abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12782194
Waarom wordt Prinsjesdag niet afgeschaft? Het kost miljoenen euro's aan geld, er worden 1000en ambtenaren (zoals politie) ingezet, terwijl daarmee moorden en ontvoeringen konden worden opgelost.
Publiceer alleen de informatie in de media en op internet, dat is meer dan genoeg.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:12:49 #2
58743 Artmetic
Digitally yours
pi_12782263
Omdat die hoer van een beatrix zich dan niet meer popi voelt denk ik
[b]I can see clearly now the brain is gone[/b]
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:14:40 #3
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_12782321
helemaal mee eens, weg met dat koningshuis en die stomme prinsjesdag.

kosten de staat alleen maar veel gaat, en wegens bezuinigen schaffen we dat ook maar af...

Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_12782338
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:12 schreef Artmetic het volgende:
Omdat die hoer van een beatrix zich dan niet meer popi voelt denk ik
Ik neem aan dat je weet dat het strafbaar is wat je nu zegt?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:15:20 #5
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12782339
Welnee, is juist heel goed voor het land. Al die bejaarden kopen treinkaartjes en vlaggetjes en winkelen Den Haag leeg.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:17:53 #6
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_12782413
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:15 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je weet dat het strafbaar is wat je nu zegt?

Je mag best zeggen dat mevrouw Beatrix een hoer is (we leven niet onder een dictator). Als je maar zegt dat het jou mening is. Ik vind beatrix echt lijken op een alien. Vergelijk de foto's maar eens.
pi_12782486
Als je denkt dat je heel belangrijk bent dan wil je er natuurlijk wel bij zijn in die ouwe zaal.
pi_12782491
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:17 schreef TechXP het volgende:

[..]

Je mag best zeggen dat mevrouw Beatrix een hoer is (we leven niet onder een dictator). Als je maar zegt dat het jou mening is. Ik vind beatrix echt lijken op een alien. Vergelijk de foto's maar eens.

Dat we niet in een dictatuur leven, betekend niet dat je mening alles mag inhouden. En daarbij werd er niet gezegd dat het een mening is, maar dat ze het daadwerkelijk was Maar goed, zo begint er een nieuwe off-topic discussie
pi_12782600
Hey, we sturen ook meteen het voltallige politieke apparaat naar huis, wat moet je daar nou mee kost alleen maar geld.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12782615
Afschaffen die hap
Het kongshuis moet sowieso verdwijnen. Kijk die plannen worden toch uitgevoerd, niemand luister naar die domme rede en die koets mag ook wel eens gesmolten worden en verkocht worden.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12782649
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:24 schreef Grayburn het volgende:
Hey, we sturen ook meteen het voltallige politieke apparaat naar huis, wat moet je daar nou mee kost alleen maar geld.
Dan ook maar meteen het politieapparaat wegkieperen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_12782692
Oja, en meteen ook alle musea opheffen en dichtspijkeren.
Cultuur, wat heeft dat nou voor waarde. Onzin allemaal. Kost alleen maar geld.

.

donderdag 28 augustus 2003 @ 14:29:59 #13
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_12782731
Grandioze flauwekul, heel die prinsjesdag.
Al die koninklijke zooi kan helemaal opdoeken maar dat zal er wel nooit van komen omdat ze er zelf mee moet instemmen en dat zal wel niet gebeuren.

Ik vraag me eigenlijk af of het hele koningshuis ook loonmatiging krijgt, en btw waarom krijgen die een uitkering (meer is het niet zo hoeven er iig niet voor te werken) ze hebben toch nog vermogen genoeg.

Hypocriet noemen wij zoiets

Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:31:26 #14
63375 Tarrel666
Ja ik weet wat een tarrel is..
pi_12782763
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, en meteen ook alle musea opheffen en dichtspijkeren.
Cultuur, wat heeft dat nou voor waarde. Onzin allemaal. Kost alleen maar geld.

.

Ook nog zoiets, gesubsidieerde kunst en cultuur. Damn, als die kunst en cultuur echt zo goed was dan zou het zichzelf wel terug verdienen, opdoeken die handel!!!
Please stand in a straight line, I've got only one bullet left...
pi_12782780
Laten we eerst maar demonstraties en voetbalwedstrijden verbieden, die kosten heel wat meer centjes en mankracht.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:32:33 #16
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12782793
En bovendien, de hoedenbranche haalt jaarlijks haar halve omzet uit prinsjesdag.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_12782800
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:32 schreef BladE-l----- het volgende:
Laten we eerst maar demonstraties en voetbalwedstrijden verbieden, die kosten heel wat meer centjes en mankracht.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:38:39 #18
58743 Artmetic
Digitally yours
pi_12782942
Wat zou er gebeuren als heel Nederland in opstand komt en het koningshuis weg wil hebben? Of we houden een referendum ofzo.. en dan gewoon allemaal stemmen dat het koningshuis weg moet ;-)
[b]I can see clearly now the brain is gone[/b]
pi_12782966
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:38 schreef Artmetic het volgende:
Wat zou er gebeuren als heel Nederland in opstand komt en het koningshuis weg wil hebben? Of we houden een referendum ofzo.. en dan gewoon allemaal stemmen dat het koningshuis weg moet ;-)
Tijdens de Franse Revolutie werd het koningshuis onthoofd

pi_12783071
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:12 schreef Artmetic het volgende:
Omdat die crackwhore van een beatrix zich dan niet meer popi voelt denk ik
Idd het is gewoon weer een grote circus om het koningshuis te promoten en te showen.
pi_12783077
Ik ben wel blij met het koningshuis. Bravo voor het koningshuis!
MARCO ULPIO TRAIANO ULPIA NOVIOMAGUS
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:46:13 #22
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_12783128
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:32 schreef BladE-l----- het volgende:
Voetbalwedstrijden ok. Kan daar ook eventueel het leger in zetten, doen die ook nog eens wat.
Kan ook bij demonstraties. Demonstraties hoeven niet uit de hand te lopen. In sommige gevallen helpt de politie meestal (undercover) om het uit de hand te laten lopen. Vaak hebben organisaties gezorgt voor ordediensten.
pi_12783226
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:46 schreef TechXP het volgende:

[..]

Voetbalwedstrijden ok. Kan daar ook eventueel het leger in zetten, doen die ook nog eens wat.
Kan ook bij demonstraties. Demonstraties hoeven niet uit de hand te lopen. In sommige gevallen helpt de politie meestal (undercover) om het uit de hand te laten lopen. Vaak hebben organisaties gezorgt voor ordediensten.

Da's al bijna net zo'n mooie als die van de linkse pers
Slaapt winter
en zomer
pi_12783273
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:46 schreef TechXP het volgende:
Demonstraties hoeven niet uit de hand te lopen. In sommige gevallen helpt de politie meestal (undercover) om het uit de hand te laten lopen. Vaak hebben organisaties gezorgt voor ordediensten.
Klopt, dit gebeurd regelmatig. De AIVD heeft daar ook een handje van.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:54:02 #25
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_12783327
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:50 schreef Parabola het volgende:
Da's al bijna net zo'n mooie als die van de linkse pers
Het gebeurd echt hoor. Politie heeft het geloof een keer toegegeven dat ze dat bij een demonstratie hadden gedaan. En er zijn veel getuigeverslagen en mensen die aangesproken zijn geweest door een undercoveragent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')