abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:35:01 #76
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47603803
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het niet tegen mij hebt.
't Is de buikspreker in hem. Praten tegen jezelf is helemaal hip.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:37:42 #77
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_47603821
Als Wilders vermoord wordt (god verhoede, hoewel ik nog in god of wilders geloof) dan gaan de X-ray en consorten van Fok! weer massaal naar het binnenhof om de moslims ervan te beschuldigen en om daar brandjes te stichten en stenen te werpen.
Net zoals het met die vorige messias gebeurde (Fortuyn).

Daarna zijn de gemoederen nog een paar maanden onrustig, totdat ze er achter komen dat de kogel niet van Mohammed kwam.
Daarna kwam de kogel natuurlijk weer van links en krijgen de linkse media er nog even van langs.

Zoiets is mijn vrij voorspelbare scenario.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_47603837
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:03 schreef Dhr het volgende:

[..]

Voor Balkenende persoonlijk maakt het niet zoveel uit, hij is mateloos populair binnen internationale kringen en vind zo weer een leuke post in Brussel of The states. Het CDA heeft geen enkele reden om dit kabinet te laten slagen. Men heeft (geheel terecht) nauwelijks geinvesteerd in dit kabinet en is als je het mij vraagt al lang begonnen met het inzetten van de sterfhuis-constructie. Wat zoveel betekend als einde PvdA en het CDA als nieuwe onbetwiste leading-party van Nederland.
[..]
Het einde van de PvdA is idd nogwel een serieus onderwerp toch. dat denk ik al verscheidene jaren. heb daar ook weleens een topic over geopend. Dat CDA weer terug is in een leading role is ook duidelijk, maar dat ze Balkenende z'n karwei niet laten afmaken??? Voor een internationale positie??? Dat maak je niet echt aannemelijk.
quote:
De CU is een oprechte partij die partijpolitiek gezien maar tot op zekere hoogte van haar principes afwijkt.
Plasterk is een wetenschapper die zijn principes en wetenschappelijke kennis niet zomaar opzij zet voor partijpolitieke doeleinden.
Ja, ook daarin denk ik dat Plasterk wrs een bepaalde bewegingsvrijheid heeft gekregen, die iig niet het kabinet in gevaar brengt. En Plasterk is rationeel genoeg om zich daaraan te houden, vermoed ik. Anders zou hijüberhaupt niet in een coalitie met CDA en CU zijn gaan zitten ook.
Plasterk is zoals Hirsch Ballin bij het CDA. Hirsch Ballin heeft niet gediend in Balkenende I t/m III, wel in Lubbers III, typisch een sociale CDA'er. Zoals Palsterk een PvdA'er is die in een coalitie wil en kan zitten met CDA en CU.
I´m back.
pi_47603874
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:37 schreef golfer het volgende:
Als Wilders vermoord wordt (god verhoede, hoewel ik nog in god of wilders geloof) dan gaan de X-ray en consorten van Fok! weer massaal naar het binnenhof om de moslims ervan te beschuldigen en om daar brandjes te stichten en stenen te werpen.
Net zoals het met die vorige messias gebeurde (Fortuyn).

Daarna zijn de gemoederen nog een paar maanden onrustig, totdat ze er achter komen dat de kogel niet van Mohammed kwam.
Daarna kwam de kogel natuurlijk weer van links en krijgen de linkse media er nog even van langs.

Zoiets is mijn vrij voorspelbare scenario.
Jij denkt niet dat het extremer wordt?
I´m back.
pi_47603886
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:35 schreef popolon het volgende:

[..]

't Is de buikspreker in hem. Praten tegen jezelf is helemaal hip.
Bij hem wrs uit het parasympathisch zenuwstelsel afkomstig idd.
I´m back.
pi_47603905
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het einde van de PvdA is idd nogwel een serieus onderwerp toch. dat denk ik al verscheidene jaren. heb daar ook weleens een topic over geopend. Dat CDA weer terug is in een leading role is ook duidelijk, maar dat ze Balkenende z'n karwei niet laten afmaken??? Voor een internationale positie??? Dat maak je niet echt aannemelijk.
Welnee,
Balkenende heeft er waarschijnlijk al lang zijn buik van vol en Verhagen staat te trappelen om het stokje van hem over te nemen. Ook al beweerd hij zelf van niet. Het CDA heeft vrijwel niets geinvesteerd in dit kabinet terwijl de PvdA Sky High al haar prominente spelers en kaarten op tafel heeft gelegd. Het ideale moment voor de finale nekslag....
quote:
Ja, ook daarin denk ik dat Plasterk wrs een bepaalde bewegingsvrijheid heeft gekregen, die iig niet het kabinet in gevaar brengt. En Plasterk is rationeel genoeg om zich daaraan te houden, vermoed ik. Anders zou hijüberhaupt niet in een coalitie met CDA en CU zijn gaan zitten ook.
Plasterk is zoals Hirsch Ballin bij het CDA. Hirsch Ballin heeft niet gediend in Balkenende I t/m III, wel in Lubbers III, typisch een sociale CDA'er. Zoals Palsterk een PvdA'er is die in een coalitie wil en kan zitten met CDA en CU.
Plasterk is een wetenschapper en die zal als puntje bij paaltje komt gewoon zijn mening (moeten) uiten.
pi_47603915
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Dhr het volgende:

[..]

Plasterk is een wetenschapper en die zal als puntje bij paaltje komt gewoon zijn mening (moeten) uiten.
Waarover?
I´m back.
pi_47603919
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waarover?
Over zaken die samenhangen met de evolutieleer en bijvoorbeeld stamcelonderzoek.
pi_47603926
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:49 schreef Dhr het volgende:

[..]

Welnee,
Balkenende heeft er waarschijnlijk al lang zijn buik van vol en Verhagen staat te trappelen om het stokje van hem over te nemen. Ook al beweerd hij zelf van niet. Het CDA heeft vrijwel niets geinvesteerd in dit kabinet terwijl de PvdA Sky High al haar prominente spelers en kaarten op tafel heeft gelegd. Het ideale moment voor de finale nekslag....
Mm, ik weet niet hoor, dat is toch erg subjectief wat je nu zegt: Balkenende heeft zijn buik er (wrs) allang van vol.
I´m back.
pi_47603934
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, ik weet niet hoor, dat is toch erg subjectief wat je nu zegt: Balkenende heeft zijn buik er (wrs) allang van vol.
Ik vind jouw antwoord subjectief en niet echt onderbouwd.
pi_47603935
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:51 schreef Dhr het volgende:

[..]

Over zaken die samenhangen met de evolutieleer en bijvoorbeeld stamcelonderzoek.
Dat zal toch niet de reden worden waarover dit kabinet valt, me dunkt?
I´m back.
pi_47603947
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:53 schreef Dhr het volgende:

[..]

Ik vind jouw antwoord subjectief en niet echt onderbouwd.
Mijn antwoord geeft een verwachtingspatroon aan dat redelijk genoemd kan worden volgens mij. Een Balkenende die er alles aan zal doen om dit keer die 4 jaar wel uit te zitten. En een Plasterk die genuanceerd zal blijven.
I´m back.
pi_47603963
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn antwoord geeft een verwachtingspatroon aan dat redelijk genoemd kan worden volgens mij. Een Balkenende die er alles aan zal doen om dit keer die 4 jaar wel uit te zitten.
Ik heb nog steeds niet van je gehoord wat nou toch dat grote belang voor het CDA is.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 02:59:32 #89
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47603979
Wie haat zaait zal haat oogsten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_47603980
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:57 schreef Dhr het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds niet van je gehoord wat nou toch dat grote belang voor het CDA is.
Dat is waarvoor zij staan en waardoor zij hun achterban bedienen: continuïteit. Op zich een goed streven van het CDA ook. Ik kan me niet voorstellen dat die lui plannetjes verzinnen om de boel binnen een half jaar te versjtieren.
I´m back.
pi_47603984
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:59 schreef Megumi het volgende:
Wie haat zaait zal haat oogsten.
Sums it all up, I suppose.
I´m back.
pi_47603996
Laten we hopen dat de beste man niet vermoord wordt en zijn hypocrisie tijdig ontmaskerd wordt...dat zielige calimero-gedrag, "ze demoniseren me!", rot toch gvd een tering end op...Partij vd vrijheid my ass! Vrijheid van meningsuiting zolang het hem uitkomt, maar zodra iemand iets zegt dat meneer niet bevalt ben je ongeveer bezig met een moordcomplot...ja, zo krijg je alle politici die fortuyn nog vers in het geheugen hebben wel monddood ja...als wilders iets absoluut NIET voorstaat is het wel de vrijheid van meningsuiting...die geldt alleen wanneer je in zijn ontzettend nauwe straatje lult

dat er nog mensen zijn die er in trappen ook...echt om te
pi_47604001
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 02:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is waarvoor zij staan en waardoor zij hun achterban bedienen: continuïteit. Op zich een goed streven van het CDA ook. Ik kan me niet voorstellen dat die lui plannetjes verzinnen om de boel binnen een half jaar te versjtieren.
Dan onderschat jij de strategische capaciteiten van het CDA en ben je zowieso wat goedgelovig.
Als je in de politiek op dusdanige wijze je aardsrivaal de nekslag kunt toedienen moet je het zeker niet nalaten. This is the moment, en dat weten ze bij het CDA maar al te goed!
pi_47604005
quote:
Laten we hopen dat de beste man niet vermoord wordt en zijn hypocrisie tijdig ontmaskerd wordt...dat zielige calimero-gedrag, "ze demoniseren me!", rot toch gvd een tering end op...Partij vd vrijheid my ass! Vrijheid van meningsuiting zolang het hem uitkomt, maar zodra iemand iets zegt dat meneer niet bevalt ben je ongeveer bezig met een moordcomplot...ja, zo krijg je alle politici die fortuyn nog vers in het geheugen hebben wel monddood ja...als wilders iets absoluut NIET voorstaat is het wel de vrijheid van meningsuiting...die geldt alleen wanneer je in zijn ontzettend nauwe straatje lult

dat er nog mensen zijn die er in trappen ook...echt om te
.
I´m back.
pi_47604021
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:02 schreef Dhr het volgende:

[..]

Dan onderschat jij de strategische capaciteiten van het CDA en ben je zowieso wat goedgelovig.
Als je in de politiek op dusdanige wijze je aardsrivaal de nekslag kunt toedienen moet je het zeker niet nalaten. This is the moment, en dat weten ze bij het CDA maar al te goed!
Ja, dat vind jij wellicht, maar je hebt niet duidelijk gemaakt c.q. bewezen waarom ook de top van het CDA zo machiavellistisch omgaat me hun huidig mandaat, behalve dan door subjectieve indrukken.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:14:02 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47604071
Als iemand Adolf Hitler had vermoord dan zouden we dat nu achteraf een een held noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_47604075
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Megumi het volgende:
Als iemand Adolf Hitler had vermoord dan zouden we dat nu achteraf een een held noemen.
Kap eens met die kermis-retoriek.
pi_47604086
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Megumi het volgende:
Er komt btw een nieuwe film over de voorbereiding voor een aanslag op A. Hitler. Tom Cruise speelt hierin de hoofdrol.
I´m back.
pi_47604090
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er komt btw een nieuwe film over de voorbereiding voor een aanslag op A. Hitler. Tom Cruise speelt hierin de hoofdrol.
Ga eens on topic.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:17:28 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_47604091
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:14 schreef Dhr het volgende:

[..]

Kap eens met die kermis-retoriek.
Hehe dat zou Wilders dus moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')