quote:
Over dromen gesproken:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.
Ik kwam er pas na 10 minuten kijken achter dat ie op de lat zatquote:
Waarom zit hij eigenlijk op de lat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 10 minuten kijken achter dat ie op de lat zat![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over dromen gesproken:
Van Basten -> Als opvolger van Ancelotti naar AC Milan
Ten Cate -> Begint na de landstitel van 2008 aan een andere uitdaging. Samen met Rijkaard (nu met Ten Cate aan het roer) wordt Ten Cate bondscoach.
Van Gaal -> Gaat terug naar 'zijn club'. Om met de nieuwe sterren Anita, Donald, Poepon, Van der Wiel en Sarpong de top weer te bestormen.
Tja, was wel gezellig die dag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:14 schreef Luco het volgende:
Amstel Cup
Troostprijsje... Wij willen de schaal en de Beker met de Grote Oren!!!
Alsjeblieft niet zeg.. k hoef van Basten niet als coach van ajax te zienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je moet durven dromen, zo droom ik ook van een kampioenschap! Maar goed, hoop eigenlijk niet dat Marco van Basten en Henk ten Cate van functie wisselen in 2008, ook al zou dat best weleens kunnen gebeuren.
Was te hard voor hun..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Luco het volgende:
Dit was het serieuze Ajax topic, ander het onzin/rellen topic! Valt me nog mee dat we geen Rotterdammers daar gezien hebben
En Sneijder en Stekelenburg waarschijnlijk ook in de basis. Van mij hadden ze inderdaad allemaal op de bank mogen blijven zitten, vanuit Ajax oogpunt bekeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:19 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Was te hard voor hun..
Maar OT!
Babel nu in de basis morgen met Huntelaar? Hopen dat ze heel terug komen..
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
Het word weer tijd voor een seriues topic
zo had ik er nog nooit over nagedacht. Dit zou wel het droom scenario zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Over dromen gesproken:
Van Basten -> Als opvolger van Ancelotti naar AC Milan
Ten Cate -> Begint na de landstitel van 2008 aan een andere uitdaging. Samen met Rijkaard (nu met Ten Cate aan het roer) wordt Ten Cate bondscoach.
Van Gaal -> Gaat terug naar 'zijn club'. Om met de nieuwe sterren Anita, Donald, Poepon, Van der Wiel en Sarpong de top weer te bestormen.
Klopt, ook al is het wel een soort van komkommertijd door zo'n interlandweekend.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:26 schreef Sethje het volgende:
Het word weer tijd voor een seriues topic
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:27 schreef toma het volgende:
Van Basten -> Na het missen vh EK 2008 ontslagen als bondscoach en gaat weer golfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |