Devaluatie zal het niet in de hand werken, want dat is toch europees en we zijn wel in 1 klap van onze financiële zorgen af!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 06-09-2003 12:25]
quote:Nee, want al die mensen die meewerken aan dit plan mogen het niet doorvertellen en ook alle mensen in de buurt die opeens allemaal geldtransport zien rijden hebben niks door en de aannemers die opeens miljoenen in cash krijgen weten ook van niks.
Op zaterdag 6 september 2003 12:27 schreef What het volgende:
Goed voor de inflatie.
quote:het zou me niet verbazen als het in diverse landen al gebeurt.. In dictatuur Italië van de megalomaan Berlusconi bijvoorbeeld.
Op zaterdag 6 september 2003 12:29 schreef egel het volgende:
Wow, dat niemand anders dit bedacht heeft!
quote:Kwestie van met z'n zestien-miljoenen je bek houden dus?
Op zaterdag 6 september 2003 12:28 schreef Tijn het volgende:
Nee, want al die mensen die meewerken aan dit plan mogen het niet doorvertellen en ook alle mensen in de buurt die opeens allemaal geldtransport zien rijden hebben niks door en de aannemers die opeens miljoenen in cash krijgen weten ook van niks.
quote:Sie haben es nicht gewusst.
Op zaterdag 6 september 2003 12:28 schreef Tijn het volgende:[..]
Nee, want al die mensen die meewerken aan dit plan mogen het niet doorvertellen en ook alle mensen in de buurt die opeens allemaal geldtransport zien rijden hebben niks door en de aannemers die opeens miljoenen in cash krijgen weten ook van niks.
ik had het me ook al eens afgevraagd... dacht dat het een achterlijk idee was
quote:het is nog niet zo lang geleden dat je als ambtenaar gewoon een loonzakje kreeg wekelijks met daarin je salaris. Ik zie niet in ,waarom we daar niet naar terug kunnen.
Op zaterdag 6 september 2003 12:32 schreef Smorlez het volgende:
Dus je wilt alles cash betalen
ieder bankbiljet moet voorzien zijn van een uniek nummer dat ook geregistreerd wordt dus zelf als overheid wat bijdrukken kan wel maar daar is snel achter te komen
enige wat wel zou kunnen is munten persen bij het leven
quote:BHFH heeft natuurlijk niet voor niets voor een limburgse grot gekozen. tijdens de koude oorlog heeft daar een geheim NAVO bureau oid gezeten, daar reed ook het nodige af en aan. maar niemand had iets door...
Op zaterdag 6 september 2003 12:28 schreef Tijn het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door gunhead op 06-09-2003 12:36]
quote:Precies. Mensen vinden het vast ook niet erg om met duizenden (of meer) euro's cash over straat te gaan elke maand. En als ze vragen "maar, waarom dan?" zeg je gewoon "hou je mond, je hebt toch je geld? hup, moven!".
Op zaterdag 6 september 2003 12:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
het is nog niet zo lang geleden dat je als ambtenaar gewoon een loonzakje kreeg wekelijks met daarin je salaris. Ik zie niet in ,waarom we daar niet naar terug kunnen.
quote:Hij heeft er dus nog over nagedacht ook.
Op zaterdag 6 september 2003 12:34 schreef gunhead het volgende:
BHFH heeft natuurlijk niet voor niets voor een limburgse grot gekozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |