Vluggertje?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:56 schreef Re het volgende:
zow dat was lekker
Er zit een stijgende lijn in je OP'squote:
Geen 'Hoi' meer voor mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zit een stijgende lijn in je OP's!
Ik ben de komende twee minuten afwezig i.v.m. aftrekverschijnselenquote:
Ik wil in de Vliegende Hollanderquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:41 schreef Svensational het volgende:
Walibi is kut trouwens, ik ga liever naar de Efteling
Maar ik geloof dat die kans voor mij al geweest is
Dan zie ik je 16 aprilquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wil in de Vliegende Hollander![]()
Wieso?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef Svensational het volgende:
Heeft er iemand PayPal hier trouwens?
Ik wil via ebay dit fluitje kopen, maar je hebt daar PayPal voor nodig. Nu heb ik dat aangevraagd, maar dan duurt het 4 werkdagen voor er geld op staat. En ik heb dat fluitje eerder nodig.quote:
Dealquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil ook in de vliegende hollander. Met s_s.
Ik hoop dat je het over jezelf hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat is er dan? De grande opening?
Waar heb je dat fluitje voor nodig dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil via ebay dit fluitje kopen, maar je hebt daar PayPal voor nodig. Nu heb ik dat aangevraagd, maar dan duurt het 4 werkdagen voor er geld op staat. En ik heb dat fluitje eerder nodig. [afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over jezelf hebt.
Een les, ik ben binnenkort vogelexpert bij kleuters en dan leek het me wel tof om een echte vogel na te doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb je dat fluitje voor nodig dan?
quote:
omg, al die valse hoop die je me gafquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
Oh. Nou ik kan je niet helpen, want mijn paypal-account werkt niet meer omdat de creditcard verlopen is.
Wie komen er allemaal dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:56 schreef Svensational het volgende:
[..]. 16 april is de toffe ShowMeet in de Efteling met o.a. me, myself en moi
!
De lame ShowMeet is in SixFlags Walibi [afbeelding]
quote:
quote:
Ik ga evenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, onder andere zeg je.
1. Jij had gelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit wordt er ook niet duidelijker op.
Dat is gewoon twee keer de helftquote:
Uhuh, themaweek over vogels, en op het eind komt er dan een zogenaamde expert langsquote:
Huuuu, met allemaal enge mensen erbij!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou je weet toch, van de zomer wanneer de showchat-meeting is met alle toffe mensen!
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou je weet toch, van de zomer 16 april wanneer de showchat-meeting is met alle toffe mensen!
Hee hee heequote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wil in de Vliegende Hollander![]()
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:49 schreef Pakspul het volgende:
Wanneer er niks nuttigs uit haar mond komt, kun je er beter iets in stoppen![]()
owww.... ik zat vorige week ook al in Madridquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Re! Je tweelingbroer zat als geluidstechnicus in het theater vanavond!
Echt twee druppels water!
SEXlurker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |