quote:Geloof niet dat jij daar belang bij hebt, wel?
Op zondag 31 augustus 2003 20:17 schreef werkschuw het volgende:
Lagere uitkeringen,
quote:Tsja, 's landsbelang he
Op zondag 31 augustus 2003 20:20 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Geloof niet dat jij daar belang bij hebt, wel?
.
quote:Ik had niets anders van je verwacht...
Op zondag 31 augustus 2003 20:22 schreef Diverse_Reality het volgende:
Als anarchist ben ik het uiteraard met je eens.
quote:... ligt in Italie omdat de grenzen dus niet open zijn.
Op zondag 31 augustus 2003 20:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Pim Fortuyn...
Maar ik vind het een slecht plan vooralsnog. De wereld is nog niet zover geglobaliseerd dat dit een goed effect zal hebben.
Dat de grenzen binnen de EU geheel open liggen is voor nu genoeg.
quote:En minder criminaliteit
Op zondag 31 augustus 2003 20:18 schreef snowwie het volgende:
grenzen dicht: geen asielzoekers.
geld over.
hogere uitkeringen.
mensen met uitkeringen gaan meer uitgeven.
werkgelegenheid omhoog.
quote:daarnaast: over tien jaar staan we te springen om asielzoekers met die vergrijzing..
Op zondag 31 augustus 2003 20:28 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hm tja, de mensen blijven toch wel komen. Als wij het hier in Nederland ze onmogelijk maken, komen ze elders vast te zitten. Maar dit is uiteraard alleen maar mogelijk als de gehele samenleving een verandering ondergaat.
quote:Nou daar staan wij dan niet op te springen hoor. We hebben immers van het verleden (waarschijnlijk niet) geleerd.
Op zondag 31 augustus 2003 20:40 schreef werkschuw het volgende:[..]
daarnaast: over tien jaar staan we te springen om asielzoekers met die vergrijzing..
quote:Ja, vandaar ook dat men alle sociale voorzieningen overboord gooit.
Op zondag 31 augustus 2003 20:44 schreef Kaptein__Iglo het volgende:
Nou daar staan wij dan niet op te springen hoor. We hebben immers van het verleden (waarschijnlijk niet) geleerd.
Voor kapitaalstromen staan de grenzen wel open trouwens, dat kan dan wel weer.
quote:Je bent de grootste fokking mafkees die ik ooit heb ontmoet deze maand.
Op zondag 31 augustus 2003 20:17 schreef werkschuw het volgende:
Het heeft geen zin om grenzen te sluiten of beperkingen in te stellen. Gooi ze gewoon open! Globalisering werkt twee kanten op. Lagere uitkeringen, minder regels + beter onderwijs en het komt goed met NL.
- Hogere druk op sociale voorzieningen
- Wordt Nederland nog 'drukker'
- Meer criminaliteit
- Meer discriminatie
- Nederlanders voelen zich steeds minder thuis
- Meer werklozen en uitkeringen nodig
- Rassenrellen op lange termijn
Wat is er mis gegaan met jouw opvoeding? Geen onderwijs genoten, of een trauma opgelopen?
quote:Uit onderzoek blijkt dat alleen hoog opgeleiden een toevoeging kunnen hebben aan onze economie, en daarmee het opbrengen van de vergrijzing. Grenzen open voor iedereen is dus onzin, dat kost juist meer geld, ook tijdens de vergrijzing.
Op zondag 31 augustus 2003 20:40 schreef werkschuw het volgende:[..]
daarnaast: over tien jaar staan we te springen om asielzoekers met die vergrijzing..
quote:Yeah, en ik val op donkere meiden. Daar moeten we ook meer van hebben. Tevreden ben ik een stuk productiever.
Op zondag 31 augustus 2003 20:40 schreef werkschuw het volgende:
quote:Vrouwen toelaten is weer een ander verhaal. Die zijn iig minder crimineel dan allochtone én autotone mannen.
Op zondag 31 augustus 2003 20:51 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Yeah, en ik val op donkere meiden. Daar moeten we ook meer van hebben. Tevreden, ben ik een stuk productiever.
quote:Bekend met het fenomeen zigeunerin?
Op zondag 31 augustus 2003 20:51 schreef pberends het volgende:Vrouwen toelaten is weer een ander verhaal. Die zijn iig minder crimineel dan allochtone én autotone mannen.
quote:Nee, wel zuigerin
Op zondag 31 augustus 2003 20:54 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Bekend met het fenomeen zigeunerin?
quote:Slimme opmerking. Als we iedereen in Nederland een hoge uitkering geven gaat het wel weer goed met de economie.......
Op zondag 31 augustus 2003 20:18 schreef snowwie het volgende:
grenzen dicht: geen asielzoekers.
geld over.
hogere uitkeringen.
mensen met uitkeringen gaan meer uitgeven.
werkgelegenheid omhoog.
quote:Dankje het gaat prima. Opleiding OK, geen trauma's.
Op zondag 31 augustus 2003 20:48 schreef pberends het volgende:[..]
Je bent de grootste fokking mafkees die ik ooit heb ontmoet deze maand.
Meer asielzoekers betekend:- Hogere druk op sociale voorzieningen
- Wordt Nederland nog 'drukker'
- Meer criminaliteit
- Meer discriminatie
- Nederlanders voelen zich steeds minder thuis
- Meer werklozen en uitkeringen nodig
- Rassenrellen op lange termijn
![]()
![]()
Wat is er mis gegaan met jouw opvoeding? Geen onderwijs genoten, of een trauma opgelopen?
Het gaat om de combinatie open grenzen en lagere uitkeringen en beter onderwijs. Gevolg: minder gelukzoekers en degenen die toch geluk komen zoeken worden goed opgeleid. In de jaren 70 werden open grenzen gecombineerd met een sociaal stelsel type hangmat.
quote:Juist. Allochtone jongeren studeren zelfs vaker door, dus het scholingsprobleem zal wel meevallen. Je moet mensen alleen niet in een zwart gaat gooien, sociale acceptatie is belangrijk.
Op zondag 31 augustus 2003 21:08 schreef werkschuw het volgende:
Het gaat om de combinatie open grenzen en lagere uitkeringen en beter onderwijs. Gevolg: minder gelukzoekers en degenen die toch geluk komen zoeken worden goed opgeleid. In de jaren 70 werden open grenzen gecombineerd met een sociaal stelsel type hangmat.
quote:Hoe bedoel je beter onderwijs? Hoe meer asielzoekers, hoe slechter het opleidingsniveau van Nederland. Dat is een feit bij de huidige onderwijsuitgaven.
Op zondag 31 augustus 2003 21:08 schreef werkschuw het volgende:[..]
Dankje het gaat prima. Opleiding OK, geen trauma's.
quote:Ik bedoel: er moet in onderwijs geinvesteerd worden. Goed onderwijs is een voorwaarde voor integratie/acceptatie.
Op zondag 31 augustus 2003 21:16 schreef pberends het volgende:[..]
Hoe bedoel je beter onderwijs? Hoe meer asielzoekers, hoe slechter het opleidingsniveau van Nederland. Dat is een feit bij de huidige onderwijsuitgaven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |