ik san er eilengijk west lel om kachen.... borryquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:12 schreef El_Rolando het volgende:
Iedereen die hier een leuk denkt te zijn door ook woorden om te draaien.
Je opa is een baas.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:10 schreef Alfje het volgende:
mijn opa: "Met verkrachtte eenden"
mijn zusje heeft het nog wel eens over schootbappies als het om boodschappen gaat![]()
!2!! LOL!@ MEETSYSTEEMquote:
lobielo?quote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Koewam het volgende:
[..]
Vergeet oliebol niet he. Da's ook dat kaliber. K-LIBER. HAHA K-LIBER
Zo ook mijn opa!quote:Op maandag 26 maart 2007 12:07 schreef Frollo het volgende:
In IJmuiden waren er mensen die daadwerkelijk zo praatten. Het zogeheten 'mogedreek tarpen' is eind negentiende eeuw ontstaan als 'geheimtaal' onder IJmuidense vletterlieden en werd uiteindelijk een haast complete taal, met eigen grammatica en woordvormingsregels. Sommige IJmuidenaren waren er enorm bedreven in en waren dan ook nauwelijks te verstaan. Het is nu uitgestorven, maar bijvoorbeeld mijn eigen oma sprak het nog.
[...]
neeredei eid reih snee kuel tkned et nijz rood koo nedroow mo et neiaardquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:12 schreef El_Rolando het volgende:
Iedereen die hier eens leuk denkt te zijn door ook woorden om te draaien.
Een hele echte!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 18:22 schreef gablentz het volgende:
El Ultimo:
Nelli plaatst op n parterretrap n pot staalpillen
![]()
![]()
Baas, neem een racecar, neem een Saab!quote:Op maandag 26 maart 2007 18:22 schreef gablentz het volgende:
El Ultimo:
Nelli plaatst op n parterretrap n pot staalpillen
![]()
![]()
Dan op schoenen lopen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:53 schreef Banzaiaap het volgende:
Beter een gat in je sok..?
Dat is Augustiaans!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:08 schreef NoBody122 het volgende:
De Zwart pot de verwijt, dat hij ketel ziet
[afbeelding]
Slaatje bla.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:10 schreef Flyga het volgende:
vandaag hoorde ik iemand zeggen
veel seplier van plaatst veel plezier
:'(
het waren trouwens ook nog ballerige studenten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |