Jaaaa ik ga zeker weer kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef Cyan het volgende:
Reminder: Vanavond dus om 21:00 uur de Pfaffs!
Same here! Vanavond wordt Bruce geborenquote:
Jup..!quote:Op zondag 22 april 2007 19:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Same here! Vanavond wordt Bruce geborenuh in de serie dan he
Bedoel je Lyndsey op dit moment zwanger van haar 2de of bedoel je toen ze nog zwanger was van Bruce?quote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef amaranta het volgende:
Wow als ik zie hoe zwanger Lindsey is wordt al bang voor mn eigen bevalling.
4 kilo en een doorsnede van 10 cm...
Okee,quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef amaranta het volgende:
ik bedoel hoe we haar nou met bruce zien..
ik ben 11 weken en ben heel erg BANG voor de bevalling..
Die ene minuut zal niet zoveel uit makenquote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef Danaa het volgende:
Ik kijk net in de gids bij mij thuis en zie dat de Pfaffs pas om 21.00 beginnen op RTL4 .. En op de site van rtl4 staat 21.01 .. Dan gaan we daar maar vanuit heh!!
Nee volgens mij niet meerquote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef amaranta het volgende:
wordt het nog bij rtl7 herhaald???
oo wacht nu ik het teruglees zie ik dat ik een fout heb gemaakt ik bedoel dat er in de gids stond 22.00 ..quote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die ene minuut zal niet zoveel uit makenDe dvdrecorder staat hier weer ingesteld van 21:00 tot 23:00 uur, just in case
Ze gaan vast weer terug naar een half uur.quote:Op maandag 23 april 2007 10:37 schreef Saskia21 het volgende:
Wat een lekker compact kereltje die Bruce.
Amaranta maak je maar geen zorgen en laat lekker alles op je afkomen.
Ik ben mama van Rodney van 4 maandjes.
En het is zo super he alleen mis ik af en toe mijn buikkje het leven erin.
Oh echt geweldig.
Veel succes met je zwangerschap.
En indd de afl worden steeds korter!
Leuk nieuwsquote:Bruce krijgt een zusje!
Wij vertellen jullie met vreugde dat Bruce
begin september een klein zusje krijgt.
Wij kijken zoals bij elke geboorte in de familie
uit naar de komst van dit wereldwonder.
Ook opa en bobon kunnen niet wachten op hun
zesde kleinkind.
Shania is héél blij dat ze na de 4 stoere piraten
als Kenji, Keano, Liam en Bruce eindelijk
een prinsesje krijgt om mee te spelen.
Veel liefs,
Bruce, Lyndsey en Dave
pfff jaquote:Op zondag 3 juni 2007 16:44 schreef lily het volgende:
vanavond pas om 23.30 zag ik net....
Ik heb het opgenomen (Titanic ook)quote:Op zondag 3 juni 2007 19:57 schreef Danaa het volgende:
Jaa ik ook, keek net in de gids! Echt balen
Idd, net zoals zijn toespraken, er komt alleen maar poep uit en absoluuts niets zinnigs...... allemaal open deuren die hij intrapt....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Vlindur het volgende:
Die was idd erg mooi.
jean Marie gaat me steeds meer irriteren met zn gepreek. Erg jammer...
Precies. Eén van de redenen dat ik al een tijdje niet meer kijk eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:28 schreef Slasher het volgende:
[..]
Idd, net zoals zijn toespraken, er komt alleen maar poep uit en absoluuts niets zinnigs...... allemaal open deuren die hij intrapt....
JM praat om te praten maar inderdaad, het slaat vaak nergens op. Zoals laatst die preek: Ja een begin is een begin, en niet het begin van het eind ... enz. enz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Vlindur het volgende:
Die was idd erg mooi.
jean Marie gaat me steeds meer irriteren met zn gepreek. Erg jammer...
Er zijn mensen die zijn stukjes doorspoelen als ze het opgenomen hebben en ik kan het me nu wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef Kauki het volgende:
[..]
Precies. Eén van de redenen dat ik al een tijdje niet meer kijk eigenlijk...
Dat vond ik dan wel weer een mooiequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:29 schreef Cyan het volgende:
[..]
JM praat om te praten maar inderdaad, het slaat vaak nergens op. Zoals laatst die preek: Ja een begin is een begin, en niet het begin van het eind ... enz. enz.
Was dat met die preek tegen nicolas?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer een mooie! Maar het wordt idd wel een beetje saai ja.
Nee, dat was al een tijdje geleden, toen ie ergens op 't gemeenthuis was met zijn wielerploeg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef Slasher het volgende:
[..]
Was dat met die preek tegen nicolas?
Ik word zo gek van die fopspenen bij die familie. Die kinderen lopen er de hele dag mee.quote:
Daar snap ik nou ook echt geen hout van. Ben je 5 jaar loop je nog met zo'n ding in je mond. Beetje vaag.Al moet ik zeggen dat ze wel allemaal een strakke opvoeding hebben. Die Keano is af en toe wel een kliertje zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die fopspenen bij die familie. Die kinderen lopen er de hele dag mee.
KLote zooi..quote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
24 juni is er pas weer een aflevering van de Paffs![]()
Dat is natuurlijk nooit verkeerd, maar waarom?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar dan wrs wel 2 weken 2 afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |