Dat is snelquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet het denk ik al hoor.
En wanneer word het bekend gemaakt aan het voetvolk?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb degene die het gaat worden al gefeliciteerd
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wanneer word het bekend gemaakt aan het voetvolk?
Oh ok.. dus het word zoiezo een mod voor doordeweeks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaakt
|Toen wou je al bernie genoemd wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Kijk, het staat me wel(plaatje van vorig jaar
)
![]()
Ben je ook door Roy gefeliciteerd dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:52 schreef speknek het volgende:
De GAM SC is dicht, dus ik wou hierbij even melden dat ik een weekendje weg ben, en maandag weer terugkom.
Op lekken staat een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ben je ook door Roy gefeliciteerd dan?
Poging nummer 2...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, Forumcrew is niet zo snel... Degene die het wordt is ook offline van nu tot zondag ofzo, dus misschien wordt het maandag pas bekend gemaakt
Dit is geen grap. Je weets.quote:
Ow. Nou, gefeliciteerd dan maar.quote:
Die sollimail van jouquote:
Origineel was het wel iig.quote:
Ze heeft wel uithoudingsvermogen danquote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef RaymanNL het volgende:
Dat is ze denk ik nog steedsWat duurt het laaaang
Gruwelijk irritant vond ik dat toen ik de enige mod was en een week moest wachten terwijl het voor mij binnen een paar dagen duidelijk was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gisteravond was ze er zelfs bij gaan zingen...quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:42 schreef Tain het volgende:
ijsmeis is nu toch wel een keer opgehouden met trommelen of niet?
Ze hebben gewoon een heel lang ienemienemutte rijmpje.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:06 schreef Bastard het volgende:
Ik begin mij nu wel ernstig zorgen te maken ook.. waar wachten we op? Is het omdat diegene niet online komt? Zou ik nogmaals overwegen of wel de juiste keuze is gemaakt, op basis van welke gronden?
Als jij het wordt, neem je dan een snelcursus Nederlands? Zodat je sowieso nooit meer als zoiezo schrijft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
idd, doe maar jongens! Dan weet ik iig dat die concurenten van mij zoiezo al afvallen![]()
Als hij het wordt vreet ik mn leuter op.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Als jij het wordt, neem je dan een snelcursus Nederlands? Zodat je sowieso nooit meer als zoiezo schrijft.
Het is dus SOWIESO en niet ZOIEZO.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef peristilius het volgende:
Als hij het wordt vreet ik mn leuter op.
Je begrijpt toch wat ik zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Als jij het wordt, neem je dan een snelcursus Nederlands? Zodat je sowieso nooit meer als zoiezo schrijft.
Het is dus SOWIESO en niet ZOIEZO.
Eet smakelijk dan maar vast, want de spoeling was bijzonder dun deze ronde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als hij het wordt vreet ik mn leuter op.
Ik zou vast een nieuwe broek aanschaffenquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef peristilius het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als RaymanNL mod wordt kruip ik op mn knieeen terug naar de FA's om te vragen of ze me weer blauw maken.
Als we dan toch bezig zijn, kunnen er wel 50 bij. Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Peri kan ook best weer mod worden, gewoon een kwartet op GAM
Nee Ijsmeis. Ik wil geen mod meer worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, laten we er een IED van maken en gewoon elke GAMuser mod maken. Ahoy.
Vertel jij mij is waarom ik niet zou kunnen modden in GAMquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:23 schreef peristilius het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als RaymanNL mod wordt kruip ik op mn knieeen terug naar de FA's om te vragen of ze me weer blauw maken.
Dan ben jij de uitzondering. Dan mag iedereen jouw posts editen en je notes geven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Ijsmeis. Ik wil geen mod meer worden.
Is wel makkelijk. hoeven er niet steeds nieuwe topics aangemaakt worden maar kunnen we gewoon door gaan in een topic na de 300 reply'squote:Op dinsdag 3 april 2007 14:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ach, laten we er een IED van maken en gewoon elke GAMuser mod maken. Ahoy.
Omdat je echt te infantiel en kinderachtig bent om op niveau een inhoudelijke discussie met iemand te voeren?quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vertel jij mij is waarom ik niet zou kunnen modden in GAM![]()
En trouwens, het is nog niet eens bekend of ik het uberhauft ga worden![]()
Bron?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef Panick het volgende:
[..]
Omdat je echt te infantiel en kinderachtig bent om op niveau een inhoudelijke discussie met iemand te voeren?
Bagger topics? Sorry hoor, maar ik weet totaal neit waar je het over hebt. In tegenstelling tot anderen, probeerde ik een aantal topics wel weer tot niveau te krijgen een tijdje geleden (ik heb het over o.a. het Wii topic, en het SC topic).quote:Je bent vast een aanwinst in die baggertopics hier, maar echt iets constructiefs..Nou nee.
Ik ben het wel eens met Peri wat dat betreft.
Ik het word -> word ik het -> ik word het.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik zat al te twijfelen... d of dt...![]()
ik ben echt een analfabeet...![]()
Wat is dat nou voor uitleg?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik het word -> word ik het -> ik word het..
dus altijd DT behalve bij ik...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik het word -> word ik het -> ik word het..
Gewoon een ander werkwoord in plaats van worden neerzetten (bijvoorbeeld lopen), en je merkt vanzelf wel wanneer je die extra t dient te plaatsen.quote:
Die truuk gebruik ik ook altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gewoon een ander werkwoord in plaats van worden neerzetten (bijvoorbeeld lopen), en je merkt vanzelf wel wanneer je die extra t dient te plaatsen.
Nog steeds een mogelijkheid.quote:
Brabanderquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gewoon een spellingscontrole op FOK. Die ook nog eens alles verbeterd.
Tenminste ik heb nog niet gezien dat ie werkt, dus misschien toch wel niet.
Nou je het zegt, zonder die wel staat er percies het zelfde.quote:
Ik zeg het ook altijdquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou je het zegt, zonder die wel staat er percies het zelfde.
FOK spellingcontrole?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:48 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gewoon een spellingscontrole op FOK. Die ook nog eens alles verbeterd.
Tenminste ik heb nog niet gezien dat ie werkt, dus misschien toch wel niet.
Jammer, jij deed het goed.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Ijsmeis. Ik wil geen mod meer worden.
Games & Consolesquote:
quote:Bagger topics? Sorry hoor, maar ik weet totaal neit waar je het over hebt. In tegenstelling tot anderen, probeerde ik een aantal topics wel weer tot niveau te krijgen een tijdje geleden (ik heb het over o.a. het Wii topic, en het SC topic).
Inderdaad.quote:Maarja, we zullen wel zien.
nee, jij bent nu lekker volwassen bezigquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef Panick het volgende:
[..]
Games & Consoles
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Inderdaad..
Nee hoor geen FireFox.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
FOK spellingcontrole?
enlighten me?
laat maar gevonden, gewoon standaard in Firefox 2.
ik ook nietquote:
Ik heb dan ook niet gesolliciteerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, jij bent nu lekker volwassen bezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |