abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:51:05 #1
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12590327
Daar gaan we weer .

Uit het oude topic:

quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier

Lucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks

Alvast bedankt!

pi_12590429
misschien even de openingspost van het vorige feedbacktopic hier neerzetten? Zomaar 'n ideetje.
Jij kan gedachtenlezen
En deze post vervolgens wegmikken... ook 'n ideetje
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 22:54:10 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12590465
Feedback is feedback he .
pi_12602781
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
pi_12602871
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:40 schreef FluxC5 het volgende:
Dank je wel. Deze ga ik ff doorgeven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:46:42 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12602937
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:44 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dank je wel. Deze ga ik ff doorgeven.

Over IRC al gedaan .

Wat werken we heerlijk doorelkaar soms he

pi_12602974
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.

verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.

gewoon allemaal sluiten die zooi. Hij mist gewoon een leven.

pi_12602989
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:46 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Over IRC al gedaan .

Wat werken we heerlijk doorelkaar soms he

Gaat lekker zo.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 13:48:56 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12603003
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Harrie het volgende:
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.

verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.

Zie sluitreden van zn topic over Office software.

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 21-08-2003 13:49]

pi_12603015
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Zie sluitreden van zn topic over Outlook.

pi_12603161
quote:

Mail is al verstuurd met mijn mening.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:23:50 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12605608
quote:

Nee hoor, dat stond gewoon allemaal onder elkaar op webwereld en tweakers.

En ik vraag me af wie van ons 2 een leven mist als jij je zo zit op te winden over iemand die je niet eens irl kent

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:27:06 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12605691
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nee hoor, dat stond gewoon allemaal onder elkaar op webwereld en tweakers.

En ik vraag me af wie van ons 2 een leven mist als jij je zo zit op te winden over iemand die je niet eens irl kent

Ga ff ergens anders met Harrie ruziemaken.
pi_12607119
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:40 schreef FluxC5 het volgende:
Met dank aan Breuls voor het updaten.

blijkbaar mogen wij het ook zelf doen, een volgende keer

pi_12618220
Lucille, handige site voor je Linux FAQ: http://doc.nl.linux.org/
pi_12618327
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 23:19 schreef TimberWolf het volgende:
Lucille, handige site voor je Linux FAQ: http://doc.nl.linux.org/
Hij staat er bij.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 00:06:08 #17
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12619686
Uhm, als ik beloof dat ik vanaf nu echt heeeeel erg mijn best zal doen niet meer off-topic te gaan lopen kletsen, zou er dan misschien iemand wat van de off-topic berichten uit [i-mode] NEC N341i weg willen editen want het is daar een zooitje geworden en dat vind ik niet leuk
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 04:46:45 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12622909
Lees ik nou zo krom? Kan niet veel bijzonders vinden behalve wat gebabbel over een pril CDtje.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 06:13:46 #19
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_12623013
Lucille waarom staan die FAQ's onderaan??
pi_12623876
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 06:13 schreef oYo het volgende:
Lucille waarom staan die FAQ's onderaan??
Ze staan onderaan, omdat ik ze op slot heb gezet. Dat is het automatische mechanisme van de forum software.
De reden dat ze op slot staan is dat ik niet wil dat anderen er in gaan posten. Maar geen nood, de startpagina van de FAQ staat gewoon bovenaan. En daar staat het grote overzicht van alle FAQs.
Gisterenavond heb ik dus alle FAQs in losse topics gezet, omdat er te veel informatie en te veel plaatjes in stonden om alles binnen 1 topic te houden. Vandaar. Na verloop van tijd zullen de losse FAQs zelfs van de pagina verdwenen zijn, als er maar genoeg andere topics in DIG verschijnen.
pi_12624482
Lucille, heb jij advies voor dit?
Wat voor PC?

Jij heb wel verstand van zaken.

Lambo of Rekt
pi_12625777
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:09 schreef EggsTC het volgende:
Lucille, heb jij advies voor dit?
Wat voor PC?

Jij heb wel verstand van zaken.

Ik ben geen expert voor ADM systemen, maar waarom neem je 400MHz memory als je een 333 MHz bussnelheid van je CPU hebt? Is het dan niet handiger om goedkoper 333 MHz memory te nemen?

Misschien een overbodige vraag van mij, want ik weet niet wat je eisen zijn, maar voor 20 euro meer heb je een 120 GB HD ipv 80 GB. Ofwel 50% meer schijfruimte voor maar 20% extra euro's. Maar goed, dat zijn altijd persoonlijke keuzes.

Is de onboard audio van een goede kwaliteit? Ik heb geen idee, maar tot nu toe vind ik die onboard dingen altijd wat tegen vallen.

pi_12627384
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:12 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik ben geen expert voor ADM systemen, maar waarom neem je 400MHz memory als je een 333 MHz bussnelheid van je CPU hebt? Is het dan niet handiger om goedkoper 333 MHz memory te nemen?

Misschien een overbodige vraag van mij, want ik weet niet wat je eisen zijn, maar voor 20 euro meer heb je een 120 GB HD ipv 80 GB. Ofwel 50% meer schijfruimte voor maar 20% extra euro's. Maar goed, dat zijn altijd persoonlijke keuzes.

Is de onboard audio van een goede kwaliteit? Ik heb geen idee, maar tot nu toe vind ik die onboard dingen altijd wat tegen vallen.

Degene die ik nu op het oog heb wel.. de A7N8X Deluxe... beste audio onboard ever.
Lambo of Rekt
pi_12630657
2 cd's in de speler

Fatsoenlijke sluitreden aub.

Mijn topic ging over een technisch wonder, anders graag verplaatsen

pi_12630774
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:18 schreef Conflict het volgende:
2 cd's in de speler

Fatsoenlijke sluitreden aub.

Mijn topic ging over een technisch wonder, anders graag verplaatsen

Ik vond het topic echt geen discussiewaarde hebben. Jij wel dan?
pi_12631624
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:22 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik vond het topic echt geen discussiewaarde hebben. Jij wel dan?

Je kan ook over dingen praten zonder te discussieren?

Maar ja, laat maar zitten...

pi_12631801
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

Je kan ook over dingen praten zonder te discussieren?

Maar ja, laat maar zitten...

DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:13 schreef Conflict het volgende:
Ik wil net een cd wisselen, blijken er gewoon 2 cd's in de cd speler te zitten (op elkaar) waar ik al een week naar luister

De onderste speelt ie af.

Ik wist niet dat dat kon

(Einde bericht)

is nou niet echt iets om in DIG te hebben vind je wel?
pi_12631950
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
[..]

Dan verplaats je 'm toch? Niet alles hoeft op slot...

Tsss, open ik een keer geen bagger, gaat het nog dicht

pi_12632187
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:04 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dan verplaats je 'm toch? Niet alles hoeft op slot...

Tsss, open ik een keer geen bagger, gaat het nog dicht

En dan verplaats ik hem en krijg ik een mailtje van de moderator van een ander forum dat ik geen rotzooi vanuit DIG over de schutting moet gooien. En dan ben ik weer de lul.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:04:26 #30
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12636786
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:56 schreef Leshy het volgende:
-edit-
Doe normaal.
Dit in een van de vele threads over MSN adware. Mijn letterlijke antwoord op zijn vraag hoe die adware er was gekomen was 'Omdat je er zelf voor gekozen hebt?' en 'UTFS'.

Naast het feit dat mijn reactie waar was (MSN vraagt tijdens de installatie of de adware geinstalleerd mag worden en het antwoord is bijzonder makkelijk te vinden via de zoekfunctie omdat het al 50 keer gevraagd is), was hij mijns inziens niet overmatig asociaal.

vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:55:50 #31
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12637985
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:04 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dit in een van de vele threads over MSN adware. Mijn letterlijke antwoord op zijn vraag hoe die adware er was gekomen was 'Omdat je er zelf voor gekozen hebt?' en 'UTFS'.

Naast het feit dat mijn reactie waar was (MSN vraagt tijdens de installatie of de adware geinstalleerd mag worden en het antwoord is bijzonder makkelijk te vinden via de zoekfunctie omdat het al 50 keer gevraagd is), was hij mijns inziens niet overmatig asociaal.

Het is totaal niet relevant of een bepaalde vraag al 50x gesteld is. UTFS is gewoon not-done, helemaal niet naar mensen die er geen verstand van hebben. Als je ze dan op heb bestaan van de handleiding danwel search wil wijzen, doe dit dan op een gewone manier.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:59:36 #32
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12639647
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:55 schreef Slarioux het volgende:
UTFS is gewoon not-done
Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.
pi_12679170
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:59 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.

pi_12679611
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:59 schreef Leshy het volgende:
[late reactie]

En dan gebruik je zelf de FS even, om de persoon een link te geven naar een topic waar een bruikbaar antwoord in staat. Als je alleen 'UTFS' kan posten, post dan niet.

[/late reactie]

pi_12698436
SLARIOUX, topic verneuker
Stichting BREIN, terug pakken

ff normaal he, je gaat niet zomaar te pas en te onpas topics sluiten waneer het jou uitkomt

-zal het hier is met tijn over hebben

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
  maandag 25 augustus 2003 @ 12:57:44 #36
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12699037
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:31 schreef -mainframe- het volgende:
SLARIOUX, topic verneuker
Stichting BREIN, terug pakken

ff normaal he, je gaat niet zomaar te pas en te onpas topics sluiten waneer het jou uitkomt

-zal het hier is met tijn over hebben

Ik snap pas na 4x lezen je openingspost, maar dat terzijde .

Ennie weej, je topic verzandde nogal in onzin, heb mn sluitpost dan ook wat verduidelijkt. .

dinsdag 26 augustus 2003 @ 15:05:41 #37
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_12730957
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:58 schreef Lucille het volgende:
Gezien het feit dat je met deze software ook passwords van anderen op een systeem kan vinden sluit ik deze.

En google was wel het eerste wat je had kunnen proberen, die geeft 23400 hits.

L0phtcrack is een programma voor admins, uitgebracht door een respectabel beveiligings bedrijf (@stake: www.atstake.com)

Dit is hetzelfde als een topic in LIF sluiten wat over keukenmessen gaat omdat je er iemand mee kan doodsteken...

Je eerste argument sucked.

Okay, ik ben klaar... verder geen response nodig ofzo...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_12733221
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:05 schreef ChOas het volgende:

[..]

L0phtcrack is een programma voor admins, uitgebracht door een respectabel beveiligings bedrijf (@stake: www.atstake.com)

Dit is hetzelfde als een topic in LIF sluiten wat over keukenmessen gaat omdat je er iemand mee kan doodsteken...

Je eerste argument sucked.

Okay, ik ben klaar... verder geen response nodig ofzo...

Ik bemoei me er even mee, had wel beter van Lucille verwacht. Kazaa, Bittorent ed, daar mogen wel topics over wordne geopend, maar over dit niet? In het boek Hacking (Linux) Exposed staan dit soort programma's ook beschreven, ook waar je het kan downloaden, ik zie geen enkele reden waarom dit op Fok! ook niet kan.
pi_12733470
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

[..]

Het Grote "Er is iets down" Topic deel 5
Gigantische virusuitbraak!
Jouw eigen kennismaking met de computer>kijk terug
En alle post hier je desktop/systeem/graphics/3d stuff topics ook nog.
pi_12760288
Even een aavulling op de codec-faq...

Als je gebruik maakt van een surround boxensetje, loont het de moeite om even de AC3-codec apart te downloaden en te installeren. De nieuwere versies gaan wat beter met surroundsetjes om.

En het woordje "alpha" bij ffdshow moet als het even kan, vet gemaakt worden... is nogal cruciaal, namelijk. En er moet eigenlijk even bij komen te staan dat het zonder ffdshow waarschijnlijk ook prima werkt.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:11:59 #41
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12765559
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:44 schreef Jordy-B het volgende:
Even een aavulling op de codec-faq...

Als je gebruik maakt van een surround boxensetje, loont het de moeite om even de AC3-codec apart te downloaden en te installeren. De nieuwere versies gaan wat beter met surroundsetjes om.

En het woordje "alpha" bij ffdshow moet als het even kan, vet gemaakt worden... is nogal cruciaal, namelijk. En er moet eigenlijk even bij komen te staan dat het zonder ffdshow waarschijnlijk ook prima werkt.

Zal er straks ff naar kijken.
pi_12835368
Tijn ken jij CPU FAN, Asus A7N8X hier is naar kijken... jij bent de hardware guru hier
Lambo of Rekt
pi_12891140
Tijn / Raven ik zou graag een centraal topic willen hebben waarin mensen 3DS /MAX /LWO en al hun andere 3dimensionale modellen kunnen plaatsen.

gaat niet om een dag, en ik ga hem ook nog niet op eigenhoutje zitten aanmaken aangezien ik dus niet op 1model p/pagina zit te wachten

zal er een zeer strakke policy gehanteerd moeten worden, ik denk zelf aan een synchroon lopend chat topic ..

zodat de pagina's op alleen de modellen verder leeg blijven, voor een kickoff cq wat modellen weten jullie me te bereiken

lijkt me harstikke leuk, -Mainframe-

pi_12891239
Tijn en Raven zijn geen DIG moderators meer hoor. Raven al sinds vorig jaar niet meer.

Maar de vraag is, of er wel voldoende interesse is om een centraal topic te realiseren. Tot nu toe heb ik nog niet veel animo hiervoor gezien.

pi_12891408
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:15 schreef Lucille het volgende:
Tijn en Raven zijn geen DIG moderators meer hoor. Raven al sinds vorig jaar niet meer.

ik heb hier normaliter niets met mods te maken, dus dat kan best

Maar de vraag is, of er wel voldoende interesse is om een centraal topic
te realiseren. Tot nu toe heb ik nog niet veel animo hiervoor gezien.

ik denk dat dit voort komt uit de gedachte, niemand post er iets over .. ze zullen het ook wel niet weten

maar gebruik de search eens, ik denk dat je dan tot een andere conclusie komt

pi_12891503
Ik vind dat mainframe gelijk heeft, zoek de search is... allemaal loshangende topics over dit soort dingen. 1 centraal topic zou goed doen.
Lambo of Rekt
pi_12891544
Misschien is het handig om even aan te geven waar ik dan op moet zoeken, want met termen als models en 3ds zie ik bar weinig.
pi_12891754
klopt: dit komt omdat het zo divers is ..
zoek maar op 3d.. moet je zelf maar even met je ogen filteren

het gaat nl niet alleen om de woorden 3ds en models, je verstaat versteld van hoeveel je vind

pi_12891924
Als ik zoek op topic namen met 3d zie ik wel een lijst van topics, maar toch echt bar weinig topics over modellen die mensen gemaakt hebben.
Mensen hebben ze dus blijkbaar goed verstopt.
Zo goed zelfs dat ik ze niet snel kan vinden en ook niet het idee heb dat ze heel vaak voorbij komen.
pi_12891973
niet iedereen loopt tekoop met z'n modellen nej.. dat klopt echter wil ik hier voorzien in een behoefte ...

en verder ik heb geen zin om met jouw te zitten kwebbelen over zijn er nou wel veel of niet en wat is veel .. s allemaal geblaat

dat gaat topic gaat er komen

dinsdag 2 september 2003 @ 14:01:43 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12892147
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:51 schreef -mainframe- het volgende:

dat gaat topic gaat er komen

En dat bepaal jij? Lucille en ik overleggen wel even.
pi_12892151
Waar het mij om gaat is dat ik graag die berg met topics wil zien. Overtuig me dan zou ik zeggen. Je geeft aan dat er behoefte is, ik zeg prima, laat het dan zien. Als ik na 10 minuten zoeken nog maar 3 topics gevonden heb sinds het ontstaan van DIG dan kan ik er weinig mee. En dat jij dit geblaat noemt prima. Waar het mij om gaat dat is dat bij centrale topics er genoeg materiaal te vinden moet zijn om te centraliseren. Wat jij blijkbaar nog niet in de gaten hebt (geeft niet hoor) is dat elk centraal topic wat extra werk met zich mee brengt en als er inderdaad topics zijn die buiten een centraal topic staan, deze gesloten moeten worden met verwijzing naar het centrale topic. Dit is altijd de afweging bij centraliseren. Plus het geouwehoer van users als er inderdaad weer een centraal topic bij komt. Vandaar deze inventarisatie, waarbij ik wil zien hoeveel er daadwerkelijk is.
pi_12892194
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:51 schreef -mainframe- het volgende:
en verder ik heb geen zin om met jouw te zitten kwebbelen over zijn er nou wel veel of niet en wat is veel .. s allemaal geblaat
Waarom plaats je dan de vraag in DIG Feedback?
pi_12892334
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:04 schreef Lucille het volgende:

[..]

Waarom plaats je dan de vraag in DIG Feedback?

Je hebt helemaal gelijk, ik zal dit verhaal even aankaarten in de algemene feedback
pi_12894782
Ik heb al een topic gedaan met het topic [centraal] Show your graphics!, is realtief weinig respons op gekomen. Hier mag je ook 3d plaatsen. weet niet of er veel vraag naar is.
pi_12895684
Waarom de fak word mijn C&C post gesloten?
Het gaat toch niet over het spel, maar over de technische kant van het werkend krijgen van het spel
Lambo of Rekt
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:07:27 #57
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12896781
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:23 schreef EggsTC het volgende:
Waarom de fak word mijn C&C post gesloten?
Het gaat toch niet over het spel, maar over de technische kant van het werkend krijgen van het spel [afbeelding]
Games en Consoles, óók als het niet werkt .
pi_12897784
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:07 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Games en Consoles, óók als het niet werkt .

Ik dacht dat DIGITAL CORNER het forum was als je portmapping moet doen
Lambo of Rekt
pi_12903133
Is een centraal Linux topic geen idee? Voor alle tips van programma's laatste nieuws over distro's, kleine vraagjes, voor en nadelen van distro's/Linux op zich, enz. Ik zie er wel toekomst in

Ook mede n.a.v dit topic: Linux: Debian Linux???

Mensen gaan gelijk over allerlei andere dingen discussiëren, lijkt me makkelijker als het onder 1 topic gaat, vinden veel mensen denk ik leuk.

dinsdag 2 september 2003 @ 22:17:01 #60
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_12903860
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:50 schreef yootje het volgende:
Is een centraal Linux topic geen idee? Voor alle tips van programma's laatste nieuws over distro's, kleine vraagjes, voor en nadelen van distro's/Linux op zich, enz. Ik zie er wel toekomst in

Ook mede n.a.v dit topic: Linux: Debian Linux???

Mensen gaan gelijk over allerlei andere dingen discussiëren, lijkt me makkelijker als het onder 1 topic gaat, vinden veel mensen denk ik leuk.

Nah, ik denk dat teveel mensen gaan miepen over het feit dat 'linux wordt weggedrukt in een centraal topic'. Overigens kunnen adviezen over distro's binnenkort dicht met een FAQ verwijzing, als t verhaaltje er nog staat .
pi_12939703
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:17 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat teveel mensen gaan miepen over het feit dat 'linux wordt weggedrukt in een centraal topic'. Overigens kunnen adviezen over distro's binnenkort dicht met een FAQ verwijzing, als t verhaaltje er nog staat .

Nee, ik bedoel meer zoiets als het Mactopic.
pi_13009694
mabiba80 zit in antieke newsgroup-topics te spammen.
  zondag 7 september 2003 @ 21:15:27 #63
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13009980
quote:
Op zondag 7 september 2003 21:03 schreef Stonehead het volgende:
mabiba80 zit in antieke newsgroup-topics te spammen.
Thx voor de tip, heb alles geedit, gesloten waar nodig en de FA's gewaarschuwd.
  zondag 7 september 2003 @ 21:15:55 #64
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13010000
quote:
Op donderdag 4 september 2003 16:24 schreef yootje het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer zoiets als het Mactopic.

Welk mactopic?

En sorry voor de late reply

pi_13022610
Kunnen de reacties van user http://forum.fok.nl/profile.php?id=34001
in topic Bandbreedte verdelen applicaties Windows XP
ff weggeedit worden ajb?

Bvd.

yankee charlie dinges
  maandag 8 september 2003 @ 16:11:06 #66
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13024596
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:41 schreef hyperfuzz het volgende:
Kunnen de reacties van user http://forum.fok.nl/profile.php?id=34001
in topic Bandbreedte verdelen applicaties Windows XP
ff weggeedit worden ajb?

Bvd.

Done.
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:34:04 #67
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13046585
Op Digital Corner - Frequently Asked Questions doet het plaatje het niet...
  dinsdag 9 september 2003 @ 14:57:49 #68
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13047179
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:34 schreef QuietGuy het volgende:
Op Digital Corner - Frequently Asked Questions doet het plaatje het niet...
Ga zo fixen
  dinsdag 9 september 2003 @ 21:00:52 #69
37707 WebVoice
sprakeloos...
pi_13056701
Okay, ik weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb net (onterecht) een slotje gekregen op mijn topic.

Ik heb zelf een webpagina gemaakt en af en toe krijg ik de melding dat die niet te bereiken is "due to excessive bandwidth consumption".
Dit terwijl ik een kleine pagina heb en weinig bezoekers, dus dat is erg apart (me n00b).

Via dit topic wilde ik graag te weten komen of het mogelijk was dat enkele mensen dat voor elkaar krijgen om mijn site plat te leggen (als grap ofzo), maar nu issie dicht (met dank aan Roel_Jewel) zonder uitleg.

Ik denk dat 'ie dacht dat ik er verkeerde bedoelingen mee had.

dit topic dus...

pi_13056845
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:00 schreef WebVoice het volgende:
Okay, ik weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb net (onterecht) een slotje gekregen op mijn topic.

Ik heb zelf een webpagina gemaakt en af en toe krijg ik de melding dat die niet te bereiken is "due to excessive bandwidth consumption".
Dit terwijl ik een kleine pagina heb en weinig bezoekers, dus dat is erg apart (me n00b).

Via dit topic wilde ik graag te weten komen of het mogelijk was dat enkele mensen dat voor elkaar krijgen om mijn site plat te leggen (als grap ofzo), maar nu issie dicht (met dank aan Roel_Jewel) zonder uitleg.

Jij gaf ook totaal geen uitleg, dus dan is een slotje zonder uitleg eigenlijk best gepast.
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:12:03 #71
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13059102
Probeer maar een nieuw topic, en geef die uitleg die je hierboven tiepte, maar dan nog uitgebreider.
pi_13065380
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
pi_13066340
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:58 schreef Stuurboord het volgende:
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
Je bent er zelf een man!
pi_13066919
quote:
Ja meneer .. Nee meneer .. Zwijg meneer
  woensdag 10 september 2003 @ 13:59:32 #75
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13069543
quote:
Zie je topic.
pi_13069583
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:59 schreef Slarioux het volgende:
Zie je topic.
Valt dat onder het (preventief) beledigen van een mod in functie?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 10 september 2003 @ 14:02:33 #77
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13069622
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:00 schreef Litpho het volgende:

[..]

Valt dat onder het (preventief) beledigen van een mod in functie?

Nee, dat valt onder 'open een topic met een vraag zonder er ook maar iets voor te doen en ga dan klagen bij een modje als de users je daar op wijzen'.
pi_13069693
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zie je topic.
KWAK (!) slotje!

// complimenten voor het moderatie beleid in dat topic!

[Dit bericht is gewijzigd door oling.org op 10-09-2003 14:43]

pi_13093528
Lucille, ik heb nog wat onderdelen die ik wil verkopen maar ik heb geen idee wat ze waard zijn. Is er misschien een centraal topic waar ik dat kan vragen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 11 september 2003 @ 13:42:44 #80
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13093653
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Lucille, ik heb nog wat onderdelen die ik wil verkopen maar ik heb geen idee wat ze waard zijn. Is er misschien een centraal topic waar ik dat kan vragen?
[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs is voor een PC, misschien mogen onderdelen ook?
pi_13093793
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:42 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs is voor een PC, misschien mogen onderdelen ook?

Twijfelgeval.

*denkt*

Ik wil dat centrale topic liever over aanschaf hebben. Misschien een duo centraal topic, net als bij webhosting waar een gratis en een betaald topic is. Die ga ik dus ff maken.

donderdag 11 september 2003 @ 13:54:00 #82
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13093876
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Twijfelgeval.

*denkt*

Ik wil dat centrale topic liever over aanschaf hebben. Misschien een duo centraal topic, net als bij webhosting waar een gratis en een betaald topic is. Die ga ik dus ff maken.

Misschien een ideetje...
[Centraal] Wat is dit waard voor de inkoop
[Centraal] Wat is dit waard voor de verkoop
neh. slecht idee
pi_13094095
  donderdag 11 september 2003 @ 14:03:36 #84
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13094102
quote:
Op donderdag 11 september 2003 14:03 schreef Lucille het volgende:
tada:
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard?
Die foto, da's mijn kamer tenminste lijkt er op
pi_13108848
Ik word er echt helemaal gek van...

Open een topic om wat te vragen over DV editing op een compacte PC. Met 2 subvragen: zijn 2 hd's nodig? is er een alternatief voor shuttle kasten?

Topic gaat op slot onder het mom: er is een centraal topic over Is dit een goede PC met een goede prijs.

1. Dat wil ik helemaal niet weten. Ik heb 2 gerichte vragen.
2. Dat topic is geopend NADAT ik mijn topic heb geopend.

Goed... dus open ik een nieuw topic met maar 1 van m'n 2 vragen: is 2hdd's nodig voor Dv editing. Wat denk je? Topic gaat op slot "omdat die vraag al eerder gesteld is".

Als DIG alleen maar gaat draaien om centrale topics kun je beter een FAQ als een forum beginnen vind ik

vrijdag 12 september 2003 @ 06:51:41 #86
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13111195
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:33 schreef ric0 het volgende:
Ik word er echt helemaal gek van...

Open een topic om wat te vragen over DV editing op een compacte PC. Met 2 subvragen: zijn 2 hd's nodig? is er een alternatief voor shuttle kasten?

Topic gaat op slot onder het mom: er is een centraal topic over Is dit een goede PC met een goede prijs.

1. Dat wil ik helemaal niet weten. Ik heb 2 gerichte vragen.

Je zoekt een nieuwe PC, dus is dit topic prima: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs
quote:
2. Dat topic is geopend NADAT ik mijn topic heb geopend.
Dat maakt dus niets uit.
quote:
Goed... dus open ik een nieuw topic met maar 1 van m'n 2 vragen: is 2hdd's nodig voor Dv editing. Wat denk je? Topic gaat op slot "omdat die vraag al eerder gesteld is".

Als DIG alleen maar gaat draaien om centrale topics kun je beter een FAQ als een forum beginnen vind ik

Wel een idee .

Maar voor een betere uitleg moet je even op Lucille wachten .

pi_13112055
Mijn excuses voor het sluiten van een topic met verwijzing naar een ander topic wat ik ook op slot had gezet. Dat was dus mijn fout. Sorry.

Het topic over de 2 Harddisks is weer open gezet.

pi_13112490
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 09:26 schreef Lucille het volgende:
Mijn excuses voor het sluiten van een topic met verwijzing naar een ander topic wat ik ook op slot had gezet. Dat was dus mijn fout. Sorry.

Het topic over de 2 Harddisks is weer open gezet.

Okay... dank je...

Overigens, het is toch raar dat een topic dat al even loopt dicht gegooid wordt voor een nieuw Centraal topic? Althans, ik vind het raar. Op zich niks tegen centrale topics; ik ben een FP (frequent poster in "Help ik zoek een nummer".

Dat ik m'n vraag niet in het topic vind passen is nog een hele discussie, maar ik vind nu de volgorde ook heel raar.

pi_13112597
We hadden een aantal dagen geleden besloten dat zo'n topic gemaakt moest worden zodra we weer een paar soortgelijke topics voorbij zouden zien komen. Achteraf gezien een ongelukkige keuze. We hadden het al meteen moeten maken.

* Lucille heeft weer een leermoment

vrijdag 12 september 2003 @ 16:46:42 #90
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13122727
Trail Photoshop 7.0.1.
Lucille, wie is hier nu het zaadje van de notitie?
just curious
I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_13122787
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:46 schreef Korneel het volgende:
Trail Photoshop 7.0.1.
Lucille, wie is hier nu het zaadje van de notitie?
just curious
Ik begrijp je vraag niet.
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:50:54 #92
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13122834
Slotje erop en je schrijft een note
quote:
En die note die ik nu ga schrijven ook.
misschien een newbie vraagje dan hoor, maar wat bedoel je ermee?
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:55:00 #93
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_13122949
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:50 schreef Korneel het volgende:
[..]

Mja het was een warez-request, die zijn natuurlijk niet echt toegestaan, dat doe je maar ergens anders. En het zal wel genoteerd zijn denk ik. Moet dus nie veel vaker gebeuren
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:56:41 #94
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13123001
dat begrijp ik, maar wie heeft de note gekregen, ik doe niks fout ik geef hem niks, alleen infromatie, hetzelfde als 2e straat rechts en kijk daar nog maar eens. (legaal is dit namelijk toegestaan d8 ik)
pi_13123082
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:50 schreef Korneel het volgende:
[..]

Als mensen iets op een forum doen wat niet is toegestaan, maar wat in de ogen van een moderator wel de moeite waard is om een notitie van te maken, dan kunnen mods dus een note zetten. Een opmerking die bij je accountgegevens wordt geschreven en zichtbaar is voor alle forum crewleden.
Hierdoor kan je dus een mooi overzicht krijgen van de misstappen van een user. En dat kan een FA weer gebruiken om te zien of iemand herhaaldelijk over de schreef gaat. Als iemand een ban krijgt dan is zo'n lijstje met overtredingen heel handig dus.
Tis dus een soort gele kaart.
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:02:24 #96
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13123112
voor mij dus?
pi_13123133
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 16:56 schreef Korneel het volgende:
dat begrijp ik, maar wie heeft de note gekregen, ik doe niks fout ik geef hem niks, alleen infromatie, hetzelfde als 2e straat rechts en kijk daar nog maar eens. (legaal is dit namelijk toegestaan d8 ik)
Die note was voor de Topic Starter, maar nu je me er op wijst zie ik dat jij zelf de suggestie geeft om naar een website te gaan waar warez te vinden is. En dat is tegen de policy, dus nu zal ik ook hier een note voor schrijven.
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:05:08 #98
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13123182
ik neem mijn verlies ..
maar vraag je ook bij deze die beslissing in te trekken (uiteraard)
pi_13123210
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 17:05 schreef Korneel het volgende:
ik neem mijn verlies ..
maar vraag je ook bij deze die beslissing in te trekken (uiteraard)
Ik heb de vraag gelezen.

En een prettig weekend.

vrijdag 12 september 2003 @ 19:20:21 #101
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_13125993
Opgelost != slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: