nouja zolang hij geen hechte banden met de familie visser heeft,quote:Op maandag 16 juni 2008 12:46 schreef hjs het volgende:
Hier hebben we flink overlast van de buurman, een alcohilst met fout erg foute vrienden (de naam J. Blauw is gevallen).
Heeft iemand advies hoe je dat op een nette manier aan kan pakken?
Het is een koophuis dus via de woningbouw kunnen we hem niet weg krijgen.
Bijna kermisquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:05 schreef Elfy het volgende:
4 oktober Osar Romero reunie!!
vet ver nog, maargoed
ps. Blokker hiero
Je hebt van die jongeren hangplaatjes/schuren/huttenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:03 schreef Elfy het volgende:
Yeaaa! en dat betekent.. bijna lappendag![]()
Maareh geef je graag antwoord zodra ik weet wat je bedoelt met een hut.
Er is wel een huttenspeeltuin hier ?
Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:53 schreef Vork het volgende:
Staat Hoorn nog overeind? Ik moet er morgen weer zijn.
Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per treinquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:15 schreef Beelzebufo het volgende:
Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging stond nog redelijk overeind. Weet niet hoe het straks is...
Als je via de A7 afrit 8 komt, schrik dan niet van de 'Turbo'-rotonde![]()
![]()
Die komt er wel vlák langs, maar volgens de gebruikelijke dienstregeling níet overheen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Als dat me morgen overkomt, dan zal ik vermoeddelijk wel scrhikken. Ik reis namelijk per trein.
dorpquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
Wanneer zijn de zomerfeesten? Heb wel zin om m'n oude dorp weer te bezoeken. Ik bedoel, nu ze al een Burger King hebben gaat het wel heel erg rap daar opeens.!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:00 schreef punkjunk het volgende:
Het Outdoor Stereo festival moet nog komen
oh. rofl. die. hahahahahaquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Je hebt van die jongeren hangplaatjes/schuren/hutten
Ik ze houden zich wel vaker aan niet aan de gebruikelijke dienstregeling. Ik had al zoveel treinvertraging opgelopen, dat ik mijn tandartsafspraak moest verzetten. Ofwel, ik heb Hoorn geeneens gehaald.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Die komt er wel vlák langs, maar volgens de gebruikelijke dienstregeling níet overheen.
Het is het einde van de wereld niet.. al is dat Hoorn dat welquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ze houden zich wel vaker aan niet aan de gebruikelijke dienstregeling. Ik had al zoveel treinvertraging opgelopen, dat ik mijn tandartsafspraak moest verzetten. Ofwel, ik heb Hoorn geeneens gehaald.
Er komt een moment dat je er gewoon weg moet gaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:18 schreef Elfy het volgende:
Het is het einde van de wereld niet.. al is dat Hoorn dat wel
das t hokquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef Elfy het volgende:
[..]
oh. rofl. die. hahahahaha
ja we hebben 1 tegenover de Deen enzo hier, op de parkeerplaats aan de westerblokker. om je rot te lachen.
Mn zusje had vorig jaar een project en moest/wilde een foto maken van dat ding, dus zij erheen met mn mams en vragen of al die jongens er zo even uit willen
This, is very true. Maar voorlopig mag mn mama lekker kokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Vork het volgende:
[..]
Er komt een moment dat je er gewoon weg moet gaan.
oja zo heette dat ding idd.. so ive heardquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
das t hokdat zijn serieus, zonder grappen gevaarlijke gasten
wacht, geen idee wie je bent.. je zit toch niet zelf bij het hok hequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:00 schreef Elfy het volgende:
[..]
oja zo heette dat ding idd.. so ive hearder was laatst politie om ze te checken enzo omdat ze met guns en wapens op zak zouden lopen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef Elfy het volgende:
[..]
wacht, geen idee wie je bent.. je zit toch niet zelf bij het hok he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |