Nee, ik had er een zooitje van gemaakt doordat ik de basislijst uit mijn script van iemand gepakt had die met voorspellingen zat te klooien en dat had ik niet in de gaten. Dus stonden er wat rare partijen tussen. De enige die niet klopte was nog die van Gaudio. Alleen jij en bos waren de enige die daar verschillen hadden en het zou hoe dan ook in jou voordeel uitpakken. Voor de rest weet ik zeker dat het klopt.quote:
Nee vanmiddag het restant van de derde ronde.quote:Op maandag 26 maart 2007 06:27 schreef dndiek het volgende:
Hopelijk begint de volgende ronde niet vanmiddag
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe was de puntentelling ook alweer, XL? Ik kan het nergens terugvinden.
feli inderdaad, kut Youzhnyquote:
Ja, vind ik best een goed idee. Voor de eerste ronde dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:45 schreef Chriz2k het volgende:
XL, is het geen idee om in het vervolg eerst te laten voorspellen en daarna pas de loting bekend te maken?
Dat wel, het is alleen jammer dat alleen de tweede die voorspelt daarmee te maken krijgtquote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het tactisch element is natuurlijk ook wel leuk. Maar voor de eerste ronde is het wel een goed idee.
Je moet in dat geval dan wel meteen als je de loting post zeggen dat niemand zijn posts meer mag editten.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, vind ik best een goed idee. Voor de eerste ronde dus.
Je hebt gemist wat ik bij GayMania had gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wel, het is alleen jammer dat alleen de tweede die voorspelt daarmee te maken krijgt.
Vertel.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt gemist wat ik bij GayMania had gedaan?.
Als eerste voorspellen. Hij had er, lafjes natuurlijkquote:
Ik zal het zometeen even laten uitrekenen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat is tussenstand van de huidige ronde?
geeft niks, ik was er blij meequote:Op maandag 26 maart 2007 18:53 schreef Wackyduck het volgende:
Vrij late tvp.
Sorry voor het missen van de 2e ronde, maar ik zat van het weekend in Rome.![]()
Dank jequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje tegenstand en meneer verliest.
Ok, ik heb wsl zelf wel wat zitten kloten in de basislijstquote:Op maandag 26 maart 2007 09:21 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, ik had er een zooitje van gemaakt doordat ik de basislijst uit mijn script van iemand gepakt had die met voorspellingen zat te klooien en dat had ik niet in de gaten. Dus stonden er wat rare partijen tussen. De enige die niet klopte was nog die van Gaudio. Alleen jij en bos waren de enige die daar verschillen hadden en het zou hoe dan ook in jou voordeel uitpakken. Voor de rest weet ik zeker dat het klopt.
4-4, niks aan de hand nogquote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Detyfus. 1000 een breakpunt van Gasquet, een keer voor die pillenslikkert en hij breakt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje tegenstand en meneer staat op achterstand.
15:00 of 16:00quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef dndiek het volgende:
Voor hoe laat moet het morgen weer ingevuld zijn
Whehe, goeie zetquote:Op maandag 26 maart 2007 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als eerste voorspellen. Hij had er, lafjes natuurlijk, maar twee veranderd. Gewacht tot 14.59 en toen opnieuw alles voorspelt met hele andere verschillen
. Kansloos was ie
![]()
Congratz BVO!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef BVO het volgende:
Canas.
Een voorlopig lijstje naar je gestuurd, XL.
In mijn signature (Hela iLars, zieje 't zitt'n) op Hela klikken. Inloggen met je fok-account en dan spreekt het wel voor zich denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe werkt dat met een PM?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |