Dat zou cynisch zijn. Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef FransBoersma het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat veel Wilders aanhangers hopen dat Wilders word vermoord.
(hopen ze ook op het Pim effect zoals bij de LPF)
Dat gevoel krijg ik wel ja. Bij Wilders zelf ook, dat ie graag een martelaar zou willen worden.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zou cynisch zijn. Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik wel ja. Bij Wilders zelf ook, dat ie graag een martelaar zou willen worden.
Als ik gewoon `Wilders` schrijf, is het dan ook al demonisering ?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.
"Wilders verzint aangiftes"
"Wilders wil martelaar worden"
Fanatici en extremisten als Kaalhei blijkbaar wel. Zo ook de rest van zijn aanhang waarschijnlijk. Tot het moment dat het erop aankomt natuurlijk. Dan verwachten ze allemaal van elkaar dat de ander iets doet, want zelf willen ze hun handen niet vuil maken.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw suggestie is dat ze op een startschot wachten?
Maar goed ook, anders werd het een bende. Nu zien we dat ook bij andere partijen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Fanatici en extremisten als Kaalhei blijkbaar wel. Zo ook de rest van zijn aanhang waarschijnlijk. Tot het moment dat het erop aankomt natuurlijk. Dan verwachten ze allemaal van elkaar dat de ander iets doet, want zelf willen ze hun handen niet vuil maken.
heb je het nu over Wilders?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Wilders had bij de moord op Fortuyn waarschijnlijk zijn conclusies al klaar over de afkomst van de dader. Toen dit toch echt een hollander bleek te zijn, heeft ie zich voorgenomen om in de politiek te gaan, zich compleet belachelijk te maken, net zolang totdat hij wél door een allochtoon wordt vermoord, om te laten zien dat het toch meestal buitenlanders zijn die dat soort dingen doen.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:02 schreef FransBoersma het volgende:
Waarom heb ik toch het gevoel dat veel Wilders aanhangers hopen dat Wilders word vermoord.
(hopen ze ook op het Pim effect zoals bij de LPF)
En waarom vind jij dat?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem een beetje dommige, zelfingenomen egotripper.
Dus johndope demoniseerde Van Gogh postuum in jouw ogen?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met gevoel kunnen we weinig. Kijk, daar heb je weer zo'n voorbeeld van demonisering.
"Wilders wil martelaar worden"
Ik houd niet alles bij op fok! !quote:Op maandag 26 maart 2007 13:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus johndope demoniseerde Van Gogh postuum in jouw ogen?
Of is dat 'iets anders'?
V.
Mag ik mee doen aan dat dansen in Turkije.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef FransBoersma het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan op Moslim Razzia
Dat hoeft ook niet. Ik stel de vraag nu en wijs je op dit voorbeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik houd niet alles bij op fok! !
Tsja, dat andere is SCHs mening. Wat maakt dát demoniseren en dit 'een mening'?quote:Zijn mening,
Mijn strekking van het verhaal was al duidelijk:quote:Op maandag 26 maart 2007 13:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik stel de vraag nu en wijs je op dit voorbeeld.
[..]
Tsja, dat andere is SCHs mening. Wat maakt dát demoniseren en dit 'een mening'?
V.
Ja precies, maar die gaan nooit hun eigen Moskees in de fik zetten lijkt me zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Krijg je een gratis biertje bij me.. zo heeft ie het gewildquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:45 schreef Ryan3 het volgende:
Iedereen in kamp Wilders, inclusief Wilders bijna, gaat er vanwege dat haatzaaiensiteje vanuit dat dit vrijwel onontkoombaar is. Mijn vraag: wat staat ons dan te wachten???
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)
Ik denk dat Fortuyn een 100x zo belangrijkere bijdrage had kunnen leveren aan de huidige politiek hier. Dat Theo is vermoord boeit mij geen ene reet, op politiek vlak dan. Hij beledigde onnodig een bepaalde bevolkingsgroep zonder strategisch doel voor ogen. Dat rechtvaardigt zijn dood bij lange na niet, maar ik wil gewoon aangeven dat Fortuyn's een veel grotere impact heeft gehad. Want Pim had nu één veel meer kunnen realiseren in de poltiek, en Van Gogh totaal NIET, al had hij wel gelijk dat alle Moslims een stelletje geitenneukers zijn met hun Islam (ofzoiets).quote:Op maandag 26 maart 2007 13:19 schreef HiZ het volgende:
Ik denk dat veel mensen de situatie volkomen fout interpreteren. De moord op Fortuyn was relatief onbelangrijk op de lange termijn schat ik in. Het gaf wel eventjes een schok-effect, maar na niet al te lange tijd was het business as usual. Omdat het vooral uiteindelijk ging over politiek en dat is voor de meeste mensen toch ver-van-m'n-bed-show. Maar Van Gogh zal niet zo makkelijk vergeten worden. Want Van Gogh was per saldo een 'gewone burger' die zei wat hem voor de mond kwam. En ik denk dat de moord op hem een belangrijke bijdrage is geweest aan de radicalisering van de samenleving.
Jôh, het is lente. Doe die gordijntjes eens open en lách eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
...en branden ZULLEN ze....het is niet kwestie van of het gebeurd, maar eerder een kwestie van WANNEER...(ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren)
"Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg" was het toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ik zeg alleen wat ik denk...niet dat het wat mij betreft echt moet gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |