Geef eens wat meer info... welke plaatsen heb je bezocht, een typisch woord uit de titel, onder welke user name je het gepost hebt etc? Dat zoekt wat makkelijker dan 'reisverslag Schotland' als je het zo helemaal niet genoemd hebtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Is er hier iemand die mijn reisverslag Schotland (mei 2001) nog kan vinden, ik ben al 2 dagen op zoek en kanhetnietvinden
Nee, het is gewoon weg denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 08:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb even gezocht en ik zie dat je een aankondiging van je reis naar Schotland doet in Zuid-Engeland en Schotland en dat topic is van maart 2001.
Het volgende topic over Schotland is van januari 2002 en daarin zet golfer dat hij er geweest is: Schotland
Ik zie vervolgens jou reageren in Schotland van mei 2002
In het laatste centrale topic staat niets van jullie handen: Schotland
Zoeken op Bluezz als TS in travel levert ook niet veel bruikbaars op.
Ik heb het verslag nog in Word, zoals je weetquote:Op zondag 4 januari 2009 15:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat jammer Bluezz, als het weg zou zijn.
O dat zou heel leuk zijn!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het verslag nog in Word, zoals je weet, en de foto's in een album
Maar op fok is het ook wel eens leuk om terug te lezen of naar terug te linken en dat kan niet meer, dat is het enige, jammer maar helaas
Ik krijg nu wel zin om wat foto's in te scannen en in je topic te gooien als tip
Word vervolgd
Klopt. Ik quote mijzelf maar even:quote:Op zondag 4 januari 2009 11:32 schreef k_man het volgende:
Het zal wel in een grote crash verloren zijn gegaan, vrees ik.
quote:donderdag 2 augustus 2001 @ 00:41
In mei, samen met Bluezz daar geweest.
Prachtig reisverslag met foto's door Bluezz hier geplaatst, maar helaas tijdens de grote Crash verloren gegaan.
Ja, of hij is zo enthousiast over zijn ervaringen in Barcelona, dat hij heeft besloten het met ons te delen in zijn allereerste post hier. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:21 schreef k_man het volgende:
Aan de andere kant staat er wel een overdreven positief praatje bij en heeft de betreffende user zich kennelijk speciaal hiervor geregistreerd (het is z'n eerste en enige post).
ah je bent nog niet bekend met het feit dat tegenwoordig alle grotere bedrijven mensen inhuren om tegen betaling positieve feedbacks op producten/services te posten op fora en site's als kieskeurig?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Een link naar een Capitoolgids is niet echt spam. Het zou me verbazen als die user eigenaar is van dat bedrijf.
Jullie hadden gelijk. Post is aangepast.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:20 schreef WooZ het volgende:
ah je bent nog niet bekend met het feit dat tegenwoordig alle grotere bedrijven mensen inhuren om tegen betaling positieve feedbacks op producten/services te posten op fora en site's als kieskeurig?
Deze post lijkt me zo klaar als een klontje, temeer omdat het post no 1. is
Echt vreselijk irritant, spammers op een forumquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Sowieso zijn ronaldiz en lisette_iz niet vies van een beetje spammen.
Heb er net een paar laten verwijderen omdat ze overal hun eigen site spamden, flipsen. Daar kunnen we ook een trio van maken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:34 schreef flipsen het volgende:
Echt vreselijk irritant, spammers op een forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |