quote:Doe es wat meer muziekdetails... voor de mensen die niet naar Costa kijken...
Op maandag 30 juni 2003 22:41 schreef ric0 het volgende:
Bijna vol maar toch...
vanavond in Costa (had 'et nog nooit gezien)... die Frida kreeg zo'n pil in d'r drinken. Daardoor werd ze enorm opgewonden en begon mee te zingen op een discokraker die ergens in de jaren 90 nog eens gecovered is.Ik ken alleen de cover (ben de naam al weer kwijt)... wie weet welk nummer het is?
quote:Hij zit vast nog te "koppie-peesten"
Op maandag 30 juni 2003 22:45 schreef calvobbes het volgende:
Als je zo graag een topic als dit op he naam wilt hebben, neem dan ook de openstaande vragen op in je openingpost!
quote:Zo graag
Op maandag 30 juni 2003 22:45 schreef calvobbes het volgende:
Als je zo graag een topic als dit op he naam wilt hebben, neem dan ook de openstaande vragen op in je openingpost!
Ja dat kan, en ik heb gekozen voor een link.
quote:Da's 'et probleem... compleet vergeten... de tekst ook
Op maandag 30 juni 2003 22:44 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Doe es wat meer muziekdetails... voor de mensen die niet naar Costa kijken...
Het piano-loopje lijkt qua sound nog wel vrij aardig op 88 to piano (ook zo'n elektrisch piano-soundje), maar de melodie is anders: het bestaat uit 6 accoorden, eerst vijf steeds hoger en dan de zesde die lager is als de eerste van de vijf. Loopje duurt steeds één maat (vier kicks dus )
Ik kan ab-so-luut niet meer op de titel of uitvoerende van dit nummer komen, help me plzzz!
quote:Outlander - The Vamp
Op maandag 30 juni 2003 23:25 schreef LordAnger het volgende:
OK, ik zoek dus een techno/oldschool-housenummer. Er zit een piano-loopje in (Nee, niet 88 to piano), een redelijk diepe kick, een distorted stemsampletje "Three, two, one, zero" en een soort van vrouwenstem, die een soort van intelligente
"una-una-aahhh"-tekst of zoiets in de microfoon blaat, wordt ook ernstig vaak herhaald...
Het piano-loopje lijkt qua sound nog wel vrij aardig op 88 to piano (ook zo'n elektrisch piano-soundje), maar de melodie is anders: het bestaat uit 6 accoorden, eerst vijf steeds hoger en dan de zesde die lager is als de eerste van de vijf. Loopje duurt steeds één maat (vier kicks dus
)
Ik kan ab-so-luut niet meer op de titel of uitvoerende van dit nummer komen, help me plzzz!
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:28 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Outlander - The Vamp
quote:No problemo. Is een vette track, btw...
Op maandag 30 juni 2003 23:58 schreef LordAnger het volgende:[..]
![]()
![]()
You're the man!
quote:Stom Stom Stom toevallig hoor ik het nummer net op de radio
Op maandag 30 juni 2003 23:52 schreef Summertime het volgende:
Nog steeds op zoek naar de promo van het radio 1 journaal. Dat stuk pianospel wat daar in zit.
The Nits - Sketches of Spain
Weinig Radio 1 luisteraars hier
quote:the partyboozer - do re mi
Op zondag 29 juni 2003 16:13 schreef Helaaz het volgende:
Ik zoek een trance versie van het liedje van de sound of music, waarbij die kinderen naar bed moeten gaan ofzo, en ze een liedje zingen samen met die hoofdrolspeelster op de trap, je hoort er geen gezang door, alleen dus die tonen van wat hun zingen zijn in het liedje verwerkt
het lijkt beetje op dj nordkurve qua tonen
weet iemand de artiest / titel?
quote:Roger Glover & Guests - Love is all (1975) < werd gezegd, maar ik heb het nummer geluisterd, maar het is niet het juiste nummer...
Op maandag 30 juni 2003 17:09 schreef Troel het volgende:
Er is op dit moment iig op Skyradio een reclame van Toys'Rus... Hoe heet het nummer wat daarvoor gebruikt wordt, en van welke artiest is het...
Het ligt op het puntje van mijn tong, maar het wil er niet afkomen
i got peace deep in my souls tralalala your love making me whole tralalala wie is dit ???
iemand??? dan kan ik kazaa vanavond ff laten arbeite n
quote:Shine on me van... praise cats geloof ik
Op dinsdag 1 juli 2003 09:14 schreef Orkaantje het volgende:
nu op de radio is een nummer en dat is echt heel funkyi got peace deep in my souls tralalala your love making me whole tralalala wie is dit ???
iemand??? dan kan ik kazaa vanavond ff laten arbeite n
Het was idd Tic Toc van Klea.
Alvast bedankt voor enige tips!
alvast bedankt..
quote:ik denk American Jesus van Bad religion...
Op dinsdag 1 juli 2003 14:45 schreef RemCow het volgende:
Ik zoek de artiest+titel van een nummer die ik heb.
Tekst wat vooral herkenbaar is "American Jezus", stem lijkt een beetje op die vent Green Day... En het is een beetje punk-achtig nummer. Als niemand 't weet kan ik wel een stukje eruit knippen en op webspace zetten. Nummer duurt 3:19 voor mensen die denken het te herkennen en willen nachecken.
quote:dansen op de vulkaan
Op dinsdag 1 juli 2003 15:59 schreef Jigglewood het volgende:
Hoe heet het nr dat de dijk eens gezongen heeft in "de heeren van amstel live" met de tekst "dansen dansen dansen". Supernr... weet alleen de titel en artiest niet (of is het van de dijk zelf??)alvast bedankt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |