Mooi, die kan ik hier ontvangenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef DIGGER het volgende:
RTPi heeft Portugal - Servie nog om 22.00 om het af te maken
En de topics waar de wedstrijden in besproken kunnen worden:quote:Op maandag 17 september 2007 14:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgenavond Real Madrid - Werder Bremen op NED3.
Woensdagavond PSV - CSKA Moskou op NED3.
Donderdagavond 18.30 Dinamo Zagreb - Ajax op NED3.
Om 20.30 volgt Heerenveen - Helsingborg.
Om 23.00 volgt de tweede helft van FC Pacos - AZ.
Ondertussen is Groningen - Fiorentina te zien op RTV Noord.
Anderlecht - Rapid Wien is te zien op Sporza vanaf 20.30.
Kan me herrineren dat enige jaren geleden op de Duitse publieke zenders ALLE wedstrijden in de Uefa Cup donderdags te zien waren. Begon tegen 16.00 de eerste wedstrijd vervolgens om 18.00, 20.00 en 22.00 de overige.quote:
Gratis op de Astra 1 of via digitale TV, waar ook in Nederland.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef leolinedance het volgende:
Lekker dagje!!
Nu maar hopen dat vanavond wel contact kan leggen met de sreaming video van RTV NoordNu lukt het even niet..
Ik heb geen schotel of digitale tvquote:Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gratis op de Astra 1 of via digitale TV, waar ook in Nederland.
Je kan ze allemaal tegelijk kijken, tenminste dat neem ik aan.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:50 schreef assie het volgende:
Van de wedstrijden welke Digger hierboven postte is het meeste te zien via Astra 1..... betekent dit tegelijk dat wanneer je schotel gericht is op deze, je niet snel kunt switchen naar Hotbird of Astra 2???
Dus de hoeveelheid satellieten die je zien kun is afhankelijk van het aantal knoppen welke erop zitten.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:58 schreef AminBen het volgende:
[..]
Je kan ze allemaal tegelijk kijken, tenminste dat neem ik aan.
Ik zelf heb een grote schotel waarbij de verschillende satellietknoppen draaien (4 heb ik er)
Of je neemt een draaibare schotel. Hoeft er maar 1 kop op en kun je de meeste satellieten ontvangen (mits ongeveer 1 meter schotel).quote:Op donderdag 20 september 2007 17:17 schreef assie het volgende:
[..]
Dus de hoeveelheid satellieten die je zien kun is afhankelijk van het aantal knoppen welke erop zitten.
Ik kan van pa en ma een schotel krijgen welke zij over hebben, maar moet dan zelf wel op zoek naar alle overige accesoires welke er nog bij moeten, zodoende.
Ik kan veel ontvangen, maar dat niet (of ik moet m'n CC trekken)quote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
Digger gaat vast de nabeschouwing van Fiorentina - Groningen kijken.
Dat ik ooit nog eens bij je aan de muur zou hangenquote:
Absoluut, voor UEFA cup en Interlandvoetbal is het heerlijk, als ook bv het gratis ontvangen van ITV, ook voor zaken naast het voetbal.quote:altijd handig met een satellietontvanger. Danke!
Volgens mij heeft die schotel van pa en ma een vaste k(n)op....quote:Op donderdag 20 september 2007 18:59 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Of je neemt een draaibare schotel. Hoeft er maar 1 kop op en kun je de meeste satellieten ontvangen (mits ongeveer 1 meter schotel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |