één van de lekkerste nummers van U2quote:

Kende ze niet, maar hoorde net het nummer. Echt goed inderdaad. Eens downloadenquote:

quote:

Toen zat ik in de auto, zonnebrilletje op, raampjes open en lekker Alane luisteren!quote:

jup ik geloof er ook geen zak van. hypocriete boel. Toch kijk ik het altijdquote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef rubbereend het volgende:
mooi dat die onzin weer eens even aan de kaak wordt gesteld

Inderdaad, ik zit ook al in m'n pwweek periodequote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
trouwens waarom moet het verdomme altijd superlekker weer zijn als het tentamenperiode is toch eens op met die onzin![]()

Ik was vrij vandaag, onverwachtquote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
trouwens waarom moet het verdomme altijd superlekker weer zijn als het tentamenperiode istyft toch eens op met die onzin
![]()

Idd.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
trouwens waarom moet het verdomme altijd superlekker weer zijn als het tentamenperiode istyft toch eens op met die onzin
![]()

Ja precies, ik was ook aan het twijfelen. Net als met de vraagstelling van (ik meen) donderdag. Die was ook zo vaag gesteld.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:07 schreef Glacier het volgende:
De vraag op noordpool.fm was wel weer erg flut btw...
Want energie besparen kost wel degelijk geld...dat je het er na een tijdje weer uit haalt, is een heel ander verhaal
Maar het aanleggen van isolatie, aanschaffen van spaarlampen enzo, kost wel degelijk geld...
Misschien dat Michiel hier ff op kan reageren...en er voor zorgt dat de vragen op zijn site niet voor meerdere intepretaties vatbaar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*

Hoi Maricha!quote:

Hej, verrek. Ik log net opnieuw in, en ik krijg weer een vraagquote:Op maandag 26 maart 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Ik had net twee vragen achter elkaar, sta nu op 185 poolpunten.

Schiet wel lekker op zoquote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Nu heb ik zelfs 205 poolpunten!
Gaat lekker zo!![]()

lekkerquote:Op maandag 26 maart 2007 20:06 schreef MichielV het volgende:
En dan Maricha en ik, maakt 4. Volle bak! Grande Cappuccino, anyone?

Graag! Dat sla ik nooit afquote:Op maandag 26 maart 2007 20:06 schreef MichielV het volgende:

Wel starbucks svp, met een beetje sweet & lowquote:Op maandag 26 maart 2007 20:06 schreef MichielV het volgende:

Dat wordt een luisteraar strikken met een Nike-personeelspas...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wel starbucks svp, met een beetje sweet & low![]()

Jah!!! Twee zoetjes a.u.b.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:06 schreef MichielV het volgende:

herkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2007 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Jah!!! Twee zoetjes a.u.b.![]()
He bah het gaat weer schemeren.
Wat prachtig toch, dat iedereen ieder jaar bij de eerste week van de zomertijd helemaal met verbazing naar de tijd kijkt en wanneer het donker wordt, alsof het voor het eerst in je leven gebeurt.![]()

Of als die koffiezaak (als bij een groot wonder) ineens een strarbucks blijkt te worden..... (duim duim duim)quote:Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt een luisteraar strikken met een Nike-personeelspas...![]()

Grote kans inderdaad, bij mij begint dat circus volgende week weer...quote:Op maandag 26 maart 2007 20:27 schreef ChatGirl het volgende:
Is het tentamen/interweek/proefwerkweek of zo, dat iedereen aan het leren is?
Succes iig.

ben al vanaf 9 uur bezig. ga zo stoppenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:27 schreef ChatGirl het volgende:
Is het tentamen/interweek/proefwerkweek of zo, dat iedereen aan het leren is?
Succes iig.

Dat is nogal wat. Wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ben al vanaf 9 uur bezig. ga zo stoppen
morgen weer
overmorgen
donderdag
vrijdag eerste tentmaen
weekend leren
en dan 6 tentamnes in 5 dagen

bouwkunde in delft, staat wel tegenover dat ik 4 juni al klaar ben (mits ik alles haal en geen herkansingen heb dus)quote:Op maandag 26 maart 2007 20:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is nogal wat. Wat voor opleiding doe je?

Niet allemaal tegelijk antwoorden hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:50 schreef Toad het volgende:
Die vraag daarnet over dat anaal vingeren danwel anale seks met een penis. Hehehe... je hebt het toch sowieso met je partner over je seksuele behoeften of heb ik het nou mis?

Heb er nu zelfs 215! Terwijl ik de dag begon met iets van 165quote:Op maandag 26 maart 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Nu heb ik zelfs 205 poolpunten!
Gaat lekker zo!![]()

Oef, dat is minder inderdaad. Helemaal op je vrije dag en dat voor 45 minuten.. Ik hoop voor je dat je dichtbij school woont. Je zou maar een uur moeten reizen ofzo, en dat voor een toets die maar 45 minuten duurt..quote:Op maandag 26 maart 2007 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
Ik volgende week ook. Op mijn vrije maandag van 9.30 tot 10.15 naar school voor een toets financieel management die écht niet verzet kan worden, terwijl mijn hele klas elke maandag vrij heeft

Anderhalf uur.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je zou maar een uur moeten reizen ofzo..![]()

Dat is dus echt waardeloos, shit dat moet toch anders kunnen lijkt mij..quote:

dat is wel kud...arme jijquote:

Bijna...... hahahahahhahaquote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het was bijna net zo leuk als de goedemorgen van Maricha.![]()

Net bevestigd door mister Veenstra Veenstra!quote:Op maandag 26 maart 2007 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar kon ik vandaag de vragen beantwoorden die ik eerder heb gemist.
.

Ach, dan kijk ik mijn mama wel lief aan. Dan kan ik vast de auto wel lenenquote:

Gewoon een paar keer opnieuw inloggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:23 schreef JeroenV het volgende:
Waarom kan ik dan niet eerdere vragen beantwoorden?

Jij hier?quote:

RadioFreak schrijft er nu ook over. Persoonlijk vind ik het audio signaal van de stream helderder/scherper klinken.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Om 19 uur hoorde ik al wat gedoe met het geluid bij de streams, maar nu zie ik op Coens weblogs een stukje staan over nieuwe processing. Ik moet zeggen dat ik toch wel wat verschil hoor (wat ruimer lijkt het vooral, meer details zoals Coen al schrijft).

Idd, soms verwacht ik het zelf niet eensquote:Op maandag 26 maart 2007 21:34 schreef borisz het volgende:
[..]
die komt altijd onverwachts binnenvallen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |