Misschien vallen de doofpotten wel op je hoofd zomaar uit de lucht!quote:Hoe kan er bewijs zijn als men slechts naar een doofpot met sensatie zoekt?
Hhahhquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Misschien vallen de doofpotten wel op je hoofd zomaar uit de lucht!
quote:wat is in vredesnaam het nut van het executeren door de AIVD van Van Gogh en Fortuyn??
Jij hebt toch bewijzen. Overbodig dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:20 schreef forumnaam het volgende:
Die zijn op te lossen door verantwoordelijke politiemensen en burgers. Het is daarbij handig als mensen bewijzen brengen, natuurlijk.
laat ze eens zien dan.quote:[..]
Ik zie en heb volop bewijs, zei ik al.
Ongetwijfeld heb je die. Dezelfde bewijzen die de in al die poss heb gezet over JP en co?quote:Maar heb ik ze ook van jouw misdaden?
Geruchten zijn bewijzen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Of waarnemingen.
Of leugens.
Of hallucinaties, maar dit slaat nergens op.
Een "Lost Format" dus.
ahah dat zeg jij. Je roept wat raak, zegt dat er dingen gebeuren die niet kunnen, zegt dingen over JP, zegt bewijzen te hebben, maar als je daar naar gaat vragen zeg je eerst ''waar zeg ik dat ik bewijzen heb'' en daarna draai je er nog verder omheen, maar andere demoniserenquote:
Die ken je toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef forumnaam het volgende:
Waar zijn de getuigen eigenlijk?
Weet je wat:quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:43 schreef forumnaam het volgende:
Weet je wat, we vormen een commissie Fortuyn-internet, brengen een tijdje later een officieel rapport uit en dan leggen we dat in een la. Dan is alles wel goed, toch? Oh ja, dan verbinden we daar het woordje "doofpot" aan, en dan kunnen we tevreden zijn over wat we hebben gedaan en dan over "het nieuws" en de politiek gaan praten! In het rapport zetten we dat Fortuyn "door natuurlijke oorzaken" om het leven is gekomen, en dat hij lang belaagd werd door mensen met donkere huidskleur. Doet er nog iemand wat?
De eerste posts met zelfreflectiequote:Op zondag 29 april 2007 15:56 schreef forumnaam het volgende:
De wartaal die hier wordt uitgeslagen moet toch voldoende zijn om te begrijpen dat er dingen niet kloppen.
Ik denk dat hij al zijn 'creatieve' uitspraken achter elkaar zet, bundeld, er een boek van maakt en er subsidie voor krijgt van balkenende.quote:Op zondag 29 april 2007 17:48 schreef TC03 het volgende:
Reageer er gewoon niet op. Het lijkt me duidelijk dat forumnaam een geestelijke beperking heeft.
In de veronderstelling dat de argeloze bezoekers de verstoorteksten op de schrijver moeten en zullen projecteren.quote:
Doe dat dan eens.quote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef forumnaam het volgende:
Geruchten en bewijzen kun je scheiden.
Dit doe je in het dagelijks leven ook.
Dit moet u tegen u zelf zeggen. U weet waarschijnlijk meer van de moord Fortuyn en andere zaken die het daglicht niet mogen verdragen dan ik. Ik kan uw manier van posten en schrijven niet anders uitleggen.quote:Doe dat dan eens.
quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Dit moet u tegen u zelf zeggen. U weet waarschijnlijk meer van de moord Fortuyn en andere zaken die het daglicht niet mogen verdragen dan ik. Ik kan uw manier van posten en schrijven niet anders uitleggen.
, dan heb ik die vraag slechts gesteld om uw manier van manipuleren bloot te kunnen leggen. Ik betwijfel echter dat ik dat zo gevraagd heb, maar ik kan me vergissen.quote:"waar zeg ik dat ik bewijzen heb"
quote:Op maandag 30 april 2007 16:56 schreef forumnaam het volgende:
Ik heb geen tijd om het te zoeken, maar indien ik in deze pagina's werkelijk heb gezegd
[..]
, dan heb ik die vraag slechts gesteld om uw manier van manipuleren bloot te kunnen leggen. Ik betwijfel echter dat ik dat zo gevraagd heb, maar ik kan me vergissen.
De bewijzen zijn niet mijn zaak in de zin dat zo veel bewijzen reeds openlijk zichtbaar waren op plaatsen en het probleem niet zo zeer de bewijsbaarheid en (eventueel ontbrekende) "bewijzen" zijn, maar de mentaliteit van spot, sarcasme, cynisme, moordzucht en het vrij laten van de GEHEIME dienst organisaties.
Zelfs toen en wanneer mainstream media en de tweede kamer bewijzen vermeldden en vermelden vind je nog niemand met verantwoordelijkheidsgevoel. Maw., "toe maar: jullie mogen moorden en zo".
Ja, dat klopt.quote:We leggen alle bewijzen naast ons neer. Doen net of niemand wat weet.
Ik verdenk u van de levering van nucleaire rakketten aan Noord-Korea, Iran, Zuid-Afrika, China, De Verenigde Staten, Duitsland, Belgie, Portugal, van het dumpen van chemisch afval in Dusseldorf en van het vermoorden van Marietje en Klaas.quote:En verdenk je mij nu ook van moord? Dan heb ik het graag dat je het direct zegt.
heeft ie bekend?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:40 schreef zwaaibaai het volgende:
Ts vergeet alleen dat van der Graaff de moord bekent heeft. Nee niet onder dwang, want de spaanse iquisitie is allang voorbij. Waarschijnlijk heeft TS wat last van paranoïde : De hele wereld is gek behalve ik.
leuk dat je over complot theoriën ziet ts, maar je overdrijft schromelijk. Je hebt niks hard te maken, je hebt geen Fortuyn tapes, geen beeldmateriaal, niks.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:07 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hard gelachen, bedankt TS
ah ok. Niet meer? Beetje slecht voor iemand die alle waarheid kan achterhalen. Je bent een prutser.quote:Op maandag 30 april 2007 17:03 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Ik verdenk u van de levering van nucleaire rakketten aan Noord-Korea, Iran, Zuid-Afrika, China, De Verenigde Staten, Duitsland, Belgie, Portugal, van het dumpen van chemisch afval in Dusseldorf en van het vermoorden van Marietje en Klaas.
quote:heeft ie bekend?
hij kon toch ineens niet meer praten?
Ik heb het eerste nieuwsbericht toen op tv gezien, de dader was een donker getinte man met een baseball petje op
hier is later nooit weer op teruggekomen heel raar
ik denk dat pim te eerlijk zou zijn geweest over hoe het werkt achter de coulissen bij de regeringstop en dat mocht niet
Zullen we weer beginnen?quote:heeft ie bekend?
hij kon toch ineens niet meer praten?
Ik heb het eerste nieuwsbericht toen op tv gezien, de dader was een donker getinte man met een baseball petje op
hier is later nooit weer op teruggekomen heel raar
ik denk dat pim te eerlijk zou zijn geweest over hoe het werkt achter de coulissen bij de regeringstop en dat mocht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |