Anyway, ik wilde jullie vragen of jullie misschien leuke vragen hebben voor Varela.. Uiteraard zal ik het interview + foto's plaatsen als het af is.
Thanx!
Waarschijnlijk heb ik volgende week donderdag het interview.. moet dat nog even kortsluiten.
Ik zal nog ff nadenken over vragen.
kan een pijnlijke vraag zijn omdat je indirect het falen van Joao Varela stelt, maar het antwoord lijkt mij iig interessant!
Want vragen die daar op aansluiten zijn meestal leuker.
Vraag hem naar herrinneringen uit zijn eigen studentenleven.
quote:Eerst Kelly, en nu Varela
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:22 schreef Qarinx het volgende:
Misschien kan dit topic beter naar SHO, want het hoeven niet alleen politieke vragen te zijn
.
quote:Het thema van de Almanak is "X" en waarschijnlijk plaatsen wij zijn stuk onder het hoofdstuk X-otisch, aangezien hij wel een xotische afkomst heeft.
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:24 schreef mbn het volgende:
Welke studie?
En heeft de almanak een thema?Want vragen die daar op aansluiten zijn meestal leuker.
Vraag hem naar herrinneringen uit zijn eigen studentenleven.
Vragen over zijn studentenleven dat waren we sowieso wel van plan.
Stel deze vraag maar op het laatst, anders heb je kans dat ie opstapt.
quote:LOL
Op donderdag 16 oktober 2003 23:41 schreef Ulx het volgende:
Vraag hem eens of hij denkt dat de LPF conservatieve moslims in de kaart speelt door zo te zeuren over hoofddoekjes. Immers: Als het dragen van een hoofddoek een politiek-culturele-religieuze stellingname is, is het niet dragen van zo'n doek door een moslima ook een politiek-cultureel-religieus statement. Dat impliceert weer dat moslima's geen baan zouden moeten krijgen en dat ze dus, geheel volgens de conservatieve imam's wens, thuis zouden moeten zitten.Stel deze vraag maar op het laatst, anders heb je kans dat ie opstapt.
Misschien een beetje saai, maar je zou hem vragen kunnen stellen in de trand van hoe bevalt het politieke werk in de praktijk? Wat zijn de valkuilen en problemen waar je tegenaan loopt? Misschien dat leden die een politieke carriere overwegen daar wat aan hebben.
quote:Vraag hem liever waarom hij zich vanaf dag 1 afzijdig heeft gehouden van de gehele politiek.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:45 schreef Demol het volgende:
Hoe hij terugblikt op 1.5 jaar LPF in de kamer. En waarom hij zich afzijdig hield van de crisis binnen de LPF vorige jaar oktober.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:28 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Vraag hem liever waarom hij zich vanaf dag 1 afzijdig heeft gehouden van de gehele politiek.
Regilio Tuur kwam ook heel toevallig weer langs, net als bij Kelly toen in Amsterdam... en hij herkende me nog .. Dus met hem staan we ook op de foto...
Even een foto van vandaag.. interview moet ik nog uitwerken..
quote:en
Op maandag 13 oktober 2003 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Wat vind je van de veel gehoorde opinie dat je als een 'excuusneger' naar voren bent geschoven? Dit vanwege de nogal vergaande immigratiepolitiek die de partij als voornemen had/heeft.
quote:Dit is ter sprake gekomen. Zodra ik het bandje heb afgeluisterd, zal ik zijn woorden citeren.. zodat daar geen misverstanden over ontstaan.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:45 schreef Demol het volgende:
Hoe hij terugblikt op 1.5 jaar LPF in de kamer. En waarom hij zich afzijdig hield van de crisis binnen de LPF vorige jaar oktober.
quote:Denk dat er geen vraag is geweest die ik niet kon stellen... hij is heel eerlijk in alles en zegt ook open wat hij denkt.. soms ook wel hard. Hij kon dus echt veel hebben en ik had geen moment het idee dat ik op moest passen met wat ik zei.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:41 schreef Ulx het volgende:
Stel deze vraag maar op het laatst, anders heb je kans dat ie opstapt.
quote:Wie's die neger op die foto??
Op vrijdag 7 november 2003 21:37 schreef Qarinx het volgende:
Het interview heeft vandaag plaatsgevonden en het was heel erg leuk. We hebben ruim 3 uur zitten praten en de man is ontzettend vriendelijk, intelligent en charmantRegilio Tuur kwam ook heel toevallig weer langs, net als bij Kelly toen in Amsterdam... en hij herkende me nog
.. Dus met hem staan we ook op de foto...
Even een foto van vandaag.. interview moet ik nog uitwerken..
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 02:59 schreef pberends het volgende:
Wie's die neger op die foto??
Nou wie zou dat nou zijn in een topic over Joao Varela?? Zwarte piet ofzo?
quote:Top! Leuk dat je hier je verslag doet!
Op vrijdag 7 november 2003 21:44 schreef Qarinx het volgende:[..]
Denk dat er geen vraag is geweest die ik niet kon stellen... hij is heel eerlijk in alles en zegt ook open wat hij denkt.. soms ook wel hard. Hij kon dus echt veel hebben en ik had geen moment het idee dat ik op moest passen met wat ik zei.
quote:Pssst: posticon.
Op zaterdag 8 november 2003 07:53 schreef Qarinx het volgende:[..]
Nou wie zou dat nou zijn in een topic over Joao Varela?? Zwarte piet ofzo?
Waar hebben jullie het interview eigenlijk gehouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |