quote:Das wel zo....maar een film met Jack Nicholson trekt toch weer meer bezoekers misschien, dan als het alleen Sandler was geweest...
Op vrijdag 11 april 2003 16:10 schreef Taiwo het volgende:
de trailer ziet er idd errug grappig uit maar ik ben benieuwd of dit in Nederland een hit gaat worden. Lijkt me meer amrikaanse humor zeg maar.
Geweldige opening dus. Jammer dat zowel de reviews als de exit-polls aangaven dat het publiek het geen goeie film vond...
quote:Zouden ze voornamelijk gegaan zijn om het "unlikely duo" in actie te zien?
Op maandag 14 april 2003 10:46 schreef Mike het volgende:
Geweldige opening dus. Jammer dat zowel de reviews als de exit-polls aangaven dat het publiek het geen goeie film vond...
quote:Die film heeft in het eerste weekend gelijk het bugdet van de film terug verdiend.
Op maandag 14 april 2003 10:46 schreef Mike het volgende:
Minder dan The Waterboy, beter dan Big Daddy...
Al met al had ik naar de teleurstelling over Little Nicky en Mr. Deeds weinig meer verwacht van Adam Sandler, maar ik ben weer fan
[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 04-06-2003 09:51]
Met die Lexus vond ik trouwens erg gaaf.
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vond het erg zwak dat de rechtzaak ook in scene was gezet.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Superfilm!
Ik ben het er wel mee eens dat de trailer leuker was dan de film, maar ik wist gelukkig van te voren dat die vliegtuigscene maar de eerste paar minuten duurde. Leuk plot uiteindelijk nog.
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Wel en paar briljante scenes, zoals met John McEnroe.
Hij ligt nu in de videotheek!
Sandler is in Amerika (daarbuiten is hij een nobody) superpopi en bijna al zijn films worden goed bezocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |