Zit nog wel een foutje in met Almagro, die ik hadquote:
Prima herenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:10 schreef dndiek het volgende:
Omdat Bos81 en ik allebei de schiftingvraag niet hebben gezien, hebben wij onderling afgesproken om de wedstrijd Kim - Robredo te gebruiken voor de schiftingsvraag. De kans is namelijk aanwezig dat het gelijk eindigt.
Kim pakt 9 games
Dank u! Verdasco heeft al verloren, dus geen schiftingswinst.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd Vaduz
Als Verdasco wint komen we volgens mij nog gelijk, maar je hebt de schiftingsvraag goed.
Nee, nee... Alles, maar dan ook alles hangt af van Potito Staracequote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat aankomen op Moya - Santoro.
En anders degradeer je definitief?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, nee... Alles, maar dan ook alles hangt af van Potito Starace![]()
en dan stopt het spel natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En anders degradeer je definitief?
Same here. Maar bij mij moet 'ie verliezenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, nee... Alles, maar dan ook alles hangt af van Potito Starace![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:19 schreef XL het volgende:
Aaarghhhh.... en de break![]()
![]()
![]()
Kutspel![]()
Kutorganisatie
Kut pillenslikker
WTA
Ik zat al te hopen dat Moya winnen zou, dan zou ik met Lopez die al gewonnen heeft een dubbele kans hebben; Canas of Berdych. Nu maar vol voor onze Argentijnquote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik me op kan maken voor een duel tegen BVO.
En dan is het enige verschil Canas - Gasquet. Waarbij BVO voor de pillenslikkert gaat.
Das waar ookquote:Op zondag 25 maart 2007 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo.
Wanneer Moya had gewonnen, moest je tegen Juan, en dan had je 3 verschillen gehad. Canas, Chela en Nalby. Lopez heeft er toch niets mee te maken? Allemaal hadden we dat Lopez zou winnen.
GL in ieder geval. Canas gaat dit keer niet winnen.
Dan is je avatar toepasselijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Een snelle korte analyse vertelt me dat ik al uitgeschakeld ben.
Weet jij zeker dat de scores kloppenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef XL het volgende:
Schema 1
mitt (1) - -Vaduz- 20-23
XL - Cavalier1 19-20
Komakie - BVO 23-23*
Juan Zueco - BliksemSchigt 23-24
Schema 2
Bruce117 (walk over) 22
Borisz - intel 19-22
WackyDuck - TheVulture 0-21
dndiek - Bos81 20-18
Ik zeg:quote:Op zondag 25 maart 2007 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben Dndiek en ik 3 verschillen... hij heeft nu een voorsprong dankzij Lopez.
Youzhny - Del Potro, ik heb een 1, Dndiek een 2
Santoro - Ljublicic, ik heb een 1 omdat ik meer van Moya had verwachtDndiek een 2...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |