Niets.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef NJ het volgende:
Geef eens antwoord op mijn vraag, wat boeit die precieze minuut?
Kom eens met iets concreets:quote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef forumnaam het volgende:
Hoe laat stierf Fortuyn?
Volkomen onbekend.
Waarom?
Media zeggen: doofpot.
Nederlandse volk zegt, "goed zo, weg met die rotzak".
Geef Balkenende een doekje om z'n mond af te vegen.
Heb je met dat 'niets' niet direct antwoord op je vraag? Waarom schrijven ze niet over de precieze minuut? Omdat het een detail is dat compleet verbleekt bij het grotere geheel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Niets.
Maar de onbekendheid er mee boeit wel.
De dood treedt in, is een detail?quote:Omdat het een detail is dat compleet verbleekt bij het grotere geheel.
Nee, maar de precieze minuut wel.quote:
en weer dezelfde tactiek die je al eerder dit topic hebt gebruikt. Als je zelf al niet meer weet wat je geposts hebt, dat noemen zel alzheimer. maar dat ben je nu al weer vergeten terwijl je dit leest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:04 schreef forumnaam het volgende:
Wat suggereer ik dan?
ja, nu.quote:(Geef jij wel eens antwoord dan?)
dit is een bekende tactiek van hem. Je hebt helemal niet gezegd dat de dood intreden niet belangrijk is. Maar zo ontwijkt hij elke keer lastige vragen of is hij ineens vergeten dat hij iemand beschuldigd.quote:
ik vroeg jouw wat.quote:
jouw antwoord op de vraag wat die ene minuut boeit:quote:
[/quote]quote:Niets.
Maar de onbekendheid er mee boeit wel.
Met wie discuseer je nou?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:06 schreef forumnaam het volgende:
We zouden willen dat er wat oprechte mensen belangstelling tonen wanneer (inderdaad) aanhoudend vervolgmoorden plaats vinden en betaalde gasten de boel komen verprutsen.
Dan kun je een respectvol gesprek gaan voeren op internet. En dan kan men meelezen en gaan begrijpen.
Daarvoor ben je op dit forum, toch?
quote:
als je geen bewijzen hebt zijn er geen misdaden. Zolang jij geen bewijzen levert zijn er geen misdaden te bewijzen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:57 schreef forumnaam het volgende:
Het gaat hier over de mensen die belaagd en vernietigd worden inzake de moord Fortuyn (een voorval waar de premier continu reusachtig politiek voordeel van had).
Is er iets vaag of vreemd of onwaarschijnlijk?
Immers, de meesten kunnen geen diepere vragen beantwoorden en de kranten en tijdschiften schrijven dat er een "doofpot" gaande is rond die rare Pim Fortuyn persoon. Hoe zit dat nou?
Begrijpen we het?
Of zoeken we sensatie?
Willen we begrijpen?
Of is het: ach, we blijven "demoniseren", want dan kan de reeks misdaden door blijven gaan.
Welke roddels vertelde ik?quote:Zelfs sbs6 weet roddels nog geloofwaardiger en met meer inhoud tebrengen dan jij
Dan had ik het wel anders aangepakt?quote:De enige die sensatie zoekt ben jij.
Die zijn op te lossen door verantwoordelijke politiemensen en burgers. Het is daarbij handig als mensen bewijzen brengen, natuurlijk.quote:Zolang jij geen bewijzen levert zijn er geen misdaden te bewijzen.
Ik zie en heb volop bewijs, zei ik al. Maar heb ik ze ook van jouw misdaden?quote:als je geen bewijzen hebt zijn er geen misdaden.
je klinkt als een paranoïde iemand, vind je het gek dat mensen je niet serieus nemen?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef forumnaam het volgende:
Voor de meeste lezers is dit te heavy.
Zij zien niet de lading en de omvang, de vuile technieken van inlichtingendiensten, informatie-organisaties.
optie nummerquote:Op donderdag 26 april 2007 19:23 schreef forumnaam het volgende:
Waar moeten we het over hebben?
1) doofpot, toch?
2) hoe
3) wie (wie de doelwitten)
4) hoe de doelwitten
5) hoe lang nog doelwitten?
6) oplossing?
Dat is een techniek van overrompelende brutaliteit.quote:optie nummer
7) wel of niet instellen van een nationale feestdag dat Fortuyn is doodgeschoten?
Echt waar, wat had ik een hekel aan die vuige kapitalistische populist. Hij was het toonbeeld van het verdorvene wat een democratie voort kan brengen. Vergelijk het maar met een figuur van de Romeinse senaat vlak voor Julius Ceasar de macht greep.
quote:Echt waar, wat had ik een hekel aan die vuige kapitalistische populist. Hij was het toonbeeld van het verdorvene wat een democratie voort kan brengen. Vergelijk het maar met een figuur van de Romeinse senaat vlak voor Julius Ceasar de macht greep.
Laat zien dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:32 schreef forumnaam het volgende:
Er is volop bewijs.
Waarom vraag je of ik sensatie zoek?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:34 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Kun je ook zelf zoeken. Zoek je sensatie?
Maar het komt nog (zo hopen we).
Het complexiteitsniveau van je verhullingspogingen wordt wel steeds lager, he?quote:als het nog moet komen?
Dat zeg je toch net zelf?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Het complexiteitsniveau van je verhullingspogingen wordt wel steeds lager, he?
Blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:40 schreef forumnaam het volgende:
18:15 "'Pim Fortuyn is dood geschoten"
"Volgens de eerste berichten zijn er twee daders."
Volkert van de G. is opgepakt en heeft bekend. Eén dader dus. Waarom zouden er twee moeten zijn, als het GERUCHTEN waren dat er twee daders waren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Volgens die zelfde berichten bedoel jij?
Wat bedoel jij hier nou met "geruchten"?quote:Volkert van de G. is opgepakt en heeft bekend. Eén dader dus. Waarom zouden er twee moeten zijn, als het GERUCHTEN waren dat er twee daders waren.
"Volgens de eerste berichten zijn er twee daders." Dit was toen niet zeker, dus waren het geruchten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:44 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Wat bedoel jij hier nou met "geruchten"?
Of waarnemingen.quote:dus waren het geruchten.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:47 schreef forumnaam het volgende:
[..]
Of waarnemingen.
Of leugens.
Of hallucinaties, maar dit slaat nergens op.
Een "Lost Format" dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |