Bijna drie jaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
en hoelang heb je dat dan gedaan?
Ja maar ja maar dit doe ik alweer drie en een half jaar niet meer hèquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
* Matty___ checkt fotoboek. Leeftijd klopt wel![]()
dan heb je dat wel op jonge leeftijd al gedaan gek , ik heb het zo om me heen ook wel zien gebeuren met vreind(innen)en van me. En zo eerlijk als ik ben vertelde ik ze dat ik dat niet normaal vond, en dan zijn ze kwaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Bijna drie jaar![]()
[..]
Ja maar ja maar dit doe ik alweer drie en een half jaar niet meer hè![]()
Ben wijzer geworden ondertussen...
Ja, van m'n vijftiende totdat ik bijna achttien was... En inderdaad zo blind als maar konquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:23 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
dan heb je dat wel op jonge leeftijd al gedaan gek , ik heb het zo om me heen ook wel zien gebeuren met vreind(innen)en van me. En zo eerlijk als ik ben vertelde ik ze dat ik dat niet normaal vond, en dan zijn ze kwaad![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:53 schreef Dakota het volgende:
Mijn ex to be, heeft een te laag libido.
Ja... Anders zijn straks de iritante gewoontes opquote:
Netjes. 'T is een uitstervend ras tegenwoordig...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef Dakota het volgende:
Ik ben van fatsoen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef Dakota het volgende:
Ik ben van fatsoen.
whoahh daar werd ik ook heeeelemaal gek van.. ik wil (en ben) ook altijd vanalles aan het doen, vaak ging ik dan gewoon aleen of met vrienden wat doen. dat vond ze dan in het begin ook niet leuk dan ging ze soms toch mee maar uiteindelijk bleef ze gewoon thuis, eerst wat zeuren dat ik ook niet moest gaan en toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik daar niet zo van hield is ze ook gestopt met zeurenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
En mijn andere ex had de irritante gewoonte om nooit enig initiatief te tonen en nooit iets te willen doen. dat ging dan zo:
Ik: zullen we vanmiddag iets leuks doen/de stad in/naar het strand/naar buiten?
Hij: Okay.
's middags..
Hij: We kunnen ook gewoon thuisblijven en tv kijken.
Ik:
Hahaha ik ben zo'n vriendjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
whoahh daar werd ik ook heeeelemaal gek van.. ik wil (en ben) ook altijd vanalles aan het doen, vaak ging ik dan gewoon aleen of met vrienden wat doen. dat vond ze dan in het begin ook niet leuk dan ging ze soms toch mee maar uiteindelijk bleef ze gewoon thuis, eerst wat zeuren dat ik ook niet moest gaan en toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik daar niet zo van hield is ze ook gestopt met zeuren![]()
gelukkig ben je nu een vrijevogel...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef vrijevogel het volgende:
mijn exen..soms vroeg ik me af wat ik er in zag
-mij snachts wakker maken voor sex terwijl we er vroeg uitmoesten en ik hartstikke moe was en dan ongelofelijk doordrammen..tssk beetje rekening houden met een ander mag ook wel. geen problemen met nachtelijke sex, maar t moet wel kunnen ik moet zin hebben.
-in je eentje een fles port wegzuipen in een noodtempo
-liegen
-er niet tegen kunnen dat ik gelijk heb
-vieze onderbroeken![]()
-je altijd in de gaten willen houden.
-blijven bellen als het al jaren uit isen ik je echt NIET meer wil zien
etc.... ben heel blij dat ik van deze af ben![]()
en anderen
-nooit zin ergens in hebben, het liefste geen reet uitvoeren en te beroerd zijn om een keer te afwassen oid![]()
-minstens 1 keer in de week naar hun ouders gaan en dan willen dat je meegaat![]()
-nooit ergens over willen praten. Waar je het niet over hebt dat is er niet![]()
-geen zin in sex hebben![]()
altijd overal over willen praten terwijl er niets is om over te pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef vrijevogel het volgende:
-nooit ergens over willen praten. Waar je het niet over hebt dat is er niet![]()
dus we kunnen van jou binnenkort ook een kloon verwachten, waarmee je wijlen je relatie gaat bespreken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:53 schreef Dakota het volgende:
Mijn ex to be, heeft een te laag libido.
ok dat is wel erg..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef vrijevogel het volgende:
hmpf nou ik bedoel, soms moet je toch ergens over praten? maar die meneer wou er zelf niet over praten over hoe en waar m.b.t. de zomervakantie, bijvoorbeeld. Nou, dat is knap vervelend.![]()
en idd, lekker vrij om te doen en te laten nu![]()
om vervolgens dus weer lekker verliefd te worden![]()
vertelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:10 schreef thaduck het volgende:
Ik heb altijd meer problemen met ex-schoonouders dan ex-vriendinnen
Ik snap het niet?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef vrijevogel het volgende:
mijn exen..soms vroeg ik me af wat ik er in zag
-mij snachts wakker maken voor sex terwijl we er vroeg uitmoesten en ik hartstikke moe was en dan ongelofelijk doordrammen..tssk beetje rekening houden met een ander mag ook wel. geen problemen met nachtelijke sex, maar t moet wel kunnen ik moet zin hebben.
-geen zin in sex hebben![]()
dat die alleen rekening met zijn eigen hield als ie sex wou en er niet bij stil stond dat er ook momenten zijn dat je partner er even geen zin in heeft.quote:
ik heb soms ook een broek ruim een week aan, maar alleen als hij niet (zichtbaar) vies is en als hij niet stinkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn ex liet zich vaak in de klas flauw vallenvoor aandacht waarschijnlijk
![]()
Droeg vaak een broek iets van tien dagen ofzo, heel normaal![]()
Alez..waarom zijt ge dan nie samen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:33 schreef VD het volgende:
Weet ni. M'n ex is wel ne toffe zenne.
Een oud ras... en iemand naar m'n hartquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef Dakota het volgende:
Ik ben van fatsoen.
jaa sommige mensen zijn echt zo vastgeroest in saaie dingen doen of niets doen .. en daar ook nog over klagen ook nogquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef joke_name het volgende:
Mijn ex had ook nog wat irritante gewoontes.
- Ik mocht nooit blijven slapen want daar kon ze niet tegen.mijn nieuwe vriendin bleef al na 2 keer lekker relaxt slapen tienduizendkeer zoveel beter.
- Nooit iets gezelligs willen doen behalve TV/DVD kijken.en haar dagelijks wandelingtje.
- en ze heeft sinds een paar maanden de gewoonte ontwikkeld om mij elke vrijdag avond omstreeks 23.00 uur een smsje te sturen of ik nog met haar mee uitga. Ik heb al 4 weken niet meer gereageerd maar ze gaat gewoon door. en laatst op MSN vroeg ze nog of ik nou echt niet met haar uit wilde en dan alleen maar naar haar kroeg waar ik een ontzettend hekel aan heb.
Wat was ik blij dat het na 6 weken uit was.
Jij poept toch ookquote:Op zondag 25 maart 2007 19:04 schreef Veletta het volgende:
De mijne huilde![]()
En nee, het was geen wijf![]()
quote:
De mijne ging overstuur en al jankend naar zn mama omdat ik het had uitgemaakt.quote:
je vriend heeft nu een vriend?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:03 schreef Veletta het volgende:
[..]
De mijne ging overstuur en al jankend naar zn mama omdat ik het had uitgemaakt.
Hij jankte zich dood toen ik hem uitschold.
Hij jankte toen ik iets te lollig was met mn beste vriend.
Hij jankte omdat hij 'per ongeluk' en zaklampje in mn beste vriend zn oog stak.()
Hij jankte (bijna) omdat mn BV en ik geen 'afscheid' van hem wouden nemen toen ie op vakantie ging (2 dagen weg)
Janken =![]()
janken ok, maar dit gaat te verquote:Op maandag 26 maart 2007 17:03 schreef Veletta het volgende:
[..]
De mijne ging overstuur en al jankend naar zn mama omdat ik het had uitgemaakt.
Hij jankte zich dood toen ik hem uitschold.
Hij jankte toen ik iets te lollig was met mn beste vriend.
Hij jankte omdat hij 'per ongeluk' en zaklampje in mn beste vriend zn oog stak.()
Hij jankte (bijna) omdat mn BV en ik geen 'afscheid' van hem wouden nemen toen ie op vakantie ging (2 dagen weg)
Janken =![]()
Ik moest ook janken toen m'n ex me een tik op m'n, pas gebroken, neus gafquote:
hoezo was je dan uberhaupt iets met em begonnen?quote:
klinkt alsof ze een stuk actiever was dan jou..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef Catch22- het volgende:
- Niet willen slapen (vooral als je vroeg op moet)
- Overal over willen praten
- Zeuren over 'iets' willen doen, maar niet weten wat
Sorry, ik moet ineens denken aan:quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef Catch22- het volgende:
quote:"Ik verveel me, zullen we iets bellen?"
-"Huh"
"Zullen we een pizzatje bellen?"
-"Huh?" "Sgoed"
Gaat niet over 1 exquote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
klinkt alsof ze een stuk actiever was dan jou..
Mijn avatar vindt jouw username niet leuk.quote:Op maandag 26 maart 2007 20:42 schreef BunnyHunter het volgende:
klinkt alsof ze een stuk actiever was dan jou..
Oja ik keek ook op een verkeerde manier uit het raam volgens hem. Die 2 mannen wonen tegenover me en automatisch keek ik ff naar links en recht of er licht brandde. Dat was dus fouttttttttttt. Ik was me er nieteens van bewust.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen.
Op een gegeven moment mocht ik bepaalde woorden niet meer gebruiken omdat hij ze niet begreep.
Hij kon uren achter elkaar saggerijnig zijn en als ik er dan wat van zei dan had ik het gedaan en was het huis of waar we ook waren te klein.
Het is een keer ruim een jaar uitgeweest tussen ons. Toen ben ik een tijdje gegaan met 2 mannen die ik al kende. Dan verweet hij mij dat ik het met al mijn mannelijke vrienden deed.
Terwijl meneer in die periode alles wat een kut had met uitgaan had geneukt. Maar dat was normaal volgens hem.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whehehe die van mij liep in een ruzie weg die al 8 uur duurde en smeet zijn ring naar me toe...die gooide ik weer terug achter hem aan waarop hij woedend terugkwam: Wat doe je nou!!!
Ik: uhhh je gooit je ring naar me, loopt weg dus dan lijkt het mij dat het toch uit is.
Hij: NEEE trut, ik wilde dat je achter me aan kwam en dat je me zou smeken terug te komen![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:00 schreef SeaOfLove het volgende:
Na het thaiboksen en fitnessen liet hij altijd zijn opgepompte strakke lichaam zien en moest ik aan zijn spieren voelen .
jouw avatar is een lief haasje, ik jaag aleen van die grote boze konijntjes..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:57 schreef Larissa het volgende:
[..]
Mijn avatar vindt jouw username niet leuk.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
gelukkig ben je nu een vrijevogel...
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef BunnyHunter het volgende:
jouw avatar is een lief haasje, ik jaag aleen van die grote boze konijntjes..
Combinatie van factoren. Ze is gegroeid sinds het uit is gegaan, twee jaar geleden. Dat inzicht was er destijds dus niet. En ik heb alweer bijna een jaar een lieve vriendin waar ik nog steeds erg blij mee ben.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:52 schreef kalemero het volgende:
Alez..waarom zijt ge dan nie samen?
Maar stiekem vind je dat toch wel leuk hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:44 schreef joke_name het volgende:
Ik was aan het proberen om in slaap te vallen krijg ik om half drie een smsje ben je nog uit enzovoort. Hoe irritant is dat en ik heb toch wel duidelijk gemaakt dat ik haar niet meer hoef.
Nou je zou het bijna gaan denken hequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:57 schreef EggsTC het volgende:
Lol wat ik zo lees... is wel heel erg.. heeft iedereen een relatie met zn vijand ofzo
Ja omdat die gast zo'n debiel was, maar blijkbaar heeft het bij behoorlijk wat vrouwen (en mannen) wel ff geduurd voordat ze er toch maar een eind aan hebben gemaakt ....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:19 schreef Larissa het volgende:
Waarom denk je dat het uit is dan?
Wat een wijsheidquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef Larissa het volgende:
Liefde maakt blind en je ziet die persoon door een roze bril. Als de liefde over is,trap je vanzelf op die roze bril.![]()
Jahhh leeftijd, schade, schande....hopelijk ben ik eindelijk ook wat wijzer geworden. Merk wel dat ik een stuk terughoudener ben geworden alhoewel als ik hem spreek/zie enzo daar weinig van te merken isquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:51 schreef Larissa het volgende:
Door schade en schande wijs geworden.. (en leeftijd)
Terughoudener ben ik niet geworden, laat wel meteen in het begin van een relatie weten hoe ik tegenover dingen sta. Ik ben ook wel erg kies keurig geworden als het om karakter gaatquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahhh leeftijd, schade, schande....hopelijk ben ik eindelijk ook wat wijzer geworden. Merk wel dat ik een stuk terughoudener ben geworden alhoewel als ik hem spreek/zie enzo daar weinig van te merken isIk stel iig wel duidelijk mijn grenzen nu (hoop ik tenminste
)
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:34 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
per sms laten weten dat ze zwanger was geweest en een abortus had laten doen.
Je 3x laten dumpen via de smsquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
per sms mij 3 keer dumpen: 1e keer op oudjes-dag (gelukkig nieuwjaar.....), 2e keer op mijn verjaardag en het lef hebben om me dan te vragen of ik me een beetje jarig voel....
....3e keer zomaar uit het niks nadat hij aan zijn trekken was gekomen.....al mijn doen en laten nagaan....altijd denken dat er]iets aan de hand is....nooit antwoord geven aan mijn mails/ms/telefoons...en dan zeggen dat ie het niet gehoord of gezien had ....
...een heleboel beloven maar nooit iets doen....
![]()
![]()
...tja gelukkig ben ik er vanaf...heeft lang geduurd voordat mijn ogen open waren....
...maar tis heerlijk om bevrijd te zijn...
![]()
![]()
tja sommige mensen zeggen dat communicatie erg belabgrijk is....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Je 3x laten dumpen via de sms![]()
Verder natuurlijk wel op erg lullige manier
Ik vind het erger dat je hem na zo'n actie nog terugneemt. Spoor je ook niet...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
tja sommige mensen zeggen dat communicatie erg belabgrijk is........maar zitten zelf zo in de knoei met zichzelf dat ze niet eens weten wat communiceren is...
..en dan denken dat ie goed voor me is en zorgt....
![]()
![]()
idd...ik spoorde toen ook niet terwijl iedereen zei het niet te doen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je hem na zo'n actie nog terugneemt. Spoor je ook niet...
Ik ben niet blank, ben een goed geintegreede negerquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef DanseMacabre het volgende:
-Over alles liegen, bijvoorbeeld over: zijn nationaliteit, naam, familie, etcetera.
Nah, nee hij zei dat ie uit Finland kwam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Ik ben niet blank, ben een goed geintegreede neger![]()
![]()
![]()
En het nut daarvan is?quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nah, nee hij zei dat ie uit Finland kwam.
wat een gastquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:30 schreef DanseMacabre het volgende:
-Bijna stikken in een broodje frikandel en deze uitspugen op de toonbank van de friettent.
-Alles was kanker, want dat vond ie een leuk woord.
-Over alles liegen, bijvoorbeeld over: zijn nationaliteit, naam, familie, etcetera. Hij heeft zelfs een keer een of ander verhaal verzonnen over een hersentumor.
-Hij had een hekel aan alles wat niet "tr00-black metal was"
-Toen het uit ging gemmiddeld vijf keer in een uur bellen en zelfs zijn moeder laten bellen.
Ondertussen is hij neonazi en heeft hij met zijn 22 jaren een vriendinnetje van 14, die hij ook voor liegt.
- dat niet slapen willen idd zeer irritant, als ik moe ben, ben ik moe! en dan zeuren..quote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef Catch22- het volgende:
- Niet willen slapen (vooral als je vroeg op moet)
- Overal over willen praten
Ik kreeg nog een mailtje van 'm.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dan was hij nog meer metalhead vond ie.
is dit zijn mailtje bedoel je? OMG wtf staat daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
als zo weer komt dreigen met dingen boeit geen hol
zullen niks aan doen
dus op kanker
mja boeit totaal nie wat van denk thijs die vrienden van hem
ok nie
dag
volg em ook niet...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
is dit zijn mailtje bedoel je? OMG wtf staat daar![]()
minder.. ,quote:
misschien gaf je haar dat gevoel wel over het vreemdgaan....quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:34 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Denken dat je vreemd ging, terwijl het niet zo was.
eerst een ander hebben en dan het oude model inruilen.
Te onzeker.
per sms laten weten dat ze zwanger was geweest en een abortus had laten doen.
Ik snapte het ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
is dit zijn mailtje bedoel je? OMG wtf staat daar![]()
Sprak hij ook zo ? En kan je misschien een poging wagen het leesbaar te maken, ben ook benieuwdquote:
Nee hij sprak niet zo, hij had wel een vaag accent.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:28 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Sprak hij ook zo ? En kan je misschien een poging wagen het leesbaar te maken, ben ook benieuwd![]()
mijn poging:
Als je zo weer komt dreigen met dingen, boeit me dat geen hol.
Ze (wie?) zullen er niks aan doen.
Dus op kankeren.
Mja, het boeit totaal niet wat je ervan denkt. Wat Thijs en die vrienden van hem denken ook niet.
Dag.
Weet alleen niet of je dit apprecieert![]()
Zo een heb ik er ook gehad...quote:Op zondag 1 april 2007 18:23 schreef MargotTenenbaum het volgende:
spullen niet terugsturen of pas na 100 keer bedelen
Dan hadden ze hier op Fok! gestaan, dan was ze de eerste Fok!ker geweest met naaktfoto's geweestquote:Op zondag 1 april 2007 18:41 schreef Larissa het volgende:
Maar als je die spullen niet teruggehad had?![]()
dat vind ik nogal asociaal. ik heb nu weer een dergelijk probleem met een boek dat iemand nog heeft en ik graag terugwil. ik heb ook wel naaktfoto's van die persoon, maar die wil ik niet inzetten. iemand?quote:Op zondag 1 april 2007 18:37 schreef thaduck het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ook gehad...
Maar gelukkig hielpen de naaktfoto's die ik had liggen enigzins. Toen er eenmaal 1 op een webhost stond en ik haar de link stuurde waren de spullen de volgende dag binnen
Overigens heb ik vervolgens de foto netjes verwijderd en nooit iemand de link gegeven...
Ik zou nu heel stoer kunnen zeggen dat ik ze dan overal neergezet zou hebben. Maar daar ben ik te schijterig voor denk ik dan op zo'n momentquote:Op zondag 1 april 2007 18:41 schreef Larissa het volgende:
Maar als je die spullen niet teruggehad had?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:57 schreef hollander172 het volgende:
Ex....![]()
![]()
Raar hoe mensen ineens veranderen nadat je geen relatie meer met iemand hebt.
Misschien moet je juist een keer duidelijk (l sms:"Flikker op ik wil je niet zien") aangeven dat je er geen zin in hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:31 schreef Miss_kausalaya het volgende:
mijn ex waar het al 2 jaar minstens mee uit is , smst nog steeds bijna elke week.. of alles goed gaat, en of ik nog weer zin heb in afspreken..
Doet hij al tijden.. ik reageer nooit op zijn smsjes, als sinds het uit is .
Krijg ik laatst een smsje, als je geen interesse in mij hebt.. moet je het gewoon zeggen hoor, want ik hoor vrij weinig van je eigelijk.
Goh zo dom als een bakje cornflakes dus ook nog, hij begrijpt niet dat als ik NIKS terug stuur al tijden niet , dat ik dan GEEN interesse heb! Dat snapt hij niet..
Heel irritant![]()
blijkbaar wel voor hemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef Miss_kausalaya het volgende:
jaa ergens zou ik dat moeten doen...
alleen hij kan toch wel begrijpen dat als iemand niet reageert 2 jaar lang... dat diegene dan gewoon geen interesse heeft? Is dat zo moeilijk te begrijpen?
vooral dat ene op mijn verjaardag he....quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
per sms mij 3 keer dumpen: 1e keer op oudjes-dag (gelukkig nieuwjaar.....), 2e keer op mijn verjaardag en het lef hebben om me dan te vragen of ik me een beetje jarig voel....
....3e keer zomaar uit het niks nadat hij aan zijn trekken was gekomen.....al mijn doen en laten nagaan....altijd denken dat er]iets aan de hand is....nooit antwoord geven aan mijn mails/ms/telefoons...en dan zeggen dat ie het niet gehoord of gezien had ....
...een heleboel beloven maar nooit iets doen....
![]()
![]()
...tja gelukkig ben ik er vanaf...heeft lang geduurd voordat mijn ogen open waren....
...maar tis heerlijk om bevrijd te zijn...
![]()
![]()
ik ken het probleem helaasquote:Op maandag 26 maart 2007 15:12 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
jaa sommige mensen zijn echt zo vastgeroest in saaie dingen doen of niets doen .. en daar ook nog over klagen ook nog
Volgens mij is dat alleen zo als je niet de rechten op die foto's hebt.quote:Op zondag 1 april 2007 23:37 schreef Larissa het volgende:
Ooh, dat is strafbaar, zomaar naaktfoto's van iemand op internet zetten.![]()
Dat dus.quote:
Sociale werkplaats?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:28 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
verhaal
Klopt, ik werk in de sociale werkvoorziening.quote:
LOL mijn vriendje doet dat ook, maar dat vind ik juist geilquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef Susi het volgende:
Mijnes kreunde altijd tijdens het zoenen. In de discotheek hoorde ik dat niet, maar toen we thuis waren ging het maar door. Zo vervelend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |