quote:BRAZILIAAN WELLINGTON OP PROEF 11-04-2007
Vitesse verwelkomt donderdag de Braziliaan Wellington, die minimaal een week op proef zal zijn bij Vitesse.
De 21-jarige linksback is afkomstig van het Braziliaanse Ponte Preta. Vitesse traint donderdagochtend om 10.30 uur op Papendal. Foto's van de proefspeler zullen na afloop van de training op de website te zien zijn.
(Bron: Vitesse)
Weet jij een betere linksback?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laten we nou niet te veel buitenlanders nemen.
Owja, linksback is okquote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Weet jij een betere linksback?
Scout maar lekker in Zuid Amerika, toppers in spe zijn welkom!
Zat ik ook te denken laatst, als Hersi en Purrel weg zijn, wordthet wel erg multiculti.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laten we nou niet te veel buitenlanders nemen.
Kolk naast Dankoquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken laatst, als Hersi en Purrel weg zijn, wordthet wel erg multiculti.
Velthuizen
Verhaegh, Sprockel, Espinoza, Wellington
Kaya, Delorge, Theo (als ie blijft), Ya Hai
Lazo, Junker
Nee, doe mij maar minstens de helft Nederlands, en dan maar kut voetbal, maar ik wilwel binding houden met de spelers.
quote:Bravoure
In de Vitesse Krant zegt Paul van der Kraan: ‘Ik heb niet de illusie dat het bij Vitesse ooit rustig wordt. En misschien moeten we daar maar blij om zijn’. Deze uitspraak las ik met plezier. Ik heb regelmatig interessante discussies met de algemeen directeur van Vitesse. Hij wil(de) graag in alle rust werken aan het financiële en sportieve herstel van de club, terwijl ik van mening ben dat het bij Vitesse altijd onrustig moet zijn. Het is de kracht van de club dat er altijd iets gebeurt. Bij Vitesse is het nooit saai. Koesteren dat gegeven, zou ik zeggen.
Je zult maar supporter zijn van, pak-em-beet, NEC, Willem II of Sparta, en constateren dat je club anoniem meehobbelt in het Nederlandse voetbal zonder dat het de gemoederen buiten de eigen streek bezig houdt. Zo’n beetje iedere voetballiefhebber heeft wel een mening over Vitesse. De club is buiten de eigen kring niet bijster populair, maar dat is een compliment. Het tegenovergestelde van liefde is immers niet haat, maar onverschilligheid.
Bij Vitesse hoort een houding met bravoure. Geen misplaatste arrogantie maar het lef onderscheidend te zijn. Daarom past de kleurrijke Aad de Mos ook goed bij Vitesse. De laatste tijd krijg ik vaak te horen dat de Gelderlander zo positief is over de trainer. Als ik deze criticasters vraag wat ze De Mos dan verwijten, dan komen ze niet verder dan de kritiek dat de coach vaak boute uitspraken doet en daarin niet altijd consequent is. Dat klopt, maar liever dat dan iemand die uit voorzorg niet meer durft te zeggen wat hij vindt.
Nederlanders staan erom bekend dat ze houden van bravoure. Een nuance: ze houden van hun eigen bravoure. Voor de bravoure van een ander is helaas slechts zelden waardering.
Liever PSV kampioen dan dat arrogante clubje uit Alkmaar. Nog liever 020 dan AZ, zegt genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:43 schreef Elvislives het volgende:
Of PSV...
Ik vind het belangrijker dat supporters van Vitesse zich drukmaken om Vitesse, en niet om een kampioenschap.... Vitesse moet ze gewoon alle 3 winnnen, oftewel, zijn sportieve plicht doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:36 schreef Rhinestone het volgende:
Ik zie Vitesse liever met 12-0 van AZ en PSV verliezen dan Ajax kampioen worden![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:46 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat supporters van Vitesse zich drukmaken om Vitesse, en niet om een kampioenschap.... Vitesse moet ze gewoon alle 3 winnnen, oftewel, zijn sportieve plicht doen
helemaal meeeens.
quote:Vitesse verwacht deze week bod op Lazovic
PSV bereidt in alle stilte een bod voor op Vitesse-spits Danko Lazovic, zo schrijft De Telegraaf. De Serviër is topscorer van de Arnhemmers en wordt al langer begeerd door de Eindhovenaren.
Naar verwachting brengt PSV komende week een bod uit op Lazovic, die naar verwachting tussen de zeven en tien miljoen euro moet opbrengen. In Eindhoven zoekt men nadrukkelijk naar aanvallende versterking. Trainer Ronald Koeman wil volgend seizoen graag zes kwalitatief capabele aanvallers tot zijn beschikking hebben.
Mocht Lazovic daadwerkelijk verkocht worden door Vitesse, dan spint ook Feyenoord daar garen bij. De Rotterdammers ontvangen van Vitesse 1,5 miljoen transfersom, plus 30% van de verkoopwaarde van de Serviër.
Is dat niet genoeg? Als je ziet waar wij Farfan bijvoorbeeld voor gehaald hebben, is 5 miljoen lang niet gekquote:Op zondag 15 april 2007 11:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat willen ze bieden? 5 miljoen?
Dat is niet de schuld van de ploeg die hem wilt kopen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:32 schreef Elvislives het volgende:
Eerst gaat er blijkbaar 30% naar Feijenoord, dan de helft naar het spelersfonds. Bovendien issie voor 1,5 miljoen gehaald.
Nee, natuurlijk niet. Farfan had zich nog niet bwezen, Danko bewijst iedere week dat hij veel te goed is voor Vitesse, heeft 19x gescoort + 7 assists. 8 miljoen moet hij toch zeker wel opleveren mag ik toch hopen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg? Als je ziet waar wij Farfan bijvoorbeeld voor gehaald hebben, is 5 miljoen lang niet gek![]()
Dan gaat de zoektocht dus weer verderquote:Vitesse niet in zee met Braziliaan
Vitesse gaat niet in zee met Wellington Dos Santos. De 22-jarige Braziliaan was de afgelopen week op proef bij de Arnhemse club.
Manager voetbal Jan Streuer legt uit: "Het is een goede voetballer, maar hij is teveel middenvelder en te weinig verdediger. Wij zoeken een linksback die in eerste instantie defensief ingesteld is."
Dos Santos komt uit voor Ponte Preta, een club uit Sao Paulo. Daarvoor kwam hij tot dusver veertien keer in actie.
Bron: Omroep Gelderland
quote:Op zondag 15 april 2007 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En Sansoni die de bal tot 2x toe nog ff in het uitvak schopt , wat een held![]()
( jammer dat DeFranseVlag er nu niet meer is
)
Ah. Maargoed ben toch geen fan van Blondellequote:Op zondag 15 april 2007 23:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kreeg Steinsson ook geel voor hoor.
Liever een braziliaanse spits als een linksback lijkt me toch.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Owja, linksback is ok. Dacht spits ofzo
.
quote:Kevin van Diermen krijgt contract bij Vitesse
Het 17-jarige Vitesse-talent Kevin van Diermen heeft een contract getekend van vier jaar bij de Arnhemmers. Zondag debuteerde Van Diermen in de wedstrijd tegen AZ. De geboren Spakenburger speelde voordat hij naar Vitesse kwam voor IJsselmeervogels.
Het debuut dat Van Diermen maakte, viel de club blijkbaar positief op. De jongen scoorde bijna de gelijkmaker uit een corner, maar zijn inzet met het hoofd ging naast
Niet naar PSV dan toch...quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:11 schreef Zzyzx het volgende:
Ik denk dat Lazovic voor 7,5 miljoen wel over de toonbank gaat.
Hmm pas de tweede keer...quote:Op maandag 16 april 2007 19:54 schreef Rhinestone het volgende:
Hoeveelste rode kaart is dat nu al van hem? 3e of 4e? Ernstig..
quote:Het was de tweede keer dat Blondelle bij Vitesse uit het veld werd gestuurd. Vorig seizoen kreeg hij twee keer geel in zijn debuutwedstrijd tegen Roda, toen hij ook scoorde Dit seizoen veroorzaakte hij bij NEC ook al een strafschop in de laatste minuut (1-0). „Wat kan ik zeggen? Het lijkt wel of ik telkens pech heb”, zo reageerde Blondelle op de opmerkelijke voorvallen in zijn vijftiende competitiewedstrijden.
¤ 7,5 miljoen... ¤2,25 miljoen gaat naar Feyenoord, blijft er nog ¤5,75 miljoen over. Bijna de helft gaat naar het spelersfonds, dus we houden ¤ 2,88 miljoen over. Hmm, een speler van niveau-Lazovic halen we er niet voor terug! Misschien een onontdekte Alvesquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:11 schreef Zzyzx het volgende:
Ik denk dat Lazovic voor 7,5 miljoen wel over de toonbank gaat.
quote:Due overweegt vertrek bij Vitesse
Vertrek van Anders Due bij Vitesse lijkt slechts kwestie van tijd.
Het vertrek van Anders Due bij Vitesse lijkt aanstaande. „ Als de trainer me niet gebruikt, dan is er voor mij en voor de club geen reden dat ik bij Vitesse blijf”, zei de Deen gisteravond, nadat hij met Jong Vitesse had gespeeld tegen Jong FC Utrecht (0-0).
Due moet blijven net als Junkerquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Danko moet gewoon nog 1 jaar bij Vitesse blijven !
[..]
Due
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |