en die van Sidekick), maar daar zie ik nog geen persoonlijke aanval in. Hij schrijft aan jou (en aan mij, en aan Sidekick) bepaalde meningen toe, als hij daar geen gelijk in heeft kun je daar gewoon met argumenten op reageren.
quote:
...als iemand schrijft dat het voor iemand beledigend moet zijn om met mij geassocieerd te worden, dan is dat provocerend en dus een persoonlijke aanval.
Wat laat je je toch immens kennen, SCH.
En je maakt het er zelf van; je kunt ook anders redeneren; dat het voor iemand anders een eer is om met jou vergeleken te worden.
In feite bevestig je dat een associatie met jou niet positief is, chapeau! En dat het zeker geen aanval op je persoon is, want algemeen bekend.
quote:De man laat in ieder geval zien dat hij je post (nog) serieus neemt.
Op zaterdag 1 november 2003 16:50 schreef ExTec het volgende:[..]
Wat laat je je toch immens kennen, SCH.
quote:Kom eens met zo'n redenering aan de hand van jouw bericht waarop SCH hier reageert... Het zal je nog zwaar vallen daar een positieve draai aan te geven ten behoeve van de user SCH zonder gemaakt over te komen.
En je maakt het er zelf van; je kunt ook anders redeneren; dat het voor iemand anders een eer is om met jou vergeleken te worden.
quote:Ik kan me niet altijd vinden in de standpunten van SCH maar waardeer hem zeer als forumgebruiker omdat hij me met regelmaat 'uitdaagt' zaken van een hele andere kant te bekijken. Dat houdt me wat scherp. Verder waardeer ik de inzet waarmee SCH zijn visie tracht te verhelderen. Ik vind dat je SCH tekort doet met een zwart-wit associatie waarin je hem min of meer tot fout verklaart.
In feite bevestig je dat een associatie met jou niet positief is, chapeau!![]()
Meningen verschillen, manieren waarop meningen worden geventileerd verschillen en manieren waarop meningen en/of personen het vuur na aan de schenen wordt gelegd verschillen.
Ik hoop niet dat er een trend ontstaat van uitlokking om mensen op één of andere manier tot een reactie te bewegen die hen een ban oplevert. Dergelijk zuiggedrag op de persoon van gebruikers zelf bevordert hier niet een sfeer van meningsuitwisseling, laat staan dat het mensen kansen biedt zaken van verschilllende kanten belicht te krijgen. Wat mij betreft blijft op de persoon geënt zuiggedrag achterwege. Met een troll of scherpzinnige steek onder water ter belichting van een standpunt of mening heb ik minder moeite.
quote:Wat is er volgens jou algemeen bekend?
En dat het zeker geen aanval op je persoon is, want algemeen bekend.
quote:Dank Sjun!
Op zaterdag 1 november 2003 22:35 schreef sjun het volgende:Ik hoop niet dat er een trend ontstaat van uitlokking om mensen op één of andere manier tot een reactie te bewegen die hen een ban oplevert. Dergelijk zuiggedrag op de persoon van gebruikers zelf bevordert hier niet een sfeer van meningsuitwisseling, laat staan dat het mensen kansen biedt zaken van verschilllende kanten belicht te krijgen. Wat mij betreft blijft op de persoon geënt zuiggedrag achterwege. Met een troll of scherpzinnige steek onder water ter belichting van een standpunt of mening heb ik minder moeite.
Op het stukje van je post dat ik heb overgelaten zou ik graag een reactie van de mods willen want dat is precies mijn punt en ik mis dat in de vorige reactie van Kozzmic.
Dus SCH, ga lekker over Sidekick zeiken, ok?
quote:De mod in kwestie was dronken.
Op zondag 2 november 2003 14:11 schreef AlbertCamus het volgende:
Waarom zit er een slot op Het is tijd. ?
Het is toch een topic van niks?
quote:Duidelijk toch:
Op zondag 2 november 2003 14:11 schreef AlbertCamus het volgende:
Waarom zit er een slot op Het is tijd. ?
quote:In iets andere bewoordingen staat dat ook in de FAQ.
Op zondag 2 november 2003 03:19 schreef sizzler het volgende:
BAGHH1
Welke meerwaarde heeft dit topic volgens jullie eigenlijk?
quote:Dat vroeg ik me ook al direct af. Heb ik ook al gelijk ergens er in gezet geloof ik.
Op zondag 2 november 2003 22:54 schreef Herostratos het volgende:
Just out of curiousity: Welke politicus haat je het meest?Welke meerwaarde heeft dit topic volgens jullie eigenlijk?
quote:Ik zat er ook al aan te denken toen ik hem weer boven zag drijven. Als mensen er bij zouden zetten waarom ze een politicus haatte dan zou daar wellicht een discussie over kunnen ontstaan. In de plaats daarvan worden er alleen kotssmileys bijgezet. En dus geen toegevoegde waarde. Laat staan dat het te rijmen valt met de FAQ.
Op zondag 2 november 2003 22:54 schreef Herostratos het volgende:
Just out of curiousity: Welke politicus haat je het meest?Welke meerwaarde heeft dit topic volgens jullie eigenlijk?
Hij is dus hierbij gesloten.
quote:
Op zondag 2 november 2003 01:30 schreef SCH het volgende:
Op het stukje van je post dat ik heb overgelaten zou ik graag een reactie van de mods willen want dat is precies mijn punt en ik mis dat in de vorige reactie van Kozzmic.
Ik zal deze week meer niet dan wel aanwezig zijn.
quote:Omdat ik lastig ben, kunnen anderen zich meer tegenover mij veroorloven. Sta jij meer toe? Dat is feitelijk wat je zegt. Dat vind ik vreemd. Ik wil graag op een andere manier posten (althans minder irritatie oproepen), daarom begin ik hier ook over - provocaties staan dat in de weg. Er ligt ook een verantwoordelijkheid bij de mods in dezen, vind ik.
Op maandag 3 november 2003 11:59 schreef Kozzmic het volgende:
Niet iedere persoonlijke verwijzing is een persoonlijke aanval, en in de opmerking van Extec zag ik niet zoveel kwaads. Misschien dat je de 'kritische' benadering van andermans posts eens wat meer naar je eigen manier van posten moet doortrekken, wie weet komt dan alles ooit nog wel weer een keertje goed.
Maar het komt wel goed hoor
quote:We doen ons best iedereen op dezelfde manier te behandelen. En daar is naar mijn mening dit specifieke geval geen uitzondering op. Ik denk niet dat het goed is om als mod meteen op elk onvertogen woord vermanend te reageren. En al helemaal niet bij twijfelgevallen.
Op maandag 3 november 2003 12:07 schreef SCH het volgende:[..]
Omdat ik lastig ben, kunnen anderen zich meer tegenover mij veroorloven. Sta jij meer toe? Dat is feitelijk wat je zegt. Dat vind ik vreemd.
quote:We'll see.
Maar het komt wel goed hoor
quote:Partytime
Op maandag 3 november 2003 12:01 schreef Kozzmic het volgende:
Ik zal deze week meer niet dan wel aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |