jullie staan 3 stemmen voor?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nu niet meer.
http://www.dijkpop.nl/cms/index.php?option=com_pollxt&task=results&id=2&Itemid=1
trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;Pquote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
jahur over de dijk(H) vroem vroem 85![]()
met die glittertjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:24 schreef Snawr het volgende:
[..]
trouwens, volgens mij zag ik wel een zwarte aerox op dijk keertje, weet niet zeker meer ;P
is ie metallic zwart?
dus ik mag niet een rondje rijden?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
met die glittertjes(weet niet of dat metallic is:P)
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:31 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
met die glittertjes(weet niet of dat metallic is:P)
neequote:Op zaterdag 21 april 2007 21:07 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dus ik mag niet een rondje rijden?![]()
enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als watquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
opmaaie dan maarquote:Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef ataky het volgende:
[..]
enigste reden dat ik hier zit is dat het westfriesland topic zo dood is als wat
ik vind hoorn persoonlijk helemaal niks, rare mensen![]()
Wervershoofse hierquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:50 schreef Lemjur het volgende:
Wat een zooi Horinezen hierzo. Ben zelf de enige Wervershover ( zover ik weet), maar ben gelukkig bijna elke dag in Hoorn te vinden, Wervershoof verveelt snel.
Okay, ik ben dus niet alleen. Tijd voor een Wervershoof-topicquote:
Haha ja, tijdje terug nog in hun voorprogramma gestaan in Obdam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef denkjedat het volgende:
[..]
echt west-fries opmaaien
kenne julli etrouwes oos joos? skitterende band:P![]()
>.>, zolang de binnenstad maar niet word volgestauwt op zaterdag tussen 12:00/13:00quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Haha ja, tijdje terug nog in hun voorprogramma gestaan in Obdam.
Was wel lachen, ze zijn echt ontzettend populair, en moeten dan ook heel veel optredens afwimpelen. ( het blijven oude lullen he)
Hebben we trouwens niet allemaal zin in de Hoornsche Stadfeesten? Hoezee!
Net zo druk als koninginnen dag zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef Snawr het volgende:
[..]
>.>, zolang de binnenstad maar niet word volgestauwt op zaterdag tussen 12:00/13:00
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Net zo druk als koninginnen dag zeker?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Snawr het volgende:
[..]
gelukkig was dat rond 5en alweer afgelopen. is echt hels als je daar doorheen kranten moet bezorgen
![]()
=pquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
als is de stad van 4 tot 8 dicht
![]()
Nee, maar je hebt altijd nog wel wat last van die 'stoere' gozers die er gewoon blijven staan!
ik heb juist enorm veel respect voor volksmuziekquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:41 schreef Snawr het volgende:
Er staat vandaag een podium bij de Grote Kerk.
Hoor soort, djumbo/k3/chipz muziek en.. vage nederlandse muziek over amsterdam
dramatisch!![]()
kees..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
ik heb juist enorm veel respect voor volksmuziek![]()
Het kleine café aan de haven is zelf in Hoorn geschreven.YES.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |