Ja. Gewonnen. Hoe wil je het anders noemen dat Sonic nu samen met Mario op de Wii gaat spelen in een game?quote:
Krachten bundelen om er toch nog wat van te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja. Gewonnen. Hoe wil je het anders noemen dat Sonic nu samen met Mario op de Wii gaat spelen in een game?
Gast, jij bent niet echt goed in PI's lezen en sarcasme herkennen, wel?quote:
vroegah was t amiga - commendor 64 , nintendo VS sega , toen nintendo - play station en nu hebben we gewoon een 3e pretmachine erbijquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alle platforms zijn idd goed zolang er maar spellen op verschijnen die je interesse kunnen wekken, als je bijvoorbeeld niks hebt met mario/zelda/pokemon/metroid, moet je gewoon geen nintendo console kopen. Pas als het je niet uitmaakt omdat je toch alleen maar je Fifa of NFS wil spelen word de keuze wat lastiger(alhoewel de Wii dan geen optie is met die zgn innovatiefe controls, die 10 jaar geleden op menig arcadekast ookal uitgeprobeerd werden alleen toen niet draadloos)
ik las het in een quote.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gast, jij bent niet echt goed in PI's lezen en sarcasme herkennen, wel?
ach zie t niet als winnen maar van sega komt geen console meer uit aleen maar games en nintendo doet bijde nogquote:
amiga-commodore 64? dat waren geen concurrenten van elkaar hoor, de amiga was meer de opvolgerquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vroegah was t amiga - commendor 64 , nintendo VS sega , toen nintendo - play station en nu hebben we gewoon een 3e pretmachine erbij
de keuze tussen ps3 en xbox is aleen moeilijk maar als je kijkt naar wat je precies met zn machine wil doen word de keuze al veel makkelijker gemaakt , en anders koop je eerst de duurste en ben je um zat verkoop je um en met dat geld koop je dan de goedkopere
lolquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
amiga-commodore 64? dat waren geen concurrenten van elkaar hoor, de amiga was meer de opvolger
puik plan, mail je t even naar de admins ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef TwyLight het volgende:
jimbo moet de nieuwe mod worden me dunkt
blue ray?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
Een vriend van mij heeft de ps3 gekocht en hij helemaal stoer en tof doen van jaa ik heb blue ray maar hij heeft geneens een hdtv![]()
![]()
Ieder heeft er zn eigen redenen voor toch? ik houd nietzo van online gaming en ik heb er gewoon al te weinig tijd voor om de spellen die ik nu bezit off-line uit te spelen, dus een PS3 zou voor mij netzo goed een optie kunnen zijn (vw RPG aanbod bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:37 schreef Bastard het volgende:
Mij boeit die console oorlog geen kont.. als ik maar spelen via LIVE... ow wacht dan ... dan hou je maar 1 console over... 1 echte uber console.
nieuwe techniek waardoor dr 10x zoveel op een dvdtje kan /:) daardoor kunnen spellen mooier , groter ect gemaakt wordenquote:
Ik betwijfel of dat positief uitpaktquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
puik plan, mail je t even naar de admins ?
Nee, dat is blu rayquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nieuwe techniek waardoor dr 10x zoveel op een dvdtje kan /:) daardoor kunnen spellen mooier , groter ect gemaakt worden
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:38 schreef Tomasso het volgende:
"Speculeer hier over wie de nieuwe GAM-mod gaat "
Amiga?
ze houden wel van me hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat positief uitpakt
bovendien ben ik zelf pas 1 dag crew
quote:
nepconsole, doe mij de Amiga 500/2000 maarquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[afbeelding]
de amiga
[..]
ze houden wel van me hoor![]()
![]()
![]()
Sarcasmequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ieder heeft er zn eigen redenen voor toch? ik houd nietzo van online gaming en ik heb er gewoon al te weinig tijd voor om de spellen die ik nu bezit off-line uit te spelen, dus een PS3 zou voor mij netzo goed een optie kunnen zijn (vw RPG aanbod bijvoorbeeld).
Kut C:rewquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat positief uitpakt
bovendien ben ik zelf pas 1 dag crew
Nope Japan is van R2 naar R1 verschoven, niet dat films in het japans bekijken een interessante zaak is zonder ondertiteling , ofwel de beheersing van de Japanse taalquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Blu-ray(streepje dus
, ja hey, als je me verbeterd doe t dan goed.)
dat zijn de regio's van de blu ray btw...bijna zelfde als DVD's dus
quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nope Japan is van R2 naar R1 verschoven, niet dat films in het japans bekijken een interessante zaak is zonder ondertiteling , ofwel de beheersing van de Japanse taal
mag niet meer hequote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef TwyLight het volgende:
Nee dit is de slowchat
jij was pas een dagje crew he?quote:
Slowchatten mag wat mij betreft ook stoppenquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:54 schreef TwyLight het volgende:
Nee dit is de slowchat
Berniequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slowchatten mag wat mij betreft ook stoppenIk heb hele andere ideeen met GAM
![]()
Naja, SC mag van mij op een andere manier terugkomenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bernie
oh wacht isgeen slowchat meer?
![]()
Bernie
mag ik nog wel tvp-en in het wiitopic?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, SC mag van mij op een andere manier terugkomenEr zijn genoeg fora waar geen aparte SC topics zijn, maar waar het forum toch hartstikke gezellig is
Tvp's mogen zoiezo nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mag ik nog wel tvp-en in het wiitopic?![]()
nee joh...quote:
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:08 schreef Roi het volgende:
Nou ik zal het gewoon zelf maar onthullen, ik ben de nieuwe mod van GAM!
Jarenlang heb ik meegelurkt en ook vrij veel meegepost en na het genante vertrek van parodiuz (of iets dergelijks) heb ik me maar opgeworpen als martelaar.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat ik niet te veel zelf zal gaan baggeren, of mordra voor(/af)trekken!
Roi
Had nog wel een topic voor hem geopend.quote:
Dat is snelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet het denk ik al hoor.
En wanneer word het bekend gemaakt aan het voetvolk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb degene die het gaat worden al gefeliciteerd
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wanneer word het bekend gemaakt aan het voetvolk?
Oh ok.. dus het word zoiezo een mod voor doordeweeks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaakt
|Toen wou je al bernie genoemd wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Kijk, het staat me wel(plaatje van vorig jaar
)
![]()
Ben je ook door Roy gefeliciteerd dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef speknek het volgende:
De GAM SC is dicht, dus ik wou hierbij even melden dat ik een weekendje weg ben, en maandag weer terugkom.
Op lekken staat een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ben je ook door Roy gefeliciteerd dan?
Poging nummer 2...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaakt
Dit is geen grap. Je weets.quote:
Ow. Nou, gefeliciteerd dan maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |