abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48440683
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

nieuws.
Een topper grootgebracht op de rode-Westmaat
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_48464793
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Een topper grootgebracht op de rode-Westmaat
In de papieren VI staat dat ie bij Spakenburg is opgeleid.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48477612
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef methodmich het volgende:
In de papieren VI staat dat ie bij Spakenburg is opgeleid.
Dat neemt ook iedereen over als dat niet zo is , zie ook het volgende goede bericht
quote:
Vitesse legt Van Diermen vast tot 2011

Vitesse heeft de 17-jarige Kevin van Diermen vastgelegd tot 2011. Het talent had al een contract voor een jaar met een optie voor nog twee extra seizoenen, maar de Arnhemse club wilde Van Diermen nog langer aan zich binden. De tweebenige verdediger debuteerde afgelopen zondag tegen AZ in het eerste elftal van Vitesse en maakte direct een sterke indruk.
Kevin van Diermen speelt sinds 2001 al voor Vitesse. Daarvoor kwam hij uit voor IJsselmeervogels uit Spakenburg. Hij maakt ook deel uit van de selectie van Oranje-onder 17.

Bron: Omroep Gelderland
pi_48477698
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:47 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Due moet blijven net als Junker

Blondelle

die is inderdaad samen met Frankel en Esajas het 1ste op het lijstje wat als eerste vertrekken.
pi_48511030
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat neemt ook iedereen over als dat niet zo is , zie ook het volgende goede bericht
[..]
Dat is toch niet fout? IJsselmeervogels komt wel uit Bunschoten-Spakenburg.
www.thuisuiteten.nl
pi_48514215
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:

Dat is toch niet fout? IJsselmeervogels komt wel uit Bunschoten-Spakenburg.
het klopt dan ook wel
pi_48520818
Zo slecht hebben we het nog niet gedaan tegen AZ vorig weekend
pi_48521380
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Klingon het volgende:
Zo slecht hebben we het nog niet gedaan tegen AZ vorig weekend
idd
pi_48535485
Hopen dat Makaay inderdaad naar PSV gaat. Dan lijkt mij dat Danko zich wel bedenkt.
pi_48535594
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hopen dat Makaay inderdaad naar PSV gaat. Dan lijkt mij dat Danko zich wel bedenkt.
Ja, dan gaat Danko naar Bayern
pi_48535656
Hehe. Ze denken daar aan Toni. Toch wel even wat anders .
pi_48538549
Er zit nieuws in de lucht... sommige dingen gaan zoals eigenlijk wel verwacht, maar als alles gaat lukken ook nog heel opvallend nieuws.

Geen idee wanneer er dingen naar buiten komen kan dus geen tijd zeggen.

Ook lijkt het er dus op dat Vitesse nog gaat verdienen aan oud spelers.. Diarra (15 mil) en Makaay (?) een mogenlijke transfer..

[ Bericht 23% gewijzigd door Positive_Thinking op 20-04-2007 13:50:44 ]
pi_48544535
Als je ons maar niet lekker maakt met een dooie mus .

Danko misschien niet van de partij zondag .
pi_48544745
Mwah ik weet niet wat jij verwacht, daarnaast zeg ik weinig eigenlijk.
pi_48544941
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mwah ik weet niet wat jij verwacht, daarnaast zeg ik weinig eigenlijk.
Ik verwacht dat wij Ashley Cole halen als linksback ofzo .

Een leuke transfer verwacht ik dus .
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:44:17 #266
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_48545314
PT, zeg es wat meer man , transfer náár Vitesse neem ik aan? Welke positie? Kluivert dus toch waar, van UltrasArnhem?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_48550693
Hehe heb niks over een kluivert vernomen. en hoop die naam ook niet te horen

Laten we het er maar op houden dat we een vertrouwde transferclub hebben.

PS: Uit ervaring weet ik dat zolang er niks ondertekend is alles nog anders kan lopen
  zaterdag 21 april 2007 @ 00:49:41 #268
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48561155
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef Positive_Thinking het volgende:

PS: Uit ervaring weet ik dat zolang er niks ondertekend is alles nog anders kan lopen
Wat hebben we aan deze namen, je mag best iets noemen. Het blijkt later wel of het doorgaat/klopt of niet. Namen!
pi_48567022
Zo tijdje afwezig geweest ivm studie, maar laat ik mij ook weer eens melden.

- Intertoto playoffs
- Zit je te pokeren op internet, speel je ineens tegen Tim de Meersman
pi_48568749
Uitverkocht huis morgen. Lazovic is er niet bij, is al richting Servië.

Vermoedelijke opstelling:
Stojkovic, Sprockel, Knol, Espinoza, Frankel, Sansoni, Kaya, Janssen, Pryor, Junker, Benson.
pi_48576097
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:56 schreef DeVinger het volgende:
Zo tijdje afwezig geweest ivm studie, maar laat ik mij ook weer eens melden.

- Intertoto playoffs
- Zit je te pokeren op internet, speel je ineens tegen Tim de Meersman
Ja zoveel verdient ie niet meer he , nu die bij Eindhoven zit
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef Klingon het volgende:
Uitverkocht huis morgen. Lazovic is er niet bij, is al richting Servië.

Vermoedelijke opstelling:
Stojkovic, Sprockel, Knol, Espinoza, Frankel, Sansoni, Kaya, Janssen, Pryor, Junker, Benson.
Knol moet nog uit de basis daarvoor in de plaats mag Van Diermen wel spelen
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef Positive_Thinking het volgende:

Rankovic weer naar vitesse of Vreven ? of toch Makaay , of een westerveld , Stefanovic ?

Of gaat Frankel toch richting D'chem
pi_48577610
Nou Vreven hoeft echt niet meer van mij. Rankovic blijf ik een zwak voor houden. De rest dromen we maar over.

Den haag is wel ons transferclubje he?
pi_48577660
Rankovic hebben we niet nodig, Delorge of Kolk zie ik graag komen. Rechtsback hebben we zeker niet nodig.
  zaterdag 21 april 2007 @ 22:46:20 #274
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_48584150
Voor Makaay krijgen we toch geen opleidingsvergoeding? Geldt toch alleen voor spelers van na '98, of vergis ik mij nou?
jeweetz
pi_48585730
Met zijn transfer naar Bayern kregen we anders nog wat centjes .
pi_48601685
Hoppa 1-0
pi_48602932
Eindstand 1-1 *zucht*
pi_48604667
Tja, die laatste 10 minuten he... Overall gezien misschien wel een terechte uitslag, maar als Benson die laatste bal nou gewoon keihard in de netten jast... ach ja, we zijn in ieder geval niet weggetikt
pi_48607330
Wat is junker toch een drol zeg, echt niet normaal. Krijgt die een 'kans', weer zo'n hakje
Voor de rest amper gezien, veelal balverlies of ging hij de duels überhaupt niet aan. Ik mag hopen dat hij niet dé vervanger van Lazovic moet worden. Benson is toch te licht als nummer 1.

Niet goed voor het ego van Knol die benutte penal, maargoed.

Stojkovic heeft zijn woorden wel waargemaakt in zijn potjes, maargoed met Piet is hij te duur.
pi_48608039
Benson was erg sterk vandaag. De eerste keer datie zo goed speelde wanneer hij in de basis begint.

Wat een kutgoaltje weer tegen zeg .
pi_48609713
Benson speelde inderdaad lekker vond de keepert ook voor het eerst goed bezig al met al een leuke laatste thuiswedtrijd van het het seizoen 06-07.

Nu alleen nog PSV van de titel onthouden
pi_48621568
idd 9-0 wordt het nooit volgende week , of we moeten Wapenaar weer ff terughalen van Sparta

Toch mooi dat we de eerste wedstrijd van de Play-Offs op onze seizoenskaart kunnen gaan ( al zullen ze het bij het eventule behalen van de 2de ronde wel weer berekenen )

En er kan weer gestemd worden op de speler van het jaar , Lazovic zal het wel worden , ondanks dat Sprockel ook een goed seizoen heeft gespeeld , nog geen 1 gele kaart gepakt dit jaar . en de nummer 3 zal wel gaan tussen Verheagh en Sansoni

Hersi zal het wel niet meer worden ( zijn vader is overleden en daarom speelde vitesse gister met rouwbanden )

En over de shirts voor het volgend seizoen , de thuisshirts zouden hetzelfde blijven.
pi_48621580
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef FrietjuH het volgende:
Nu alleen nog PSV van de titel onthouden
Dat is de juiste instelling
pi_48621908
Heb op Sprockel gestemd. Lazo iis absoluut een geweldige voetballer, maar te vaak te overijverig en teveel opeisend waardoor ik het gevoel heb dat het rendement lager is geweest.

Playoffs beginnen tegen nek of nak. Mooie actie inderdaad dat seizoenskaarthouders gratis mogen gaan.

Aan PSV hoe ze de klap van gisteren op pakken en met welke instelling Vitesse gaat spelen. Kan een interessantre wedstrijd worden in ieder geval.
pi_48624013
Ja, ik zie nog wel kansen .

Heb trouwens op Lazovic gestemd. Hij is toch gewoon veruit de beste van Vitesse. Sprockel is zeker nummer twee en dan Sansoni . (Dat had ik niet verwacht nee ).
pi_48627718
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is de juiste instelling
Net of Ajax het gaat worden Dan zijn die drie puntjes die in Arnhem bleven vorig jaar wel erg duur

Ik heb trouwens op Sprockel gestemd. Ook al wordt Lazovic met gemak speler van het jaar, Sprockel is toch de man.

[ Bericht 24% gewijzigd door Klingon op 23-04-2007 12:28:17 ]
pi_48628816
Wat betreft de play-offs. Het is natuurlijk niet te voorspellen, maar doe toch een poging.

Nac is werkelijk niets meer: kunnen we hebben
Willem II is nooit wat geweest: kunnen we ook hebben

NEC is altijd lastig, en als we er vorig jaar niet van gewonnen hadden had ik nu gezegd, wordt lastig.
Kortom, daar liggen mogelijkheden.

Maargoed win je de intertoto play-offs, dan moet je nog tegen de verliezer van de UEFA play-offs...
(vorig jaar verloren van twente)
pi_48628970
quote:
"Lazovic weer te duur voor PSV"

De Telegraaf meldt deze ochtend dat de interesse van PSV in de Vitesse aanvaller Danko Lazovic voorlopig weer op de lange baan is geschoven.

PSV zou volgens de berichten een bedrag van circa vier miljoen euro over hebben voor de veelscorende aanvaller. Dit terwijl Vitesse een bedrag in het hoofd zou hebben van minimaal het dubbele bedrag. PSV-voorzitter Frits Schuitema kondigde gisteren na het debacle in Utrecht al bezuinigingen aan.
En over de play-offs: ik denk dat NEC wel weet te winnen van ADO, dus als PSV zou winnen (maar wat is zeker) van Vitesse... dan spelen we dus eerst 2x tegen NAC. Moet te doen zijn idd.

Gaan er nog mensen naar Eindhoven volgende week? Denk dat ik thuis en in de kroeg het één en ander ga volgen.
pi_48631899
Ik denk dat we lazovic niet zo snel kwijt zijn in Nederland.
Of er moeten zich grote formaties voordoen, KJH of Farfan weg.
Alves is twee keer zo duur als Lazovic dus die zal het dan niet worden, die moet linea recta naar buitenland. Dan is Lazovic natuurlijk de eerste gegadigde.
Voordeel is dat iedereen Lazovic een kneus vindt omdat ze hem alleen in samenvattingen zien
(altijd liggen, zeiken, kortom vreselijk irritante kneus), ze zien echter niet dat hij zich een slag in de rondte werkt en wekelijks de beste man van het veld is.
pi_48632758
Acht miljoen euro is voor Nederlandse clubs niet op te brengen, m.u.v. de top 3. PSV valt zeker af, zeker nu ze de Champions League mislopen. AZ wil investeren, maar oriënteert zich vooral internationaal (mogelijk Lille-keeper Tony Silva en Monaco-spits Jan Koller). Misschien dat Ajax met een leuk bod komt, maar anders moet het toch echt van het buitenland komen.

Stiekem hoop ik nog steeds dat Lazovic een jaartje blijft. Hij heeft het vertrouwen van de trainer, een gegarandeerde basisplaats en kan zich dus in principe iedere wedstrijd laten zien. En tja, veel slechter dan dit seizoen kan het volgend seizoen toch niet gaan hoop ik...
pi_48636865
Dit jaar het voetbal verbeterd volgend jaar de punten. Zoiets zei Aadje bij Studio Voetbal tegen Hugo .
  maandag 23 april 2007 @ 16:53:30 #292
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_48637929
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dit jaar het voetbal verbeterd volgend jaar de punten. Zoiets zei Aadje bij Studio Voetbal tegen Hugo .
Wel makkelijk gezegd achteraf. Zulk goed voetbal hebben we nou ook weer niet gezien! Goed voetbal hoort ook bij de laatste 10 minuten de boel dicht houden en geen tegendoelpunt krijgen!
pi_48640849
Ach kom, dat is niet mogelijk met Wapenaar, Frankel, Blondelle, Knol etc.

Goed voetbal heb ik zeker gezien, elke wedstrijd creeren we kansen.
pi_48641180
Ik heb beter voetbal gezien dan onder het laatste jaar Sturing, alleen de punten blijven idd nog even uit. Dat is dan ook het doel voor volgend seizoen.
pi_48642255
Komend seizoen kan de Mos echt ZIJN elftal bij elkaar regelen, dan kunnen we hem echt afrekenen.
Ik heb al genoeg, maar dan ook genoeg, verbeteringen gezien tov de voorgaande seizoenen.
Tis gewoon een topcoach voor een club als Vitesse.

Nieuw talent, nieuwe (goede) spelers, beter voetbal, zegt waar het op staat, goede analyses, goed e sfeer rondom Vitesse etc. Ik ben nu iig trots op Vitesse, onder Sturing zat ik me zeker het laatste jaar echt op te vreten.
  maandag 23 april 2007 @ 18:59:26 #296
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_48642278
En nu maar hopen dat Vitesse Lazo niet laat gaan!
pi_48643989
Nou ik acht de kans niet groot dat lazo blijft, maar als Lazo gaat dan gelukkig ook niet voor een schijntje.

Wie verzint alvast nieuwe topic titel
pi_48645239
Deel #37: Pietje Bikkel op doel!
www.thuisuiteten.nl
pi_48646900
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:16 schreef methodmich het volgende:
Deel #37: Pietje Bikkel op doel!
In het nieuwe seizoen dan , want Vladimir Stojković doet het echt niet slecht , hij is soms ook nog eens sneller dan piet.

Al stond die gister ff te slapen waardoor het bijna mis ging

Nee volgend jaar gaan we oogsten
pi_48647988
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:52 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Al stond die gister ff te slapen waardoor het bijna mis ging
Viel me nog mee dat ze dat niet lieten zien bij De Wedstrijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: