Oh ja, dat was 'em!quote:
Neequote:
Pluimen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb nog een Blauwe Pluim... daar kan ik twee vrijkaartjes voor Walibi World voor krijgen!![]()
Noem een datum!quote:
Wat is daar mis mee?!quote:
en hoe heten 3 puntjes in een zin?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. Want het is een afmaking van de hele zin na de puntjes
.
Wat zijn pluimen?quote:
http://www.pluimen.nl/quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef MissBliss het volgende:
Wat zijn pluimen?
http://www.pluimen.nl/quote:
Dan nog, Walibi moet met een hoofdletterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee. Want het is een afmaking van de hele zin na de puntjes
.
Dat soort topics moet je laten rustenquote:
Wel een neuqbare breezah.quote:
quote:
doe gvd gelijk ff een overkillquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Twee breezahs? Een vrouw met klasse dusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Voor twee breezahs spreidt ze haar benen
En meneer heeft last van kikkersquote:
een vette kikker jaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
En meneer heeft last van kikkers
da's een CIquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mensen ik ga gezellig doen op een verjaardag
hmja die van mij gaat over zijn nek dus dat zegt wel genoegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:04 schreef babette21 het volgende:
mijn browser moet huilen van die foto's... weg ermee
lelijk kind trouwens
Ja, jij hebt ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:07 schreef Re het volgende:
[..]
hmja die van mij gaat over zijn nek dus dat zegt wel genoeg
DAIZER!quote:
Daar heb ik nog een foto van.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:11 schreef Christine het volgende:
Mijn tieten zijn groter.
Dat ook nog eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:14 schreef Christine het volgende:
Jij hebt ze ook IRL gezien.
Ik vind het goedquote:
dus?... met pasen is het altijd mooi weerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:18 schreef babette21 het volgende:
9 april is 't pasen, dus dan is het vast superdruk
(bij mooi weer, maar neem aan dat je zelf ook niet bij 10 graden wil gaan)
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:18 schreef babette21 het volgende:
9 april is 't pasen, dus dan is het vast superdruk
(bij mooi weer, maar neem aan dat je zelf ook niet bij 10 graden wil gaan)
ja!quote:
Ja, gezellig met zn 1000-en in de rijquote:
omdat je wel lurkt, maar niet post.... vuile lurkschurkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:26 schreef Christine het volgende:
Pourqois pas?
Ik heb wel gepost bij je, maar geen reactiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat je wel lurkt, maar niet post.... vuile lurkschurk![]()
![]()
ps. volgens mij is er geen Fransoos die deze constructie ooit gebruikt![]()
lurkschurkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
ik heb wél gereageerd: ik las het & ik zei hardop "ja hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:31 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb wel gepost bij je, maar geen reactie
Echt niet.quote:
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 'm zelf ook wel leuk
zelf bedacht![]()
![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik niks aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb wél gereageerd: ik las het & ik zei hardop "ja he"
dat jij dat nou niet gehoord hebt
Wat een hoerenstreek.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef Christine het volgende:
Maar ja, ik ben een ordinaire lurkert. In mijn fobo kan toch niet gepost worden
.
Ze zegt het nu toch, MissBiatchquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef Svensational het volgende:! Zhenar gebruikte dat woord al tijden geleden
.
Ze heeft juist een geil pijpmondjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel joh!dat bekkie
net 'n bever met een hazelip![]()
Ja, NU PASquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze zegt het nu toch, MissBiatch. Dus nu moet je denken 'hihi, babette is het met me eens'
![]()
![]()
Hoe langer je ergens naar verlangt, hoe toffer het is als het daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, NU PAS
Ik had al keilang geleden gepost.
Ja, die komen er nog steeds aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:21 schreef Re het volgende:
[..]
ja!
komen die tutorials nou nog eens![]()
op PP bijvoorbeeld
Mja, okquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe langer je ergens naar verlangt, hoe toffer het is als het daadwerkelijk gebeurt. Dat zou Re je toch geleerd moeten hebben
!
De week daarop dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, gezellig met zn 1000-en in de rij
Nee joh, na het Christine-Dada-gebeuren zou dat niet meer speciaal zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:40 schreef babette21 het volgende:
net ging 't bij Vermist al over die verdwenen forumverslaafde
als ik 3 dagen niet post, willen jullie daar dan ook gaan zitten?
Wat een incrowd-geneuzelquote:
quote:
Je mag ook meequote:
ja dat valt wel enigszins in de categorie "overdreven"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef Svensational het volgende:
Nee joh, na het Christine-Dada-gebeuren zou dat niet meer speciaal zijn. Dat mens ging me zelfs bellen in Australië
![]()
![]()
! En ze had de politie ingeschakeld
!
dan kan ik nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:41 schreef Dizer het volgende:
De week daarop dan?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:46 schreef babette21 het volgende:
maar ga maar hoor, maakt mij niet zoveel uit
Vluggertje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:56 schreef Re het volgende:
zow dat was lekker
Er zit een stijgende lijn in je OP'squote:
Geen 'Hoi' meer voor mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zit een stijgende lijn in je OP's!
Ik ben de komende twee minuten afwezig i.v.m. aftrekverschijnselenquote:
Ik wil in de Vliegende Hollanderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:41 schreef Svensational het volgende:
Walibi is kut trouwens, ik ga liever naar de Efteling
Maar ik geloof dat die kans voor mij al geweest is
Dan zie ik je 16 aprilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wil in de Vliegende Hollander![]()
Wieso?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Svensational het volgende:
Heeft er iemand PayPal hier trouwens?
Ik wil via ebay dit fluitje kopen, maar je hebt daar PayPal voor nodig. Nu heb ik dat aangevraagd, maar dan duurt het 4 werkdagen voor er geld op staat. En ik heb dat fluitje eerder nodig.quote:
Dealquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil ook in de vliegende hollander. Met s_s.
Ik hoop dat je het over jezelf hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat is er dan? De grande opening?
Waar heb je dat fluitje voor nodig dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil via ebay dit fluitje kopen, maar je hebt daar PayPal voor nodig. Nu heb ik dat aangevraagd, maar dan duurt het 4 werkdagen voor er geld op staat. En ik heb dat fluitje eerder nodig. [afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over jezelf hebt.
Een les, ik ben binnenkort vogelexpert bij kleuters en dan leek het me wel tof om een echte vogel na te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb je dat fluitje voor nodig dan?
quote:
omg, al die valse hoop die je me gafquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Nou ik kan je niet helpen, want mijn paypal-account werkt niet meer omdat de creditcard verlopen is.
Wie komen er allemaal dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]. 16 april is de toffe ShowMeet in de Efteling met o.a. me, myself en moi
!
De lame ShowMeet is in SixFlags Walibi [afbeelding]
quote:
quote:
Ik ga evenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, onder andere zeg je.
1. Jij had gelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit wordt er ook niet duidelijker op.
Dat is gewoon twee keer de helftquote:
Uhuh, themaweek over vogels, en op het eind komt er dan een zogenaamde expert langsquote:
Huuuu, met allemaal enge mensen erbij!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou je weet toch, van de zomer wanneer de showchat-meeting is met alle toffe mensen!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou je weet toch, van de zomer 16 april wanneer de showchat-meeting is met alle toffe mensen!
Hee hee heequote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wil in de Vliegende Hollander![]()
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef Pakspul het volgende:
Wanneer er niks nuttigs uit haar mond komt, kun je er beter iets in stoppen![]()
owww.... ik zat vorige week ook al in Madridquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Re! Je tweelingbroer zat als geluidstechnicus in het theater vanavond!
Echt twee druppels water!
SEXlurker!quote:
Of... beter nog... een smegmatopic?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:25 schreef Svensational het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/999572
Nog 428
Zou het een ShowChat zijn?
Geopend door Zhensationalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of... beter nog... een smegmatopic?!![]()
![]()
Laat mij er eens buitenquote:
quote:
Werk gewoon mee, gast!quote:
Nee, ik ben het zat door jullie misbruikt te worden, ik kap ermeequote:
je misbruikt alleen maar jezelf hoor, daarom zit je ook in therapiequote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:30 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Nee, ik ben het zat door jullie misbruikt te worden, ik kap ermee!
Dat was met 800.000 ook zoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:33 schreef Re het volgende:
ik denk dat er ongeveer 100 users met dat topic klaarstaan om rond 8 uur vanavond tot in een groot orgastisch samenkomen het ultieme topic te scoren...
denk ik
Dat denk je maar. Kneus.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:30 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Nee, ik ben het zat door jullie misbruikt te worden, ik kap ermee!
Nou, daar klopt dus niets vanquote:Op maandag 12 maart 2007 18:13 schreef Zhenar het volgende:
Ongeveer 4000 topics in 12 dagen, dus 1000 topics per 3 dagen. We moeten nu nog ongeveer 6000 topics tot 1.000.000, dus dat is 18 dagen. Ik voorspel dus dat we op vrijdag 30 maart topic 1.000.000 krijgen, dus dan moeten we een nieuw ShowChattopic hebben![]()
whehe geinig topicquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was met 800.000 ook zo
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!!
of we vragen iedereen fftjes te stoppen met topics openenquote:
Heb ik gewonnen?quote:
nee, daar moet je eerst 5 punten voor halen en je hebt er pas 2quote:
En hoeveel heb ik er nu?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:14 schreef Re het volgende:
[..]
nee, daar moet je eerst 5 punten voor halen en je hebt er pas 2
je zou er 3 gehad kunnen hebben ware het niet dat je met deze post een strafpunt hebtquote:
Daar was ik al bang voor!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
je zou er 3 gehad kunnen hebben ware het niet dat je met deze post een strafpunt hebt
Echt?!quote:
oeh closequote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:34 schreef alwaysthebest het volgende:
IA.
Lower Well Head Farm --> LWHFquote:
quote:
Ik moest meteen denken aan ripper (wie kent 'm nog?)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Chatter pleegt zelfmoord voor webcam.
Meneer Jack?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan ripper (wie kent 'm nog?)
Was dat niet zo'n user die zijn zelfmoord op FOK! aankondigde?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan ripper (wie kent 'm nog?)
Gboy27 bedoel je?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n user die zijn zelfmoord op FOK! aankondigde?
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n user die zijn zelfmoord op FOK! aankondigde?
Nee, niet Jack the Ripper, of GBoy27 op FOK.quote:
Het ergste was nog dat er genoeg waren die 'm verder aanmoedigde méér te nemen.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Jezus zeg.
Dat je dan ook blijft kijken.....soort van ramptoeriseme.
Ja, die zijn wel leuk! CD 4 is af, op naar 5quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Pendle Hill. Legendarisch in MH kringen
.
Volgende balkonmeet ook s8 en s9 meenemen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel leuk! CD 4 is af, op naar 5.
Die heb ik nog niet? Dan graag!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgende balkonmeet ook s8 en s9 meenemen?
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Chatter pleegt zelfmoord voor webcam.
Ik zal je elk nieuw topic wel pm'en.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef PeRi het volgende:
Ik raak jullie zo vaak kwijt.
Maar aan de leiband wil je nooit.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef PeRi het volgende:
Geluk voor ons is dat we je niet missenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef PeRi het volgende:
Lekker niksenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:17 schreef PeRi het volgende:
Dizer! Rena!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Mooi weer, vrije dag. Gisteren leuke werkdag gehad. Deze week werken en daarna 2 weken vrij.quote:
Eh, neequote:
Ga je nog iets doen in je vakantie? Ik ga trouwens naar Zwitserland in meiquote:Op zondag 25 maart 2007 12:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooi weer, vrije dag. Gisteren leuke werkdag gehad. Deze week werken en daarna 2 weken vrij.
Leven is goed.
Erik vertel je me weer iets niet?quote:
Ik ga een paar dagen naar Maastrichtquote:Op zondag 25 maart 2007 12:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ga je nog iets doen in je vakantie? Ik ga trouwens naar Zwitserland in mei.
http://fotoboek.fok.nl/tomatensapbiertjequote:Op zondag 25 maart 2007 12:35 schreef PeRi het volgende:
Erik vertel je me weer iets niet? [afbeelding] .
Oh, die gast waar Roooosje me ookal op attenteerde.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tomatensapbiertje.
Oeh tof, Maastrichtquote:Op zondag 25 maart 2007 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga een paar dagen naar Maastricht.
Daarna Een paar dagen naar Nijmegen.
De rest... studeren. (Mwah maximaal 3 uurtjes op een dag
).
Ik ben zo niet jaloers op jequote:Oh tof.. in mei ga ik mijn verstandskiezen laten trekken.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oeh tof, Maastricht. Slaap je daar in een hotel of bij vrienden ofzo?
[..]
Ik ben zo niet jaloers op je.
Ik wil dat Erik met hem gaat datenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tomatensapbiertje.
Doe je wel voorzichtigquote:Op zondag 25 maart 2007 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, nee. Welke gast bedoel je precies?
Maar wel met een jongen.
Vaderquote:Op zondag 25 maart 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Hetis alleen maar iets te eten en een film.
Ja, vader, ik doe voorzichtig.
quote:Op zondag 25 maart 2007 00:02 schreef PeRi het volgende:
Atb, van harte gefeliciteerd!!
[[url=http://i1.tinypic.com/mtxp1z.gif]afbeelding][/url]! Hoera, hoera hoera
!
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 11:13 schreef rena het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ATBBBBBB
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GefeliiiiiiiiiToffe dag om jarig te zijn
![]()
![]()
quote:
quote:
Dank jullie wel.quote:
STALKER!!!quote:Op zondag 25 maart 2007 14:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Was jij gistermiddag op Utrecht Centraal Station?
Bezig.. Hoe laat kwam je dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 14:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jo.
Hoever zijn jullie met de foto's.
Oooooh ok, dan komt het helemaal goedquote:
owwwquote:
Zie post boven jequote:Op zondag 25 maart 2007 14:47 schreef Re het volgende:
[..]
wanneer kom je ze ophalen.... ik zit nu bij de koffie
Bel me als jullie ready zijnquote:Op zondag 25 maart 2007 14:48 schreef Re het volgende:
[..]
owww, ja maar ik ga eerst de stad in, tosti's eten bij van zuylen ofzo
Je vergeet mij gewoonquote:Op zondag 25 maart 2007 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel.
quote:
Die ken ik niet!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik twijfelde hevig. Ik probeerde de "spermafoto", kontfoto en nog een gewone van jouw kop uit mijn herinnering naar boven te halen, maar het mocht niet baten
quote:Op zondag 25 maart 2007 18:00 schreef MissBliss het volgende:
De trilplaatfoto had trouwens waarschijnlijk uitsluitsel kunnen bieden
De kontfoto... ja, dat had echt geholpenquote:Op zondag 25 maart 2007 16:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik twijfelde hevig. Ik probeerde de "spermafoto", kontfoto en nog een gewone van jouw kop uit mijn herinnering naar boven te halen, maar het mocht niet baten
Ik kan hem zo posten hoor!quote:
Vijf uur??? Ohquote:Op zondag 25 maart 2007 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De kontfoto... ja, dat had echt geholpen![]()
Maar serieus, heb je me echt gezien?!Rond vijf uur dus... waar zag je mij?
![]()
Ik wist dat ik iemand vergeten moest zijn.quote:
Oh babette!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:17 schreef babette21 het volgende:
ATB!!! Gefeliciteerd ende zo!!!![]()
zie mijn sig. voor je kadostaat er al een paar dagen, maar goed
Als de avond maar goed is geweest.quote:en verder: wat kan een mens zich toch klote voelen na een avondje zuipen![]()
(
)
Meen je niet!quote:Op zondag 25 maart 2007 18:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vijf uur??? OhIk dacht jou te hebben waargenomen iets na vier uur
ik geloof wel dat dat het geval was.... van wat ik er nog van herinner dusquote:Op zondag 25 maart 2007 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Als de avond maar goed is geweest.
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Meen je niet!![]()
Ik moet er echt rond vijf uur geweest zijn. Misschien kwart voor vijf, maar echt niet veel eerder dan dat volgens mij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |