Het is wel een wedstrijd over 180 minuten. Zou voor Ajax niet gezond zijn als er een hele heisa ontstaat na een kleine nederlaag donderdag.quote:Op zondag 16 september 2007 23:47 schreef Corksterr het volgende:
Met een gelijkspel mag Ajax de handjes dichtknijpen in mijn ogen.
Ik weet het. Ik bedoel enkel dat de uitwedstrijd erg zwaar gaat worden.quote:Op zondag 16 september 2007 23:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is wel een wedstrijd over 180 minuten. Zou voor Ajax niet gezond zijn als er een hele heisa ontstaat na een kleine nederlaag donderdag.
Snap ik, was ook meer een toevoeging.quote:Op zondag 16 september 2007 23:52 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik bedoel enkel dat de uitwedstrijd erg zwaar gaat worden.
Zagreb is toch echt van hoger niveau. Ze staan nu na 7 wedstrijden stijf aan kop, zonder puntverlies.quote:Op maandag 17 september 2007 00:10 schreef koningdavid het volgende:
Zagreb is ongeveer van het niveau Slavia Praag denk ik.
Makkie dus.![]()
Leer PI's lezenquote:Op maandag 17 september 2007 00:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zagreb is toch echt van hoger niveau.
Check zijn PI.quote:Op maandag 17 september 2007 00:17 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zagreb is toch echt van hoger niveau.
Oh ja sorry ik slaap ook zowatquote:
Verschrikkelijk is het inderdaad. Ik kan er gerust tijd voor maken en m'n fitness verschuiven, maar waarom zou ik? We worden toch elke keer teleurgesteld en weer ontiegelijk voor lul gezet. Nee, ik hoor later die avond wel hoeveel goals Modric heeft gemaakt.quote:Op maandag 17 september 2007 00:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken die dag, ik vind het verschrikkelijk..
Altijd die negatieve voorspellingen.quote:Op maandag 17 september 2007 00:20 schreef venomsnake het volgende:
3-1
Gewoon realistisch, daar ben je nu toch wel achter?quote:Op maandag 17 september 2007 00:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Altijd die negatieve voorspellingen.![]()
Ik hap niet meer, je zit er te vaak te dichtbij.quote:Op maandag 17 september 2007 00:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon realistisch, daar ben je nu toch wel achter?
Schoentje eten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |