Ja, je kunt er wel omheen draaien natuurlijk. Ik lees tussen de regels door dat het dankzij dat siteje zo'n beetje een voldongen feit is, dus dan vraag ik me meteen maar even af wat ons dan staat te gebeuren. Toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:46 schreef rudedeltadude het volgende:
lekker duidelijk ben je
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:49 schreef du_ke het volgende:
Rassenrellen moet je wel op rekenen inderdaad.
Brandende moskees enzo.
Waarom mogen we niet bespreken waarover kamp Wilders op Fok! zelf speculeert??? Nl. dat dankzij dat siteje die moord al bijna in de pocket zit? Waar gaat jullie verontwaardiging anders over dan dat Wilders dankzij links vermoord zal worden?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
overigens is het nogal erg not done om te speculeren over de dood van een politicus. ik zou zeggen slotje.
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.quote:
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef PJORourke het volgende:
Nou, hopelijk is de bewaking integer en adequaat en loopt het zo'n vaart niet. Wel geloof ik dat er nu eerder een linkse gek zal opstaan met een plannetje dan pakweg een maand of twee geleden.
Mocht het ondanks alles toch gebeuren, waar ik niet van uitga, dan verwacht ik weer het gebruikelijke hypocriete gehuil van de haatzaaibrigade, en er zullen wel wat relletjes uitbreken. Uiteraard hoeven we niet op het aftreden van de minister van BiZa te rekenen.
Mm, bij links?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Na een moord komen ze uit de hoeken en spleten tevoorschijn denk ik. Niet direct links of rechts vooral hersenllos denk ik.quote:
Na de moord op Fortyun en Van Gogh gebeurde er vrij weinig. Waarom nu wel?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou er lopen een zooi hersenloze relschoppers rond in NL momenteel.
Er komt wel weer een andere dwaas.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?
Dat laatste. Groepje Graus: onmiddelijke deportatie van alle islamieten, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
En daarna, zakt de beweging van Wilders ook als plumpudding in mekaar, denk je, of zal er weer een nog radikalere versie opstaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |