Oh vast wel.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:47 schreef imported_sphinx het volgende:
kun je geslachtsorganen ook doneren?
Sterkte... Zo jong nog...quote:
Heel nobel van je!quote:ze mogen alleen mn organen hebben
de rest wil ik zelf 'houden'.
en de stikstof cyclus!quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:39 schreef Ruzie het volgende:
Alles weg behalve je huid, je moet tenslotte ook aan de maden denken.
Idd gewoon op je 18de een brief. Hierbij bent u donor voor alles wat weg te geven valt. als je het er niet mee eens bent moet je blabla kaart invullen en opsturen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:28 schreef vipergts het volgende:
Ze moeten het geoon omdraaien, je krijgt op je 18 de een brief dat je automatisch donor bent. als je het dan op een subtiele manier omslachtig maakt om er van af te komen dan is het tekort zo opgelost.
Het hele idee is natuurlijk dat je er niets van voeltquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:07 schreef DuranK het volgende:
Ik heb volgens mij 2 jaar geleden keuze moeten maken.
Nee.
De gedachte dat mijn lichaam leeggeroofd wordt voelt bij mij gewoon niet goed aan. Het hele idee bevalt me niet. Dat hier een paar mensen zijn die dan weer helemaal flippen (volgens mij maar 1 maar goed), daar geef ik niet zoveel om.
goeiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het hele idee is natuurlijk dat je er niets van voelt
Maar het is en blijft jouw keuze.
Van mij mogen ze alles wat bruikbaar is hergebruiken.
Hersens vallen af; die hebben nooit goed gewerkt
Wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het hele idee is natuurlijk dat je er niets van voelt
Maar het is en blijft jouw keuze.
Dat is helemaal niet krom. Als je wilt geven moet je niet zeiken en gewoon geven. Als ik bloed geef kan het me niets schelen of de persoon die ik ermee help ook bloedonor is of niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Je leeft voor jezelf, en dus zijn de organen versleten naar rato van je levensstijl, daar is niets mis mee.
Het is alleen krom als mensen zelf wel willen ontvangen, maar niet willen geven. Dat is nogal tegenstrijdig.
Waar moet het dan naar toe?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:07 schreef DuranK het volgende:
Ik heb volgens mij 2 jaar geleden keuze moeten maken.
Nee.
De gedachte dat mijn lichaam leeggeroofd wordt voelt bij mij gewoon niet goed aan. Het hele idee bevalt me niet. Dat hier een paar mensen zijn die dan weer helemaal flippen (volgens mij maar 1 maar goed), daar geef ik niet zoveel om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |