Dat is al zeker zelfs.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
Als het even tegenzit ga ik degraderen.
Ik zal hem straks online zetten zoals die vorige, dan mag je zeggen waar de fout zit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die10-10 klopt iig niet meer.
FERRERO - (Q)CANAS
VERDASCO - MAYER
(Q)LOPEZ - SAFIN![]()
HRBATY - LLODRA![]()
Nog 1 zege nodig.
Ik sta voor toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Volgens mij klopt mijn tussenstand ook niet.
J.
wel wat anders dan vorige keer he?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Mijn tussenstand is volgens mij ook niet helemaal correct XL, ik kom zelf op 10 uit...
Niet dat ik veel tegenstand heb maar goed
Ja maar dat was toch wel leuker dan dit hoor... maar hopelijk kom ik nu in de top16 bij de echte fanatiekelingenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:31 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
wel wat anders dan vorige keer he?
ziet er inderdaad niet helemaal lekker uit zie ik nuquote:
oorzaak gevonden.quote:
Succesquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:56 schreef XL het volgende:
Om degradatie af te wenden moeten voor mij 2 spelers zien te winnen vandaag
Starace (XL) - Almagro (Cavalier1)
Ferrero (XL) - Canas (Cavalier1)
Korolev (XL) - Nieminen (Cavalier1)
Geen achterstand dusquote:
Ik ben er verre van gerust en snap niet waarom ik op die losers gestemd heb. Al zijn de alternatieven niet veel beter. Ik denk dat Canas naar jou gaat en Almagro staat gelukkig negatief head-to-head tegen Starace op de favoriete ondergrond van beiden.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:24 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Gewonnen met een Double Bagle! 12-11, het kan nog spannend worden...
Misschien betrappen ze Canas vandaag nog op dopingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:39 schreef Cavalier1 het volgende:
Canas denk ik ook nog dat 'ie wint. Die andere is pure gok. Ik moet ook zeggen dat ik nooit research doe bij het invullen van de partijen. Als ik een speler nog nooit heb zien spelen en zijn tegenstander wel, moet 'ie wel beter zijn. Dat is mijn theorie.
Ferrero was 1 van mn favoriete spelers een paar jaar geleden, maar er is weinig van 'em over. En Canas heeft Federer verslagen, dus die moet wel wat kunnen...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:42 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien betrappen ze Canas vandaag nog op doping![]()
Of haalt JC zijn oude vorm een keer![]()
wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik plaats hier dus gewoon even een TVP. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:47 schreef XL het volgende:
verbeterde tussenstand
Schema 1
mitt (1) - -Vaduz- 16-18
XL - Cavalier1 16-16
Komakie - BVO 19-19
Juan Zueco - BliksemSchigt 18-17
Schema 2
Bruce117 (walk over) 17
Borisz - intel 15-16
WackyDuck - TheVulture 0-17
dndiek - Bos81 16-15
http://stuwww.uvt.nl/~s247727/miami2.htmlquote:Op zondag 25 maart 2007 10:19 schreef dndiek het volgende:
De tussenstand klopt volgens mij niet. Ik kom tot 15-17 tussen Bos81 en mij
Clement - Berdych 2 is ook al gespeeld, maar nog niet ingevuldquote:
merciquote:Op zondag 25 maart 2007 10:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Clement - Berdych 2 is ook al gespeeld, maar nog niet ingevuld
Zit nog wel een foutje in met Almagro, die ik hadquote:
Prima herenquote:Op zondag 25 maart 2007 14:10 schreef dndiek het volgende:
Omdat Bos81 en ik allebei de schiftingvraag niet hebben gezien, hebben wij onderling afgesproken om de wedstrijd Kim - Robredo te gebruiken voor de schiftingsvraag. De kans is namelijk aanwezig dat het gelijk eindigt.
Kim pakt 9 games
Dank u! Verdasco heeft al verloren, dus geen schiftingswinst.quote:Op zondag 25 maart 2007 17:01 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd Vaduz
Als Verdasco wint komen we volgens mij nog gelijk, maar je hebt de schiftingsvraag goed.
Nee, nee... Alles, maar dan ook alles hangt af van Potito Staracequote:Op zondag 25 maart 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat aankomen op Moya - Santoro.
En anders degradeer je definitief?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, nee... Alles, maar dan ook alles hangt af van Potito Starace![]()
en dan stopt het spel natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En anders degradeer je definitief?
Same here. Maar bij mij moet 'ie verliezenquote:Op zondag 25 maart 2007 17:11 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, nee... Alles, maar dan ook alles hangt af van Potito Starace![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:19 schreef XL het volgende:
Aaarghhhh.... en de break![]()
![]()
![]()
Kutspel![]()
Kutorganisatie
Kut pillenslikker
WTA
Ik zat al te hopen dat Moya winnen zou, dan zou ik met Lopez die al gewonnen heeft een dubbele kans hebben; Canas of Berdych. Nu maar vol voor onze Argentijnquote:Op zondag 25 maart 2007 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ik me op kan maken voor een duel tegen BVO.
En dan is het enige verschil Canas - Gasquet. Waarbij BVO voor de pillenslikkert gaat.
Das waar ookquote:Op zondag 25 maart 2007 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo.
Wanneer Moya had gewonnen, moest je tegen Juan, en dan had je 3 verschillen gehad. Canas, Chela en Nalby. Lopez heeft er toch niets mee te maken? Allemaal hadden we dat Lopez zou winnen.
GL in ieder geval. Canas gaat dit keer niet winnen.
Dan is je avatar toepasselijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
Een snelle korte analyse vertelt me dat ik al uitgeschakeld ben.
Weet jij zeker dat de scores kloppenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef XL het volgende:
Schema 1
mitt (1) - -Vaduz- 20-23
XL - Cavalier1 19-20
Komakie - BVO 23-23*
Juan Zueco - BliksemSchigt 23-24
Schema 2
Bruce117 (walk over) 22
Borisz - intel 19-22
WackyDuck - TheVulture 0-21
dndiek - Bos81 20-18
Ik zeg:quote:Op zondag 25 maart 2007 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben Dndiek en ik 3 verschillen... hij heeft nu een voorsprong dankzij Lopez.
Youzhny - Del Potro, ik heb een 1, Dndiek een 2
Santoro - Ljublicic, ik heb een 1 omdat ik meer van Moya had verwachtDndiek een 2...
Nee, ik had er een zooitje van gemaakt doordat ik de basislijst uit mijn script van iemand gepakt had die met voorspellingen zat te klooien en dat had ik niet in de gaten. Dus stonden er wat rare partijen tussen. De enige die niet klopte was nog die van Gaudio. Alleen jij en bos waren de enige die daar verschillen hadden en het zou hoe dan ook in jou voordeel uitpakken. Voor de rest weet ik zeker dat het klopt.quote:
Nee vanmiddag het restant van de derde ronde.quote:Op maandag 26 maart 2007 06:27 schreef dndiek het volgende:
Hopelijk begint de volgende ronde niet vanmiddag
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op maandag 26 maart 2007 09:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe was de puntentelling ook alweer, XL? Ik kan het nergens terugvinden.
feli inderdaad, kut Youzhnyquote:
Ja, vind ik best een goed idee. Voor de eerste ronde dus.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:45 schreef Chriz2k het volgende:
XL, is het geen idee om in het vervolg eerst te laten voorspellen en daarna pas de loting bekend te maken?
Dat wel, het is alleen jammer dat alleen de tweede die voorspelt daarmee te maken krijgtquote:Op maandag 26 maart 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het tactisch element is natuurlijk ook wel leuk. Maar voor de eerste ronde is het wel een goed idee.
Je moet in dat geval dan wel meteen als je de loting post zeggen dat niemand zijn posts meer mag editten.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, vind ik best een goed idee. Voor de eerste ronde dus.
Je hebt gemist wat ik bij GayMania had gedaan?quote:Op maandag 26 maart 2007 13:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat wel, het is alleen jammer dat alleen de tweede die voorspelt daarmee te maken krijgt.
Vertel.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt gemist wat ik bij GayMania had gedaan?.
Als eerste voorspellen. Hij had er, lafjes natuurlijkquote:
Ik zal het zometeen even laten uitrekenen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:00 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat is tussenstand van de huidige ronde?
geeft niks, ik was er blij meequote:Op maandag 26 maart 2007 18:53 schreef Wackyduck het volgende:
Vrij late tvp.
Sorry voor het missen van de 2e ronde, maar ik zat van het weekend in Rome.![]()
Dank jequote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje tegenstand en meneer verliest.
Ok, ik heb wsl zelf wel wat zitten kloten in de basislijstquote:Op maandag 26 maart 2007 09:21 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, ik had er een zooitje van gemaakt doordat ik de basislijst uit mijn script van iemand gepakt had die met voorspellingen zat te klooien en dat had ik niet in de gaten. Dus stonden er wat rare partijen tussen. De enige die niet klopte was nog die van Gaudio. Alleen jij en bos waren de enige die daar verschillen hadden en het zou hoe dan ook in jou voordeel uitpakken. Voor de rest weet ik zeker dat het klopt.
4-4, niks aan de hand nogquote:Op maandag 26 maart 2007 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Detyfus. 1000 een breakpunt van Gasquet, een keer voor die pillenslikkert en hij breakt.
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje tegenstand en meneer staat op achterstand.
15:00 of 16:00quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef dndiek het volgende:
Voor hoe laat moet het morgen weer ingevuld zijn
Whehe, goeie zetquote:Op maandag 26 maart 2007 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als eerste voorspellen. Hij had er, lafjes natuurlijk, maar twee veranderd. Gewacht tot 14.59 en toen opnieuw alles voorspelt met hele andere verschillen
. Kansloos was ie
![]()
Congratz BVO!quote:Op maandag 26 maart 2007 23:53 schreef BVO het volgende:
Canas.
Een voorlopig lijstje naar je gestuurd, XL.
In mijn signature (Hela iLars, zieje 't zitt'n) op Hela klikken. Inloggen met je fok-account en dan spreekt het wel voor zich denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe werkt dat met een PM?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Cavalier, gefeliciteerd nog!
Zodra de halve finales in Miami bekend zijn en de voorspellingen daarvoor binnen maak ik alles openbaar. Dan kunnen jullie de strategie niet op elkaar aanpassen als je achter komt te staan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef Cavalier1 het volgende:
Komen we er van tevoren niet achter van elkaar wat we voorspeld hebben?
Alle deelnemers waren ruim op tijd binnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:22 schreef dndiek het volgende:
U heeft mijn PM ontvangen van vanmorgen?
quote:
Don't knowquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook verstuurd, al vermoed ik dat ik kansloos ben.
De eerste toernooien was het toch pas als de finale bekend is dan voorspellen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:58 schreef XL het volgende:
Mijn insteek was dat halve finale en finale bij elkaar horen en dat je die dus vandaag al moet voorspellen. Zodat BS de scores bekend kan maken.
Ik bedoelde eigenlijk BSquote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:59 schreef dndiek het volgende:
Djokovic wint in 4 sets
Dank jequote:
Volgens mij heeft hij nu even andere dingen aan z'n hoofd. Ik gok dat hij het vanavond wel doet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:11 schreef dndiek het volgende:
Zou XL al wakker zijn om de nieuwe stand te plaatsen?
intel, wat neem je een risicoquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nu even andere dingen aan z'n hoofd. Ik gok dat hij het vanavond wel doet.
We zaten in hetzelfde schema, maar ik scoorde in de tweede ronde nog punten en jij alleen in de eerstequote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Chriz2k het volgende:
Wat bepaalt dat ik 17e sta en jij 16e?
Ik vertrouw het niet.
En ik ADOquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Oh yeah baby
Ik voel me net De Graafschap.
Ik scoorde onderin 2 punten tot aan de halve finale, is dat niet beter dan jouw prestaties in de 1e groep?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
We zaten in hetzelfde schema, maar ik scoorde in de tweede ronde nog punten en jij alleen in de eerste![]()
neequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik scoorde onderin 2 punten tot aan de halve finale, is dat niet beter dan jouw prestaties in de 1e groep?
Ik zie dat jij helemaal geen punten hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik scoorde onderin 2 punten tot aan de halve finale, is dat niet beter dan jouw prestaties in de 1e groep?
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Chriz2k het volgende:
Wat bepaalt dat ik 17e sta en jij 16e?
Ik vertrouw het niet.
Rome geloof ik. Ik PM wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:28 schreef TheVulture het volgende:
wanneer gaan we weer spelen?
Alleen Master Series en Grand Slams.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef Juan Zueco het volgende:
Waarom niet volgende week? Rome is pas over een maand.
J.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:43 schreef Juan Zueco het volgende:
BEGIN
2 QUALIFIER - QUALIFIER
1 LEE HT - BJORKMAN
2 MOYA - [13] YOUZHNY
1 [12] FERRER - SIMON
2 [WC] BALLERET - BENNETEAU
2 TURSUNOV - GAUDIO
2 ANDREEV - ACASUSO
1 MASSU - VOLANDRI
2 HENMAN - [16]FERRERO
2 [11] GASQUET - VERDASCO
2 QUALIFIER - HRBATY
2 MONFILS - STEPANEK
1 CLEMENT - [WC] SERRA
1 BECKER - [WC] JOHANSSON
2 ALMAGRO - [10] BERDYCH
1 [14] BAGHDATIS - MIRNYI
2 QUALIFIER - MELZER
1 ROCHUS - SODERLING
1 GICQUEL - MAYER
1 QUALIFIER - QUALIFIER
2 QUALIFIER - [9] NALBANDIAN
1 [15] NIEMINEN - SAFIN
1 VLIEGEN - [WC] MATHIEU
1 CHELA - VERKERK
END
Schifting : 8
J.
en 12 biertjes in de kroegquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:08 schreef Brahimov het volgende:
verkerk: 4 games (en 2 mobieltjes in zee)
Er is dan wel gelegenheid tot lotingfraude, als in mensen door laten gaan door ze gunstig te 'loten' tegen mensen die net iets minder scoren.quote:
gewoon invullen, want zoveel is er nog niet gespeeldquote:Op zondag 15 april 2007 16:14 schreef Joris33 het volgende:
hmm ik ben zeker te laat? was heel het weekend weg![]()
Dat kan. Maar ik win tochquote:Op zondag 15 april 2007 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan speelt ie tegen intel?
Dubbele kans op puntenquote:Op zondag 15 april 2007 22:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wauw, dat is tof, ik speel tegen 2 man
quote:
Wellicht een 6-0 voorsprong voor Martin en dan opgave van Chela.quote:Op zondag 15 april 2007 22:27 schreef BVO het volgende:
[..]!!!
Altijd leuk, zulke typo's!!!! Hup Martin dan maar
.
quote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
He bah, weer tegen m'n angstgegner uit het vorige toernooi
quote:Op zondag 15 april 2007 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
He bah, weer tegen m'n angstgegner uit het vorige huidige toernooi
Maakt me altijd scherp dat soort opmerkingen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef XL het volgende:
Maar het was dus Juan die ontbrak.... die heeft op gravel ook niks te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |