Enorme sukkel, en aartslui, helaas is hij daarin niet de enige.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
Zo die Japa vervelet zich de tering
Leuk hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:39 schreef havefun het volgende:
Zo die Japa vervelet zich de tering
Nastasi met haar Stijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
Volgens Zdngmw is het duidelijk dat Stijn er niet is, anders hadden ze nooit mogen blowen gisteravond.
hmm nou nummer 2 gaat niet lukken want Lieke vindt Huub leuk, en nummer 3 kan ook niet want dan moet iedereen het ermee eens zijn toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef Ashrak het volgende:
Volgens mij speelt Brian met twee gedachtes op dit moment. Zijn doel is en blijft natuurlijk Huub er als eerste uit te spelen. Dit zou op twee manieren kunnen ..... of zelfs drie ....
1) Huub en Lieke aanmoedigen zodat uiteindelijk Huub zal opstappen
2) Zelf proberen Lieke te veroveren
3) Lieke ontslaan
4) Sylvia neuken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef Ashrak het volgende:
Volgens mij speelt Brian met twee gedachtes op dit moment. Zijn doel is en blijft natuurlijk Huub er als eerste uit te spelen. Dit zou op twee manieren kunnen ..... of zelfs drie ....
3) Lieke ontslaan
Ik denk het ook..... denk dat ik Huub nog maar es een kaartje stuur...... krijg al buikpijn, als ik eraan denk dat hij weg zal gaan a la Bart ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef Ashrak het volgende:
3) Lieke ontslaan
Ik hoorde Huub laatst zeggen dat er een meerderheid voor nodig is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:42 schreef Casshern het volgende:
[..]
hmm nou nummer 2 gaat niet lukken want Lieke vindt Huub leuk, en nummer 3 kan ook niet want dan moet iedereen het ermee eens zijn toch?
Ik denk dan dat het eerder verkrachten wordt dan neuken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Wireless het volgende:
[..]
4) Sylvia neuken.
Zou hem nog lukken ook denk ik, en dan breekt de hel pas los![]()
Dit is een grap, neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Wireless het volgende:
[..]
4) Sylvia neuken.
Brian met Syl ???? Oh my godquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Wireless het volgende:
[..]
4) Sylvia neuken.
hij zou het niet eens durven, hij durft nix zelfquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:44 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk dan dat het eerder verkrachten wordt dan neuken.
Of als ze slaapt ofzo
Klopt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:46 schreef pronkjewail het volgende:
heeft Amanda de test dan al gekregen? Brian heeft em toch?
En de uitkomst is ook best grappigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:45 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Amanda de zwangeschaptest zal uitvoeren
Ja, het wordt er niet leuker op zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk het ook..... denk dat ik Huub nog maar es een kaartje stuur...... krijg al buikpijn, als ik eraan denk dat hij weg zal gaan a la Bart ...![]()
![]()
gaat hem nooit lukken, sylvia vindt brian echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef Wireless het volgende:
[..]
Neehoor, dat heeft ie een maand of 2 geleden al als optie overwogen.
Hoezo dan ??? Heb ik gemistquote:
stiekum vannacht, je had zijn gezicht gister moeten zien, en dan ook nog vragen wie is de vader danquote:
zo hé ben zeer onder de indruk van deze briefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:33 schreef rebellious_angel het volgende:
voordat ik foetsie ben nog even deze link hier, komt van VOL, maar ik hoop ook dat deze brief in DGK terecht komt, zonder censuur!
Syl is een dierenliefhebster, maar dit is wel erg lastigquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef Wireless het volgende:
[..]
Neehoor, dat heeft ie een maand of 2 geleden al als optie overwogen.
Denk niet dat Sylvia bewust voor Brian zal kiezen hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:43 schreef Wireless het volgende:
[..]
4) Sylvia neuken.
Is dat niet verboden ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:51 schreef rebellious_angel het volgende:
WTF lopt ratjeB in het papoamento te lullen met die schoonmaakmeneer!
De test lag voor de deur, een half uur geleden, en Braaaaaajen stopte hem in zijn zak.quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, echt ??? Die is ziekquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
De test lag voor de deur, een half uur geleden, en Braaaaaajen stopte hem in zijn zak.
heeft hij het wel tegen N verteld over de test danquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa, echt ??? Die is ziek
dat dacht ik ook, af en toe wat onschuldigs in het nederlands ertussendoor en dan weer ff in zijn eiland taal. Dit klopt voor geen meter! Kan er niet een leuke spaans sprekende dame of heer daar iets moeten doen die dan ff Syl wat in wil fluisterenquote:
Als hij alleen even wat lol wil zou het geen probleem zijn, maar zo te zien wil hij toch echt kijken of het meer kan worden en dan zijn er natuurlijk vele gevaren op de weg. Moet je heel erg sterk in je schoenen blijven staan, maar ja liefde maakt blind.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:53 schreef Desii het volgende:
Huubie is echt hotteldebottel op der.... leuk om te zien hoor; maar toch mag het van mij weer snel afgelopen zijn.
Wat een zeik brief , klinkt echt als iemand zonder leven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo hé ben zeer onder de indruk van deze brief
ik hoop écht dat ze deze maandag krijgen
![]()
Het is ook niet de eerste keer, maar blijkbaar is het toegestaan als Brian het doet .... maar verscheur geen menu, want dan komt gelijk de "stem" om je even streng toe te spreken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:57 schreef Sonique het volgende:
Kan Brian niet op z'n flikker krijgen met dat gelul, ik versta er niets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |