cum dumpster #7quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef demins het volgende:
De boerenkinderen in de klas...
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07125/ScreenShot033.jpg]afbeelding][/url]
Carlos ...zei helemaal niks ...verstandig...niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
jeetje dat heb ik net weer gemist, ik zat bij dat stomme zangles gebeuren. Hoe reageerde carlos.
....en vanavond weer naar de dokter. Die jongen is zoooo'n hypochonder !!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
Nog 5 minuten dan geeft Jaap het op. Ik wil er om wedden.
Je hebt gewonnen .quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
Nog 5 minuten dan geeft Jaap het op. Ik wil er om wedden.
bluf..........................(zucht ...zou zo mooi kunnen zijn)quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef Ashrak het volgende:
Ja, Brian ... start de auto en race de poort uit.
Ja he ... de meeste dromen zijn bedrog zeggen ze altijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
bluf..........................(zucht ...zou zo mooi kunnen zijn)![]()
Niet mee spotten! Jaap weegt dat shirt dagelijks om te zien hoeveel hij al is afgevallen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
dat roze poloshirt van Jaap hoeft de kast niet meer in .. die kan hij zo rechtop wegzetten ergens in een hoek. Wat zal dat ding stinken inmiddels ....brrrr
Ja, de laatste dagen is ook de huishouding zeer duidelijk in de opvattingen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Lieve het volgende:
Jeetje, ik log in en dan val ik meteen imdden in een psychotische trip van brainless met palma in een sportauto?
Samen Huub uitlachende? Hoezo pestgedrag en raar?
Die mensen moeten zich na laten kijken. Steeds als ik heel eventjes kijk zie ik brain of Jaap of Nasty of Palma doordraaien.
Ach, Huub lacht in zijn vuuistje, hij heeft nl wel in een Lambo gereden.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef Lieve het volgende:
Jeetje, ik log in en dan val ik meteen imdden in een psychotische trip van brainless met palma in een sportauto?
Samen Huub uitlachende? Hoezo pestgedrag en raar?
Die mensen moeten zich na laten kijken. Steeds als ik heel eventjes kijk zie ik brain of Jaap of Nasty of Palma doordraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |