Heeft tie gedaan hoor! Hij had net als Amandel een 4 gangen-menuquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Ashrak het volgende:
Wanneer gaat Huub zijn menu eigenlijk doorgeven ...
Volgens mij heeft hij op dit moment de kookwedstrijd uit handen gegeven.
Waarom spreken ze hem daar in vredesnaam op aan en niet Brian ?quote:
Volgens mij heeft hij dat al gedaan hoor. Hij was gisteravond met Syl en Eric met zijn menu bezig en vroeg ook aan Amanda nog of zij haar bestellijst al klaar had. Vanmorgen waren ze er ook nog mee bezig toen Amanda vroeg hoe ze moest faxen naar Marc. Wij zien ook niet alles op de streams natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Ashrak het volgende:
Wanneer gaat Huub zijn menu eigenlijk doorgeven ...
Volgens mij heeft hij op dit moment de kookwedstrijd uit handen gegeven.
Carlos vroeg hem al of hij er thuis soms een had. Nee, zei Jaap, maar wel op de sportschool. Dat zal die sportschool zijn waar Jaap elke dag een paar uur trainde vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:20 schreef noekje het volgende:
[..]
maar die van hem schijnt 2000 euro te zijn en dat zijn deze niet.
Ok .. Volgens mij hoorde ik hem net aangeven tegen Amanda dat hij alleen nog maar het hoofd- en nagerecht klaarhad.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Heeft tie gedaan hoor! Hij had net als Amandel een 4 gangen-menu
Maximale weegcapaciteit 150 kg! Die gaat het niet worden...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hadden het gisteren over ¤ 2000,-.
http://www.e-d.nl/product_info.php?products_id=1175
Die man zit echt in het verkeerde programma.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Carlos vroeg hem al of hij er thuis soms een had. Nee, zei Jaap, maar wel op de sportschool. Dat zal die sportschool zijn waar Jaap elke dag een paar uur trainde vermoed ik zo.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo hé ben zeer onder de indruk van deze brief
ik hoop écht dat ze deze maandag krijgen
![]()
Scherpquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef demins het volgende:
[..]
Maximale weegcapaciteit 150 kg! Die gaat het niet worden...
weet ook niet wanneer dat tegn hem gezegd isquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom spreken ze hem daar in vredesnaam op aan en niet Brian ?
Vreemde gang van zaken hoor.
Hebben ze dat apparaat bij Jaaps snackbar thuis????quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Carlos vroeg hem al of hij er thuis soms een had. Nee, zei Jaap, maar wel op de sportschool. Dat zal die sportschool zijn waar Jaap elke dag een paar uur trainde vermoed ik zo.
Welke brief?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:30 schreef solara4 het volgende:
de brief is binnen.....
Zei ze dat echt?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft haar eigen haar nog niet eens gedaan.
Leef ik in een parallel universum?
... attenooie .. dus zonder dit ding kan Jaap niet goed afvallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
Knap lullig redactie dat jullie die man zoiets niet willen geven. Alleen door erop en eraf te gaan valt hij al af.
tssss
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze dat apparaat bij Jaaps snackbar thuis????
Volgens mij had brian het erover dat SHE werd voorgetrokken door de redactie. Maar ik spreek geen Antiliaans.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:33 schreef StefanPeeters het volgende:
Als er iemand vrienden heeft die Antilliaans (of wat spreekt brian?) kunnen verstaan:
http://www.evilshare.com/e91560d4-2b6c-102a-847b-00a0c993e9d6
Jaap is gewoon een uitsteller, er moet aan tientallen voorwaarden worden voldaan voordat meneer kan afvallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... attenooie .. dus zonder dit ding kan Jaap niet goed afvallen.
Mooi dat Briantilliaansquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:33 schreef StefanPeeters het volgende:
Als er iemand vrienden heeft die Antilliaans (of wat spreekt brian?) kunnen verstaan:
http://www.evilshare.com/e91560d4-2b6c-102a-847b-00a0c993e9d6
Jaap is dus een uitsteller die wil afvallenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap is gewoon een uitsteller, er moet aan tientallen voorwaarden worden voldaan voordat meneer kan afvallen.![]()
Zojuist "Ik zou wel iedere dag willen zwemmen, maar ze maken het water niet warm genoeg."quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap is gewoon een uitsteller, er moet aan tientallen voorwaarden worden voldaan voordat meneer kan afvallen.![]()
Dat meeeeen je niet! Wat een loser is het ook zeg.......quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist "Ik zou wel iedere dag willen zwemmen, maar ze maken het water niet warm genoeg."
Mooi he, het ligt allemaal aan hun/ze/hen/zij etc.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist "Ik zou wel iedere dag willen zwemmen, maar ze maken het water niet warm genoeg."
.... vandaar dat hij zo lacht als Jaap zichzelf een Jedi noemt. Brian heeft nog nooit een Star Wars film gezien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef Disana het volgende:
Brian heeft Star Trek nog nooooit gezien. En ik mocht hem toch al niet...
Zat niet echt aandachtig te luisteren, maar het kwam er op neer dat hij het eigenlijk wel fijn zou vinden als hij weggestemd werd en weer lekker naar C.O.R.A toe kon.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:38 schreef noekje het volgende:
Wat zei Jaap wat hij niet mocht zeggen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... vandaar dat hij zo lacht als Jaap zichzelf een Jedi noemt. Brian heeft nog nooit een Star Wars film gezien.
Dan had ik het dus helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zat niet echt aandachtig te luisteren, maar het kwam er op neer dat hij het eigenlijk wel fijn zou vinden als hij weggestemd werd en weer lekker naar C.O.R.A toe kon.
Daarop attendeerde Brainless hem erop dat hij dat niet mocht zeggen volgens de regels.
Binnenkort geeft hij naast zijn gedichtenbundel, ook zijn eigen woordenboek uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mooi nieuw woord van Brian: associaties = associaliteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |