abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13848369

Nederland moet zich meer gaan oriëntieren op de toekomst, dus op China.

Als wij willen meeprofiteren van economische groei van China moeten we daar nu mee beginnen:

- Meer handelsverdragen afsluiten.
- Chinees integreren in het onderwijs.
- Minder streng zijn in het toelaten van Chinese studenten en asielzoekers.

Een soort Chinees/Nederlands-'deltaplan'. Wie is voor/tegen en wat kan er nog meer gebeuren?

maandag 13 oktober 2003 @ 13:47:13 #2
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13848493
Waarom heb je een grafiek over India erbij?

Wat voor handelsverdraven wil je dan zien? Chinees in het onderwijs integreren? Leuk, maar volgens mij is er gewoon geen animo voor. EN het toelaten van meer asielzoekers... Uhhmm, waarom wil je dat?

En kon dit niet in het andere topic?

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13848591
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:47 schreef Sidekick het volgende:
Waarom heb je een grafiek over India erbij?

Wat voor handelsverdraven wil je dan zien? Chinees in het onderwijs integreren? Leuk, maar volgens mij is er gewoon geen animo voor. EN het toelaten van meer asielzoekers... Uhhmm, waarom wil je dat?

En kon dit niet in het andere topic?

Tuurlijk niet.

De titel gaat alleen over India, het gaat om de informatie in de grafiek zelf, dat jij niet objectief reageert zeg dat valt me van je tegen
Animo voor nieuwe dingen is er (bijna) nooit. En het toelaten van meer Chineze asielzoekers kan goed van pas komen voor Nederlandse-Chinese betrekkingen.

maandag 13 oktober 2003 @ 13:58:14 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13848807
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:50 schreef pberends het volgende:

En het toelaten van meer Chineze asielzoekers kan goed van pas komen voor Nederlandse-Chinese betrekkingen.

Ik denk niet dat de Chinese overheid nu echt blij is als hier een politieke vluchteling komt ofzo. Het is een ander signaal dat die 'verstotenen' hier wel hun mening kunnen uiten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13848916
Mijn mening: als we nu meer chinese studenten toelaten, en een goeie opleiding geven, hebben we daar straks profijt van. Chinesen die in het westen gestudeerd hebben, hebben namelijk een streepje voor op de arbeidsmarkt daar
Laat me nou toch eens met rust man![br]Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')