Dat is snelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet het denk ik al hoor.
En wanneer word het bekend gemaakt aan het voetvolk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb degene die het gaat worden al gefeliciteerd
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wanneer word het bekend gemaakt aan het voetvolk?
Oh ok.. dus het word zoiezo een mod voor doordeweeks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaakt
|Toen wou je al bernie genoemd wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Kijk, het staat me wel(plaatje van vorig jaar
)
![]()
Ben je ook door Roy gefeliciteerd dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef speknek het volgende:
De GAM SC is dicht, dus ik wou hierbij even melden dat ik een weekendje weg ben, en maandag weer terugkom.
Op lekken staat een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ben je ook door Roy gefeliciteerd dan?
Poging nummer 2...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaakt
Dit is geen grap. Je weets.quote:
Ow. Nou, gefeliciteerd dan maar.quote:
Die sollimail van jouquote:
Origineel was het wel iig.quote:
Ze heeft wel uithoudingsvermogen danquote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is ze denk ik nog steedsWat duurt het laaaang
Gruwelijk irritant vond ik dat toen ik de enige mod was en een week moest wachten terwijl het voor mij binnen een paar dagen duidelijk was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gisteravond was ze er zelfs bij gaan zingen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:42 schreef Tain het volgende:
ijsmeis is nu toch wel een keer opgehouden met trommelen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |