quote:Het heeft vast met Defensie te maken. En wrs ook met Twenthe.
Op zaterdag 27 september 2003 14:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
nee, dat zijn specifiek vragen voor Cees van der Knaap. Als hij ze leest weet hij wel waarom.
quote:http://planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=403613/sc=794ad4
Op zaterdag 27 september 2003 13:41 schreef sizzler het volgende:Zou je twee politiek opponenten, zeg een uurtje, kunnen laten discussieren in een sticky topic en dan de users laten bepalen wie er gewonnen heeft?
Zoiets? Ik denk dat het vrij onmogelijk wordt om zoiets te organiseren.
quote:wel met defensie, niet met Twenthe..
Op zaterdag 27 september 2003 15:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het heeft vast met Defensie te maken. En wrs ook met Twenthe.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 27-09-2003 15:54]
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 15:47 schreef useroid het volgende:
Hij heeft ook al gereageerd op de FP of althans het was een poging
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32852&page=2#reacties
Kozzmic, heb je hem wel een linkje doorgestuurd van het forum en niet van de FP?
Wat voor beeld zal die nu wel niet hebben van FOK!.
quote:inderdaad..
Op zaterdag 27 september 2003 15:50 schreef Sidekick het volgende:[..]
Kozzmic, heb je hem wel een linkje doorgestuurd van het forum en niet van de FP?
Wat voor beeld zal die nu wel niet hebben van FOK!.
![]()
![]()
quote:NEE!!!! Nou komt hij nooit meer fokken!
Op zaterdag 27 september 2003 15:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
inderdaad..
![]()
![]()
quote:
Hoi Diederik,de cijfers waar je mee aankomt zijn lulkoek.
Weer een goedkope truuk om kernenergie zwart te maken.
Wat is je alternatief? Heel Nederland volbouwen met windmolens? Is dat kostentechnisch voordeliger dan kernenergie? Nee, uit verschillende onderzoeken blijkt dat dat helemaal NIET het geval is.
Dus vallen we terug op gasgestookte centrales en dan begint het huilen over de CO2 uitstoot weer.
Verzin eens een structurele oplossing in plaats van het modieuze leugeverhaal van Groen Stroom.
Er komt immer NIEMAND bij mij een andere stroomkabel aansluiten, en 30% van de stroom in Nederland groen? Dat gelooft toch niemand...
quote:
4 promille ja maar wat voor doden brengt dat aan de zeik.
[...]
Diederik Samsom, PvdA, if so hebben jullie zo veel vrije tijd over bij de PvdA dat jullie hier op Fok kunnen mee debatteren, oh nee wacht jullie hebben geen regeerverantwoordelijkheden meer en dus tijd te over om nog wat zieltjes te winnen, whoahahaha
quote:
Wouter Bos heeft natuurlijk weer met zielige mensen op straat gesproken en hun zielige verhaal aangehoord en besluit dat er ten strijde moet worden getrokken tegen de regering Balkenende? Wie was er ook alweer verantwoordelijk voor de belastingen tijdens paars als staatsecretaris.
quote:OMG, NEEE!
Ach die linkse partijen komen bijna altijd met hetzelfde idee of het nu economisch goed of slecht gaat, het maakt ze geen donder uit.
Ze willen de schatkist zo snel mogelijk leeggooien(het liefste eerst nog vullen met wat extra geleend geld). Na het leeggooien snel wegrennen en weer in de opositie gaan zitten.
Gelukkig heeft de meerderheid in Nederland dat lekker door. Dus droom zacht.
Alleen jammer dat deze linkse prutsers daar in de kamer mijn belastinggeld zitten te verdoen.
Ik durf niet meer verder te lezen.......
quote:Dat dacht ik ook toen ik sommige reacties las.
Op zaterdag 27 september 2003 17:04 schreef sizzler het volgende:
NEE!!!! Nou komt hij nooit meer fokken!
quote:Maar, maar, maar, er zitten ook wel een aantal goede posts tussen.
Op zaterdag 27 september 2003 17:04 schreef sizzler het volgende:[..]
NEE!!!! Nou komt hij nooit meer fokken!
[..]
[..]
[..]
[..]OMG, NEEE!
Ik durf niet meer verder te lezen.......
quote:LOL
Op zaterdag 27 september 2003 17:35 schreef Koos Voos het volgende:
erg confronterend natuurlijk.. zo'n direkt contakt met het ' volk'...
(zou hij met zijn rode ketelpak aan achter het toetsenbord zitten ?)
Wel op de FP meediscussieren en niet in de speciaal geopende topics hier in POL.
quote:Ik vind die uitgeplukte voorbeelden hierboven nou niet echt normale manieren van discusieren. Zelfs niet als dit op het internet is. De enige les voor die "n00bs die geen reet van het adremme volk snappen" is dan dat je genoeg mensen hebt op internet die niet fatsoenlijk kunnen discusieren en die je dus niet serieus hoeft te nemen.
Op zaterdag 27 september 2003 17:56 schreef pberends het volgende:[..]
LOL
![]()
![]()
lekker gebasht worden op fora zijn de meeste politici inderdaad niet gewend, terwijl het vrij normaal is. Goede les voor die n00bs die geen reet van het adremme volk snappen.
Als dat bashen dus normaal is dan is mijn hoop in de menselijkheid weer verder afgenomen en zal ik een plan moeten opzetten om een kluizenaarsbestaan op te bouwen.
quote:Idd
Op zaterdag 27 september 2003 22:32 schreef Pirate_Jim het volgende:[..]
Ik vind die uitgeplukte voorbeelden hierboven nou niet echt normale manieren van discusieren. Zelfs niet als dit op het internet is. De enige les voor die "n00bs die geen reet van het adremme volk snappen" is dan dat je genoeg mensen hebt op internet die niet fatsoenlijk kunnen discusieren en die je dus niet serieus hoeft te nemen.
quote:Het is op de Frontpage een beetje de trend, dat ongenuanceerde flamen.
Als dat bashen dus normaal is dan is mijn hoop in de menselijkheid weer verder afgenomen en zal ik een plan moeten opzetten om een kluizenaarsbestaan op te bouwen.
Je leven op een piratenschip doorbrengen is niet nodig.
quote:Oorzaak: op de frontpage kan je niet quoten, dus ook niet op niveau discusieren
Op zaterdag 27 september 2003 22:39 schreef Sidekick het volgende:[..]
Idd
[..]Het is op de Frontpage een beetje de trend, dat ongenuanceerde flamen.
Je leven op een piratenschip doorbrengen is niet nodig.
quote:Vind ik ook een hele goede!
Op zaterdag 27 september 2003 13:41 schreef sizzler het volgende:
Vogens mij is het al een keer geopperd, maar zou je politici zélf niet vragen waarover ze in discussie willen met 'ons jongeren' ?
En nog een keer aan Kozzmic: wat betreft het interviewen van politici die al op fok zitten?
[Dit bericht is gewijzigd door Kordotium op 28-09-2003 02:30]
quote:Het lullige voor de politici is dat 90% van het kiezersvolk uit dat "adremme volk" bestaat.
Op zaterdag 27 september 2003 22:32 schreef Pirate_Jim het volgende:
Ik vind die uitgeplukte voorbeelden hierboven nou niet echt normale manieren van discusieren. Zelfs niet als dit op het internet is. De enige les voor die "n00bs die geen reet van het adremme volk snappen" is dan dat je genoeg mensen hebt op internet die niet fatsoenlijk kunnen discusieren en die je dus niet serieus hoeft te nemen.
quote:Ja, prima.
Op zondag 28 september 2003 02:24 schreef Kordotium het volgende:[..]
Vind ik ook een hele goede!
En nog een keer aan Kozzmic: wat betreft het interviewen van politici die al op fok zitten?
User-account is in ieder geval naar hem toegezonden, ik kijk vanavond nog wel even of er een wat concretere stelling uit het interview of de discussie te halen is.
Een wekelijkse frequentie is me eigenlijk ook een beetje teveel, ik ben van plan onregelmatig 4 a 5 politici te benaderen, waarna de interviews op binnenkomst van de antwoorden zo snel mogelijk geplaatst worden. Niet meer dan eentje per week.
Bij het benaderen van politici wil ik de volgende punten in het oog houden...
Ik wil de volgende personen in de komende 2 dagen gaan benaderen:
Ik vond dat hij Fok! al vrij snel in de vingers had. Qua manier van reageren.
quote:Inderdaad. Wat ik wel jammer vind is dat er eigenlijk geen lijn in zit als bij een debat. Ik kan me ook voorstellen dat dat voor de geïnterviewde niet echt prettig is, aangezien je van alle kanten met vragen wordt bestookt. Misschien de volgende keer er één onderwerp uitlichten? Alleen hoe je dan het aantal vragen wat kunt inperken...
Op zondag 12 oktober 2003 23:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
Dit was overigens mooi, discussiëren met Eerdmans.Ik vond dat hij Fok! al vrij snel in de vingers had. Qua manier van reageren.
Er vanuit gaande dat ze tijd vrij willen/kunnen maken
quote:Bij Marianne Thieme heb ik wel een onderwerp eruit gelicht in een nieuw topic, maar ook daar werd het al snel een 'vraag maar raak'-discussie.
Op zondag 12 oktober 2003 23:17 schreef Lithion het volgende:[..]
Inderdaad. Wat ik wel jammer vind is dat er eigenlijk geen lijn in zit als bij een debat. Ik kan me ook voorstellen dat dat voor de geïnterviewde niet echt prettig is, aangezien je van alle kanten met vragen wordt bestookt. Misschien de volgende keer er één onderwerp uitlichten? Alleen hoe je dan het aantal vragen wat kunt inperken...
Ik denk dat je er niet echt aan ontkomt.
quote:Helemaal mee eens. Het is beter om er een aspect uit te pikken en daarover te discussieren.
Op zondag 12 oktober 2003 23:17 schreef Lithion het volgende:[..]
Inderdaad. Wat ik wel jammer vind is dat er eigenlijk geen lijn in zit als bij een debat. Ik kan me ook voorstellen dat dat voor de geïnterviewde niet echt prettig is, aangezien je van alle kanten met vragen wordt bestookt. Misschien de volgende keer er één onderwerp uitlichten? Alleen hoe je dan het aantal vragen wat kunt inperken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |