Uit het oude topic:
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hierLucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!
quote:Dank je wel. Deze ga ik ff doorgeven.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:40 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
quote:Over IRC al gedaan
Op donderdag 21 augustus 2003 13:44 schreef Lucille het volgende:[..]
Dank je wel. Deze ga ik ff doorgeven.
Wat werken we heerlijk doorelkaar soms he
verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.
gewoon allemaal sluiten die zooi. Hij mist gewoon een leven.
quote:Gaat lekker zo.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:46 schreef Slarioux het volgende:[..]
Over IRC al gedaan
.
Wat werken we heerlijk doorelkaar soms he
quote:Zie sluitreden van zn topic over Office software.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Harrie het volgende:
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 21-08-2003 13:49]
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:48 schreef Slarioux het volgende:[..]
Zie sluitreden van zn topic over Outlook.
quote:Mail is al verstuurd met mijn mening.
Mogelijk betalen voor MSN Messenger dat onderwerp heb ik al voorbij zien komen op fok.verder is die irritante eikel van een MikeyMo gewoon maximaal MS nieuws aan het zoeken om zijn centrale topic dat terrecht gesloten is weer open te krijgen.
quote:Nee hoor, dat stond gewoon allemaal onder elkaar op webwereld en tweakers.
En ik vraag me af wie van ons 2 een leven mist als jij je zo zit op te winden over iemand die je niet eens irl kent
quote:Ga ff ergens anders met Harrie ruziemaken.
Op donderdag 21 augustus 2003 15:23 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Nee hoor, dat stond gewoon allemaal onder elkaar op webwereld en tweakers.
En ik vraag me af wie van ons 2 een leven mist als jij je zo zit op te winden over iemand die je niet eens irl kent
quote:Met dank aan Breuls voor het updaten.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:40 schreef FluxC5 het volgende:
Ik weet niet of dit hier moet maar hier is de link naar dit topic verlopen.
blijkbaar mogen wij het ook zelf doen, een volgende keer
quote:Hij staat er bij.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:19 schreef TimberWolf het volgende:
Lucille, handige site voor je Linux FAQ: http://doc.nl.linux.org/
quote:Ze staan onderaan, omdat ik ze op slot heb gezet. Dat is het automatische mechanisme van de forum software.
Op vrijdag 22 augustus 2003 06:13 schreef oYo het volgende:
Lucille waarom staan die FAQ's onderaan??
quote:Ik ben geen expert voor ADM systemen, maar waarom neem je 400MHz memory als je een 333 MHz bussnelheid van je CPU hebt? Is het dan niet handiger om goedkoper 333 MHz memory te nemen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:09 schreef EggsTC het volgende:
Lucille, heb jij advies voor dit?
Wat voor PC?Jij heb wel verstand van zaken.
Misschien een overbodige vraag van mij, want ik weet niet wat je eisen zijn, maar voor 20 euro meer heb je een 120 GB HD ipv 80 GB. Ofwel 50% meer schijfruimte voor maar 20% extra euro's. Maar goed, dat zijn altijd persoonlijke keuzes.
Is de onboard audio van een goede kwaliteit? Ik heb geen idee, maar tot nu toe vind ik die onboard dingen altijd wat tegen vallen.
quote:Degene die ik nu op het oog heb wel.. de A7N8X Deluxe... beste audio onboard ever.
Op vrijdag 22 augustus 2003 11:12 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik ben geen expert voor ADM systemen, maar waarom neem je 400MHz memory als je een 333 MHz bussnelheid van je CPU hebt? Is het dan niet handiger om goedkoper 333 MHz memory te nemen?
Misschien een overbodige vraag van mij, want ik weet niet wat je eisen zijn, maar voor 20 euro meer heb je een 120 GB HD ipv 80 GB. Ofwel 50% meer schijfruimte voor maar 20% extra euro's. Maar goed, dat zijn altijd persoonlijke keuzes.
Is de onboard audio van een goede kwaliteit? Ik heb geen idee, maar tot nu toe vind ik die onboard dingen altijd wat tegen vallen.
Fatsoenlijke sluitreden aub.
Mijn topic ging over een technisch wonder, anders graag verplaatsen
quote:Ik vond het topic echt geen discussiewaarde hebben. Jij wel dan?
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:18 schreef Conflict het volgende:
2 cd's in de spelerFatsoenlijke sluitreden aub.
Mijn topic ging over een technisch wonder, anders graag verplaatsen
quote:Je kan ook over dingen praten zonder te discussieren?
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:22 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik vond het topic echt geen discussiewaarde hebben. Jij wel dan?
Maar ja, laat maar zitten...
quote:DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:51 schreef Conflict het volgende:[..]
Je kan ook over dingen praten zonder te discussieren?
Maar ja, laat maar zitten...
quote:is nou niet echt iets om in DIG te hebben vind je wel?
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:13 schreef Conflict het volgende:
Ik wil net een cd wisselen, blijken er gewoon 2 cd's in de cd speler te zitten (op elkaar) waar ik al een week naar luisterDe onderste speelt ie af.
Ik wist niet dat dat kon
(Einde bericht)
quote:Dan verplaats je 'm toch? Niet alles hoeft op slot...
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:59 schreef Lucille het volgende:[..]
DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
[..]is nou niet echt iets om in DIG te hebben vind je wel?
Tsss, open ik een keer geen bagger, gaat het nog dicht
quote:En dan verplaats ik hem en krijg ik een mailtje van de moderator van een ander forum dat ik geen rotzooi vanuit DIG over de schutting moet gooien. En dan ben ik weer de lul.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:04 schreef Conflict het volgende:[..]
Dan verplaats je 'm toch? Niet alles hoeft op slot...
Tsss, open ik een keer geen bagger, gaat het nog dicht
quote:Dit in een van de vele threads over MSN adware. Mijn letterlijke antwoord op zijn vraag hoe die adware er was gekomen was 'Omdat je er zelf voor gekozen hebt?' en 'UTFS'.
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:56 schreef Leshy het volgende:
-edit-
Doe normaal.
Naast het feit dat mijn reactie waar was (MSN vraagt tijdens de installatie of de adware geinstalleerd mag worden en het antwoord is bijzonder makkelijk te vinden via de zoekfunctie omdat het al 50 keer gevraagd is), was hij mijns inziens niet overmatig asociaal.
quote:Het is totaal niet relevant of een bepaalde vraag al 50x gesteld is. UTFS is gewoon not-done, helemaal niet naar mensen die er geen verstand van hebben. Als je ze dan op heb bestaan van de handleiding danwel search wil wijzen, doe dit dan op een gewone manier.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:04 schreef Leshy het volgende:[..]
Dit in een van de vele threads over MSN adware. Mijn letterlijke antwoord op zijn vraag hoe die adware er was gekomen was 'Omdat je er zelf voor gekozen hebt?' en 'UTFS'.
Naast het feit dat mijn reactie waar was (MSN vraagt tijdens de installatie of de adware geinstalleerd mag worden en het antwoord is bijzonder makkelijk te vinden via de zoekfunctie omdat het al 50 keer gevraagd is), was hij mijns inziens niet overmatig asociaal.
quote:Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:55 schreef Slarioux het volgende:
UTFS is gewoon not-done
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:59 schreef Leshy het volgende:[..]
Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.
quote:[late reactie]
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:59 schreef Leshy het volgende:
Als utfs niet gebruikt mag worden, vind ik dat best. Ik was onder de indruk dat het een term was die ook hier vrij bruikbaar was, aangezien hij in 49 van de 50 andere threads over het onderwerp meerdere malen werd aangehaald.
En dan gebruik je zelf de FS even, om de persoon een link te geven naar een topic waar een bruikbaar antwoord in staat. Als je alleen 'UTFS' kan posten, post dan niet.
[/late reactie]
ff normaal he, je gaat niet zomaar te pas en te onpas topics sluiten waneer het jou uitkomt
-zal het hier is met tijn over hebben
quote:Ik snap pas na 4x lezen je openingspost, maar dat terzijde
Op maandag 25 augustus 2003 12:31 schreef -mainframe- het volgende:
SLARIOUX, topic verneuker
Stichting BREIN, terug pakkenff normaal he, je gaat niet zomaar te pas en te onpas topics sluiten waneer het jou uitkomt
-zal het hier is met tijn over hebben
Ennie weej, je topic verzandde nogal in onzin, heb mn sluitpost dan ook wat verduidelijkt. .
quote:L0phtcrack is een programma voor admins, uitgebracht door een respectabel beveiligings bedrijf (@stake: www.atstake.com)
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:58 schreef Lucille het volgende:
Gezien het feit dat je met deze software ook passwords van anderen op een systeem kan vinden sluit ik deze.En google was wel het eerste wat je had kunnen proberen, die geeft 23400 hits.
Dit is hetzelfde als een topic in LIF sluiten wat over keukenmessen gaat omdat je er iemand mee kan doodsteken...
Je eerste argument sucked.
Okay, ik ben klaar... verder geen response nodig ofzo...
quote:Ik bemoei me er even mee, had wel beter van Lucille verwacht. Kazaa, Bittorent ed, daar mogen wel topics over wordne geopend, maar over dit niet? In het boek Hacking (Linux) Exposed staan dit soort programma's ook beschreven, ook waar je het kan downloaden, ik zie geen enkele reden waarom dit op Fok! ook niet kan.
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:05 schreef ChOas het volgende:[..]
L0phtcrack is een programma voor admins, uitgebracht door een respectabel beveiligings bedrijf (@stake: www.atstake.com)
Dit is hetzelfde als een topic in LIF sluiten wat over keukenmessen gaat omdat je er iemand mee kan doodsteken...
Je eerste argument sucked.
Okay, ik ben klaar... verder geen response nodig ofzo...
quote:Het Grote "Er is iets down" Topic deel 5
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:59 schreef Lucille het volgende:[..]
DIG is een vraagbaak en discussie platform, geen mededelingen forum. Een post als deze:
[..]is nou niet echt iets om in DIG te hebben vind je wel?
Als je gebruik maakt van een surround boxensetje, loont het de moeite om even de AC3-codec apart te downloaden en te installeren. De nieuwere versies gaan wat beter met surroundsetjes om.
En het woordje "alpha" bij ffdshow moet als het even kan, vet gemaakt worden... is nogal cruciaal, namelijk. En er moet eigenlijk even bij komen te staan dat het zonder ffdshow waarschijnlijk ook prima werkt.
quote:Zal er straks ff naar kijken.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:44 schreef Jordy-B het volgende:
Even een aavulling op de codec-faq...Als je gebruik maakt van een surround boxensetje, loont het de moeite om even de AC3-codec apart te downloaden en te installeren. De nieuwere versies gaan wat beter met surroundsetjes om.
En het woordje "alpha" bij ffdshow moet als het even kan, vet gemaakt worden... is nogal cruciaal, namelijk. En er moet eigenlijk even bij komen te staan dat het zonder ffdshow waarschijnlijk ook prima werkt.
gaat niet om een dag, en ik ga hem ook nog niet op eigenhoutje zitten aanmaken aangezien ik dus niet op 1model p/pagina zit te wachten
zal er een zeer strakke policy gehanteerd moeten worden, ik denk zelf aan een synchroon lopend chat topic ..
zodat de pagina's op alleen de modellen verder leeg blijven, voor een kickoff cq wat modellen weten jullie me te bereiken
lijkt me harstikke leuk, -Mainframe-
Maar de vraag is, of er wel voldoende interesse is om een centraal topic te realiseren. Tot nu toe heb ik nog niet veel animo hiervoor gezien.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:15 schreef Lucille het volgende:
Tijn en Raven zijn geen DIG moderators meer hoor. Raven al sinds vorig jaar niet meer.ik heb hier normaliter niets met mods te maken, dus dat kan best
Maar de vraag is, of er wel voldoende interesse is om een centraal topic
te realiseren. Tot nu toe heb ik nog niet veel animo hiervoor gezien.ik denk dat dit voort komt uit de gedachte, niemand post er iets over .. ze zullen het ook wel niet weten
![]()
maar gebruik de search eens, ik denk dat je dan tot een andere conclusie komt
het gaat nl niet alleen om de woorden 3ds en models, je verstaat versteld van hoeveel je vind
en verder ik heb geen zin om met jouw te zitten kwebbelen over zijn er nou wel veel of niet en wat is veel .. s allemaal geblaat
dat gaat topic gaat er komen
quote:En dat bepaal jij? Lucille en ik overleggen wel even.
Op dinsdag 2 september 2003 13:51 schreef -mainframe- het volgende:
dat gaat topic gaat er komen
quote:Waarom plaats je dan de vraag in DIG Feedback?
Op dinsdag 2 september 2003 13:51 schreef -mainframe- het volgende:
en verder ik heb geen zin om met jouw te zitten kwebbelen over zijn er nou wel veel of niet en wat is veel .. s allemaal geblaat
quote:Je hebt helemaal gelijk, ik zal dit verhaal even aankaarten in de algemene feedback
Op dinsdag 2 september 2003 14:04 schreef Lucille het volgende:[..]
Waarom plaats je dan de vraag in DIG Feedback?
quote:Games en Consoles, óók als het niet werkt
Op dinsdag 2 september 2003 16:23 schreef EggsTC het volgende:
Waarom de fak word mijn C&C post gesloten?
Het gaat toch niet over het spel, maar over de technische kant van het werkend krijgen van het spel[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 17:07 schreef Slarioux het volgende:[..]
Games en Consoles, óók als het niet werkt
.
Ook mede n.a.v dit topic: Linux: Debian Linux???
Mensen gaan gelijk over allerlei andere dingen discussiëren, lijkt me makkelijker als het onder 1 topic gaat, vinden veel mensen denk ik leuk.
quote:Nah, ik denk dat teveel mensen gaan miepen over het feit dat 'linux wordt weggedrukt in een centraal topic'. Overigens kunnen adviezen over distro's binnenkort dicht met een FAQ verwijzing, als t verhaaltje er nog staat
Op dinsdag 2 september 2003 21:50 schreef yootje het volgende:
Is een centraal Linux topic geen idee? Voor alle tips van programma's laatste nieuws over distro's, kleine vraagjes, voor en nadelen van distro's/Linux op zich, enz. Ik zie er wel toekomst inOok mede n.a.v dit topic: Linux: Debian Linux???
Mensen gaan gelijk over allerlei andere dingen discussiëren, lijkt me makkelijker als het onder 1 topic gaat, vinden veel mensen denk ik leuk.
quote:Nee, ik bedoel meer zoiets als het Mactopic.
Op dinsdag 2 september 2003 22:17 schreef Slarioux het volgende:[..]
Nah, ik denk dat teveel mensen gaan miepen over het feit dat 'linux wordt weggedrukt in een centraal topic'. Overigens kunnen adviezen over distro's binnenkort dicht met een FAQ verwijzing, als t verhaaltje er nog staat
.
quote:Thx voor de tip, heb alles geedit, gesloten waar nodig en de FA's gewaarschuwd.
Op zondag 7 september 2003 21:03 schreef Stonehead het volgende:
mabiba80 zit in antieke newsgroup-topics te spammen.
quote:Welk mactopic?
Op donderdag 4 september 2003 16:24 schreef yootje het volgende:[..]
Nee, ik bedoel meer zoiets als het Mactopic.
En sorry voor de late reply
Bvd.
quote:Done.
Op maandag 8 september 2003 14:41 schreef hyperfuzz het volgende:
Kunnen de reacties van user http://forum.fok.nl/profile.php?id=34001
in topic Bandbreedte verdelen applicaties Windows XP
ff weggeedit worden ajb?Bvd.
quote:Ga zo fixen
Op dinsdag 9 september 2003 14:34 schreef QuietGuy het volgende:
Op Digital Corner - Frequently Asked Questions doet het plaatje het niet...
Ik heb zelf een webpagina gemaakt en af en toe krijg ik de melding dat die niet te bereiken is "due to excessive bandwidth consumption".
Dit terwijl ik een kleine pagina heb en weinig bezoekers, dus dat is erg apart (me n00b).
Via dit topic wilde ik graag te weten komen of het mogelijk was dat enkele mensen dat voor elkaar krijgen om mijn site plat te leggen (als grap ofzo), maar nu issie dicht (met dank aan Roel_Jewel) zonder uitleg.
Ik denk dat 'ie dacht dat ik er verkeerde bedoelingen mee had.
quote:Jij gaf ook totaal geen uitleg, dus dan is een slotje zonder uitleg eigenlijk best gepast.
Op dinsdag 9 september 2003 21:00 schreef WebVoice het volgende:
Okay, ik weet niet of ik hier moet zijn, maar ik heb net (onterecht) een slotje gekregen op mijn topic.Ik heb zelf een webpagina gemaakt en af en toe krijg ik de melding dat die niet te bereiken is "due to excessive bandwidth consumption".
Dit terwijl ik een kleine pagina heb en weinig bezoekers, dus dat is erg apart (me n00b).Via dit topic wilde ik graag te weten komen of het mogelijk was dat enkele mensen dat voor elkaar krijgen om mijn site plat te leggen (als grap ofzo), maar nu issie dicht (met dank aan Roel_Jewel) zonder uitleg.
quote:Je bent er zelf een man!
Op woensdag 10 september 2003 09:58 schreef Stuurboord het volgende:
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
quote:Ja meneer
Kunnen die mongolen in m'n topic gewoon even normaal reageren of anders hun snavel houden.
quote:Zie je topic.
quote:Valt dat onder het (preventief) beledigen van een mod in functie?
Op woensdag 10 september 2003 13:59 schreef Slarioux het volgende:
Zie je topic.
quote:Nee, dat valt onder 'open een topic met een vraag zonder er ook maar iets voor te doen en ga dan klagen bij een modje als de users je daar op wijzen'.
Op woensdag 10 september 2003 14:00 schreef Litpho het volgende:[..]
Valt dat onder het (preventief) beledigen van een mod in functie?
quote:KWAK (!) slotje!
Op woensdag 10 september 2003 13:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zie je topic.
// complimenten voor het moderatie beleid in dat topic!
[Dit bericht is gewijzigd door oling.org op 10-09-2003 14:43]
quote:[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs is voor een PC, misschien mogen onderdelen ook?
Op donderdag 11 september 2003 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Lucille, ik heb nog wat onderdelen die ik wil verkopen maar ik heb geen idee wat ze waard zijn. Is er misschien een centraal topic waar ik dat kan vragen?
quote:Twijfelgeval.
Op donderdag 11 september 2003 13:42 schreef QuietGuy het volgende:[..]
[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs is voor een PC, misschien mogen onderdelen ook?
*denkt*
Ik wil dat centrale topic liever over aanschaf hebben. Misschien een duo centraal topic, net als bij webhosting waar een gratis en een betaald topic is. Die ga ik dus ff maken.
quote:Misschien een ideetje...
Op donderdag 11 september 2003 13:49 schreef Lucille het volgende:[..]
Twijfelgeval.
*denkt*
Ik wil dat centrale topic liever over aanschaf hebben. Misschien een duo centraal topic, net als bij webhosting waar een gratis en een betaald topic is. Die ga ik dus ff maken.
quote:Die foto, da's mijn kamer
Op donderdag 11 september 2003 14:03 schreef Lucille het volgende:
tada:
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard?
Open een topic om wat te vragen over DV editing op een compacte PC. Met 2 subvragen: zijn 2 hd's nodig? is er een alternatief voor shuttle kasten?
Topic gaat op slot onder het mom: er is een centraal topic over Is dit een goede PC met een goede prijs.
1. Dat wil ik helemaal niet weten. Ik heb 2 gerichte vragen.
2. Dat topic is geopend NADAT ik mijn topic heb geopend.
Goed... dus open ik een nieuw topic met maar 1 van m'n 2 vragen: is 2hdd's nodig voor Dv editing. Wat denk je? Topic gaat op slot "omdat die vraag al eerder gesteld is".
Als DIG alleen maar gaat draaien om centrale topics kun je beter een FAQ als een forum beginnen vind ik
quote:Je zoekt een nieuwe PC, dus is dit topic prima: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs
Op donderdag 11 september 2003 23:33 schreef ric0 het volgende:
Ik word er echt helemaal gek van...Open een topic om wat te vragen over DV editing op een compacte PC. Met 2 subvragen: zijn 2 hd's nodig? is er een alternatief voor shuttle kasten?
Topic gaat op slot onder het mom: er is een centraal topic over Is dit een goede PC met een goede prijs.
1. Dat wil ik helemaal niet weten. Ik heb 2 gerichte vragen.
quote:Dat maakt dus niets uit.
2. Dat topic is geopend NADAT ik mijn topic heb geopend.
quote:Wel een idee
Goed... dus open ik een nieuw topic met maar 1 van m'n 2 vragen: is 2hdd's nodig voor Dv editing. Wat denk je? Topic gaat op slot "omdat die vraag al eerder gesteld is".Als DIG alleen maar gaat draaien om centrale topics kun je beter een FAQ als een forum beginnen vind ik
Maar voor een betere uitleg moet je even op Lucille wachten .
Het topic over de 2 Harddisks is weer open gezet.
quote:Okay... dank je...
Op vrijdag 12 september 2003 09:26 schreef Lucille het volgende:
Mijn excuses voor het sluiten van een topic met verwijzing naar een ander topic wat ik ook op slot had gezet. Dat was dus mijn fout. Sorry.Het topic over de 2 Harddisks is weer open gezet.
Overigens, het is toch raar dat een topic dat al even loopt dicht gegooid wordt voor een nieuw Centraal topic? Althans, ik vind het raar. Op zich niks tegen centrale topics; ik ben een FP (frequent poster in "Help ik zoek een nummer".
Dat ik m'n vraag niet in het topic vind passen is nog een hele discussie, maar ik vind nu de volgorde ook heel raar.
* Lucille heeft weer een leermoment
quote:Ik begrijp je vraag niet.
Op vrijdag 12 september 2003 16:46 schreef Korneel het volgende:
Trail Photoshop 7.0.1.
Lucille, wie is hier nu het zaadje van de notitie?
just curious
quote:misschien een newbie vraagje dan hoor, maar wat bedoel je ermee?
En die note die ik nu ga schrijven ook.
quote:Mja het was een warez-request, die zijn natuurlijk niet echt toegestaan, dat doe je maar ergens anders. En het zal wel genoteerd zijn denk ik. Moet dus nie veel vaker gebeuren
Op vrijdag 12 september 2003 16:50 schreef Korneel het volgende:
Slotje erop en je schrijft een note
[..]misschien een newbie vraagje dan hoor, maar wat bedoel je ermee?
quote:Als mensen iets op een forum doen wat niet is toegestaan, maar wat in de ogen van een moderator wel de moeite waard is om een notitie van te maken, dan kunnen mods dus een note zetten. Een opmerking die bij je accountgegevens wordt geschreven en zichtbaar is voor alle forum crewleden.
Op vrijdag 12 september 2003 16:50 schreef Korneel het volgende:
Slotje erop en je schrijft een note
[..]misschien een newbie vraagje dan hoor, maar wat bedoel je ermee?
quote:Die note was voor de Topic Starter, maar nu je me er op wijst zie ik dat jij zelf de suggestie geeft om naar een website te gaan waar warez te vinden is. En dat is tegen de policy, dus nu zal ik ook hier een note voor schrijven.
Op vrijdag 12 september 2003 16:56 schreef Korneel het volgende:
dat begrijp ik, maar wie heeft de note gekregen, ik doe niks fout ik geef hem niks, alleen infromatie, hetzelfde als 2e straat rechts en kijk daar nog maar eens. (legaal is dit namelijk toegestaan d8 ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |