Helaas lijkt het juist andersom te zin .... ze mogen meer en meer en is het de SHE-groep die op dit moment tegengewerkt wordt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:00 schreef solara4 het volgende:
Brain mag alles, sukkel
Maar beetje bij beetje zal alles tegen hem (hun) keren.....
Mark my words
dat dedoel ik ook, kijk maar naar JJ en die spaansequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Helaas lijkt het juist andersom te zin .... ze mogen meer en meer en is het de SHE-groep die op dit moment tegengewerkt wordt.
Of het interesseert ze gewoon niks ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de redactie slaapt, of ze bakken pannekoeken![]()
![]()
![]()
En... geeft er ooit wel eens iemand een waarschuwing voor gesprekken door harde muziek heen? Ik wou een gesprek tussen Natasia en Brian verslaan, het was maar met moeite te volgen. Gisteravond ook al toen Huub stond te draaien: gesprek tussen Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de redactie slaapt, of ze bakken pannekoeken![]()
![]()
![]()
Dat gesprek was toch goed te volgen ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En... geeft er ooit wel eens iemand een waarschuwing voor gesprekken door harde muziek heen? Ik wou een gesprek tussen Natasia en Brian verslaan, het was maar met moeite te volgen. Gisteravond ook al toen Huub stond te draaien: gesprek tussen Brian en Amanda.
Zij reinigen de matrassen ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef solara4 het volgende:
wat komen zij doen eigelijk????
matrassen reinigen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef solara4 het volgende:
wat komen zij doen eigelijk????
Nada.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef demins het volgende:
Que pasa?
Als je zin hebt je oren te spitsen tussen de herrie door. Ik dacht dat praten tijdens muziek gewoon niet mocht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat gesprek was toch goed te volgen ?
Het ging niet verder dan Nena, het respect van Brian richting Amandaen Huub kwam er ook nog in voor.
oke, kreeg net de uitleg bij Sil, hij praat anders goed nederlandsquote:
Het is echt ongelofelijk dat dit door mag gaan ...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Verdorie, Brian doet het weer, papiements praten, en hij gaat maar door.
Wat een lelijke taal zeg. Komen die schoonmakers van de Antillen ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Verdorie, Brian doet het weer, papiements praten, en hij gaat maar door.
echt niet fantastische briefquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:59 schreef havefun het volgende:
[..]
Wat een zeik brief , klinkt echt als iemand zonder leven.
Zij is de diva natuurlijk en Eric vertelde dat hij de diva is.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef blomst het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan, dat natasia denkt dat Eric jaloers is op haar?
Amanda keek hem ook aan alsof ze water zag branden en Jaap knikte instemmend.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens Jaap verbrand je veel vocht van bewegen ....
En als je niet uitkijkt of je eet het verkeerde eindigt dat in spontane zelfontbrandingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Volgens Jaap verbrand je veel vocht van bewegen ....
Hij zou valse blikken naar haar werpen als ze 'gekleed en gestyled' is. Waarom Brian en Natasia ineens zo stonden te klagen in de fitnessruimte weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:15 schreef blomst het volgende:
Waar komt dat opeens vandaan, dat natasia denkt dat Eric jaloers is op haar?
Dit zegt Googlequote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat geen discussies meer aan over afvallen totdat hij 'zijn' body-analyzer heeft.
Wat IS dat voor een wonderapparaat eigenlijk?
Wie ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef solara4 het volgende:
hij zegt dat hij geen papiaments mag praten
Ze hadden het gisteren over ¤ 2000,-.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat geen discussies meer aan over afvallen totdat hij 'zijn' body-analyzer heeft.
Wat IS dat voor een wonderapparaat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |