quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef Pakspul het volgende:
Wanneer er niks nuttigs uit haar mond komt, kun je er beter iets in stoppen![]()
hahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef Pakspul het volgende:
Wanneer er niks nuttigs uit haar mond komt, kun je er beter iets in stoppen![]()
Same herequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet iig geval gevoelens voor de ander hebben.......ik ga zeker niet met iemand die ik amper ken neuken...
![]()
ik niet..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik moet iig geval gevoelens voor de ander hebben.......ik ga zeker niet met iemand die ik amper ken neuken...
![]()
het gevoel van sletheid? 'ik speel nog een tijdje hard-to-get...'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef erodome het volgende:
Waarom geen relatie aangaan met iemand waarmee je wel gelijk in bed beland eigenlijk?
Als dat persoon nu gewoon supertof is, je dat persoon helemaal ziet zitten, wat is dan het probleem?
Omdat voor sommige mensen sex iets speciaals is, en toch net een iets andere waarde heeft dan een potje monopoly ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef erodome het volgende:
Waarom geen relatie aangaan met iemand waarmee je wel gelijk in bed beland eigenlijk?
Als dat persoon nu gewoon supertof is, je dat persoon helemaal ziet zitten, wat is dan het probleem?
Die mensen gaan toch al niet het bed in met iemand zo snel, het gaat hier om met iemand naar bed gaan snel en daardoor iemand uitsluiten voor een relatie.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Omdat voor sommige mensen sex iets speciaals is, en toch net een iets andere waarde heeft dan een potje monopoly ?
kzou met een meid waarmee ik serieus iets wil beginnen echt niet meteen sex willen hebben... dat komt en moet in zo'n situatie opgebouwd worden...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:23 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Omdat voor sommige mensen sex iets speciaals is, en toch net een iets andere waarde heeft dan een potje monopoly ?
En zodra je dat dan een keer niet gedaan hebt moet je iemand snel weggooien omdat je anders jezelf een slet vindt, kortom, je doet dingen waar je eigenlijk niet achter staat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het gevoel van sletheid? 'ik speel nog een tijdje hard-to-get...'
Amen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:47 schreef Tally het volgende:
Bij mij gaat het ook pas gloeien bij die klik..
De ene keer is het nadat ik echt iemand leer kennen..
En ja het is ook wel eens voorgekomen dat op dezelfde avond we de lakens nog hebben gedeeld..
Ligt aan de persoon.. En de chemie tussen ons..
Nee hoor.. Ik kan met iemand een klik hebben en dan gaan we naar de bios..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef SlimShady het volgende:
is 'zodra het klikt' niet eigenlijk een andere benaming voor 'als ik geil ben'![]()
Pff, zodra het goed voelt, zodra en een bepaalde klik / chemie aanwezig is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:39 schreef dvunz het volgende:
als je net iemand kent(leert kennen)
hoelang duurt dat dan voor je gaat neuken en waar ligt dat aan?
als je beide chemie voelt ongeacht of je elkaar 5min of 5wkn kent?
als je beide elkaar eerst echt hebt leren kennen?
als je beide teveel gezopen hebt en geil bent?
in een opwelling?
puur op afspraak(sexdate) ?
zelf heb ik als vereiste;het moet mijn smaak zijn en een bepaalde klik/chemie zijn
of dat nu in paar min is of na tijdje..als goed voelt gebeurt het
game on.....
Nee das weer fout.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef fransbreda het volgende:
uhm mag je dan tot aan het neuken je "neukertje" aanhouden?
das mooi ik heb 2 koelkasten en een vriezerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:05 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Nee das weer fout.
Je kan je neukertje wel even in de "koelkast" zetten.
back-up recovery planErg belangrijk!!
![]()
![]()
Maar waarom dan, je vindt elkaar leuk, dan ga je een beetje kunstmatig van elkaar afblijven omdat dat zo hoort, doe je dat niet dan ren je snel weg ook al is dat persoon verder super...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:02 schreef kalemero het volgende:
Mocht ik iemand echt leuk en de moeite waard vinden om er wat mee te willen dan wacht ik liever met de sex.
De kans op een serieuze relatie is in mijn ogen een stuk kleiner als je gelijk het nest induikt. Beetje een afknapper voor beide partijen.
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:06 schreef DDBtje het volgende:
...
En nog een punt, wanneer je verliefd op iemand bent en je hebt voor het eerst sex samen, en mijn ervaring is dat de eerste keer meestal tegen valt door de zenuwen, is dat niet erg...de 2e keer is vaak stukken beter. Maar bij een one-night stand kan slechte sex echt een afknapper zijn, nog een reden om dan niet verder te gaan (je bent immers niet verliefd).
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef Pakspul het volgende:
Wanneerhet goed is, is niet te zeggen, maar wat wel scheelt is de wijze waarop je t doet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:45 schreef GSbrder het volgende:
vraag.. wanneer is het op 16 jarige leeftijd 'goed' om met de ander de eerste x te gaan neuken?
is 4 weken snel?
ik denk namelijk dat je op mijn leeftijd nog wat minder snel met iemand neukt dan op 18, 20, 30 jarige leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |