In de papieren VI staat dat ie bij Spakenburg is opgeleid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Een topper grootgebracht op de rode-Westmaat![]()
Dat neemt ook iedereen over als dat niet zo is , zie ook het volgende goede berichtquote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef methodmich het volgende:
In de papieren VI staat dat ie bij Spakenburg is opgeleid.
quote:Vitesse legt Van Diermen vast tot 2011
Vitesse heeft de 17-jarige Kevin van Diermen vastgelegd tot 2011. Het talent had al een contract voor een jaar met een optie voor nog twee extra seizoenen, maar de Arnhemse club wilde Van Diermen nog langer aan zich binden. De tweebenige verdediger debuteerde afgelopen zondag tegen AZ in het eerste elftal van Vitesse en maakte direct een sterke indruk.
Kevin van Diermen speelt sinds 2001 al voor Vitesse. Daarvoor kwam hij uit voor IJsselmeervogels uit Spakenburg. Hij maakt ook deel uit van de selectie van Oranje-onder 17.
Bron: Omroep Gelderland
die is inderdaad samen met Frankel en Esajas het 1ste op het lijstje wat als eerste vertrekken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:47 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Due moet blijven net als Junker
Blondelle
![]()
Dat is toch niet fout? IJsselmeervogels komt wel uit Bunschoten-Spakenburg.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat neemt ook iedereen over als dat niet zo is , zie ook het volgende goede bericht![]()
[..]
het klopt dan ook welquote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch niet fout? IJsselmeervogels komt wel uit Bunschoten-Spakenburg.
iddquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Klingon het volgende:
Zo slecht hebben we het nog niet gedaan tegen AZ vorig weekend
Ja, dan gaat Danko naar Bayernquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hopen dat Makaay inderdaad naar PSV gaat. Dan lijkt mij dat Danko zich wel bedenkt.
Ik verwacht dat wij Ashley Cole halen als linksback ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:26 schreef Positive_Thinking het volgende:
Mwah ik weet niet wat jij verwacht, daarnaast zeg ik weinig eigenlijk.
Wat hebben we aan deze namen, je mag best iets noemen. Het blijkt later wel of het doorgaat/klopt of niet. Namen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe heb niks over een kluivert vernomen. en hoop die naam ook niet te horen
Laten we het er maar op houden dat we een vertrouwde transferclub hebben.
PS: Uit ervaring weet ik dat zolang er niks ondertekend is alles nog anders kan lopen
Ja zoveel verdient ie niet meer he , nu die bij Eindhoven zitquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:56 schreef DeVinger het volgende:
Zo tijdje afwezig geweest ivm studie, maar laat ik mij ook weer eens melden.
- Intertoto playoffs![]()
- Zit je te pokeren op internet, speel je ineens tegen Tim de Meersman![]()
Knol moet nog uit de basisquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:00 schreef Klingon het volgende:
Uitverkocht huis morgen. Lazovic is er niet bij, is al richting Servië.
Vermoedelijke opstelling:
Stojkovic, Sprockel, Knol, Espinoza, Frankel, Sansoni, Kaya, Janssen, Pryor, Junker, Benson.
Rankovicquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:50 schreef Positive_Thinking het volgende:
Hehe heb niks over een kluivert vernomen. en hoop die naam ook niet te horen
Laten we het er maar op houden dat we een vertrouwde transferclub hebben.
PS: Uit ervaring weet ik dat zolang er niks ondertekend is alles nog anders kan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |