één van de lekkerste nummers van U2quote:
Kende ze niet, maar hoorde net het nummer. Echt goed inderdaad. Eens downloadenquote:
quote:
Toen zat ik in de auto, zonnebrilletje op, raampjes open en lekker Alane luisteren!quote:
jup ik geloof er ook geen zak van. hypocriete boel. Toch kijk ik het altijdquote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef rubbereend het volgende:
mooi dat die onzin weer eens even aan de kaak wordt gesteld
Inderdaad, ik zit ook al in m'n pwweek periodequote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
trouwens waarom moet het verdomme altijd superlekker weer zijn als het tentamenperiode is toch eens op met die onzin![]()
Ik was vrij vandaag, onverwachtquote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
trouwens waarom moet het verdomme altijd superlekker weer zijn als het tentamenperiode istyft toch eens op met die onzin
![]()
Idd.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
trouwens waarom moet het verdomme altijd superlekker weer zijn als het tentamenperiode istyft toch eens op met die onzin
![]()
Ja precies, ik was ook aan het twijfelen. Net als met de vraagstelling van (ik meen) donderdag. Die was ook zo vaag gesteld.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef Glacier het volgende:
De vraag op noordpool.fm was wel weer erg flut btw...
Want energie besparen kost wel degelijk geld...dat je het er na een tijdje weer uit haalt, is een heel ander verhaal
Maar het aanleggen van isolatie, aanschaffen van spaarlampen enzo, kost wel degelijk geld...
Misschien dat Michiel hier ff op kan reageren...en er voor zorgt dat de vragen op zijn site niet voor meerdere intepretaties vatbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Hoi Maricha!quote:
Hej, verrek. Ik log net opnieuw in, en ik krijg weer een vraagquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik had net twee vragen achter elkaar, sta nu op 185 poolpunten.
Schiet wel lekker op zoquote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Nu heb ik zelfs 205 poolpunten!
Gaat lekker zo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |