SASquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Saskia21 het volgende:
Oh mijn god wat lijken die 2 vn Debbie veel op elkaar,en dus op Debbie.
En wat een dikkertje die van Lyndsey.
Maar wel een schattige foto!!!
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:37 schreef Saskia21 het volgende:
Ow ga meteen ff kijken op Bol.
Joepppieee nog 5 en half uur!!!!!
Tv voor mama
Welke afleveringen zijn dit? Die van het 1e seizoen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:54 schreef Nonneke het volgende:
de pfaffjesheb vandaag de dvd besteld op BOL
![]()
quote:Beschrijving:
Jean-Marie Pfaff, zijn echtgenote Carmen en de dochters met hun entourage vormen zonder meer de bekendste familie van Vlaanderen. Het is een gezin zoals geen ander. Hun band is uitzonderlijk hecht en ze kunnen niet zonder elkaar. De Pfaffs wonen dan ook allemaal onder hetzelfde dak. Bij momenten gaat het er zeer bont aan toe, maar net zoals in elk huishouden zijn er ook bij hen weleens wrijvingen en strubbelingen.
Om half 9 op VTMquote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef Saskia21 het volgende:
GVD hele week voor niks verheugd
Mijn tv vindt Canvas, Belgie 1 (oid) en nog wat duitse en franse zenders. Geen VTMquote:
Is dat niet de compilatiedvd met 100 min. aan hoogtepunten?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:59 schreef Nonneke het volgende:
Dat staat er niet bij, maar ik gok het 1e seizoen
[afbeelding]
deze is het
[..]
zou ook zomaar kunnen, het is de enige dvd die ik van de Pfaff's kan vinden online en in de winkelsquote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat niet de compilatiedvd met 100 min. aan hoogtepunten?
Ben benieuwd want ik heb al 4 dvd's met afleveringen. Als dit nieuwe zijn moet ik em natuurlijk bestellen!quote:Op zondag 25 maart 2007 22:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zou ook zomaar kunnen, het is de enige dvd die ik van de Pfaff's kan vinden online en in de winkels![]()
Morgen of overmorgen komtie binnen, dus dan zal ik het laten weten
voor die 10 euro kan je hem zowizo niet laten liggen toch ?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ben benieuwd want ik heb al 4 dvd's met afleveringen. Als dit nieuwe zijn moet ik em natuurlijk bestellen!
Nee daar heb je een goed puntquote:Op zondag 25 maart 2007 22:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
voor die 10 euro kan je hem zowizo niet laten liggen toch ?
Hmmm, wij irriteren ons vooral aan Sam... Wat een idioot zeg...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:45 schreef Inca het volgende:
Ik kijk ook vaak en moet dan vooral veel lachen om die dommme Sam
das waarquote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee daar heb je een goed puntMaar als het dezelfde afleveringen zijn die ik al op dvd heb geef ik die 10 euro liever aan iets anders uit
Hahaha zou je zelfs nog de moeite doen om een fles azijn te gaan kopen?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die Debby toch een enig mens om een cadeautje voor te kopen... van mijn zou ze een fles azijn krijgen!
Straks koop je nog van het verkeerde merkquote:Op maandag 26 maart 2007 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is die Debby toch een enig mens om een cadeautje voor te kopen... van mijn zou ze een fles azijn krijgen!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef peterfan het volgende:
Is ie leuk Nonneke? De moeite waard?
Ben ook fan. Vind het heerlijk vermaak. Erger me kapot aan lapzwans Sam, die kinderen met die spenen in de mond en de zwangeren die lekker door blijven zuipen. Prima televisie!
quote:Op maandag 2 april 2007 09:13 schreef peterfan het volgende:
Ja, nu weer pas om 22.00 uur! Was wel weer leuk, lekker die nieuwe afleveringen!![]()
Volgens mij was hij wel 100%, maar daarnaast ook nog vaak straalbezopen.quote:Op maandag 2 april 2007 11:49 schreef Mea.Culpa het volgende:
Jammer dat Bompa dood is.. was hij trouwens niet helemaal 100%? Kon het er nooit helemaal uit op maken..
Ik persoonlijk vond hem wel leuk, al wordt er wel wat afgejankt die 100 minutenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:49 schreef peterfan het volgende:
Is ie leuk Nonneke? De moeite waard?
quote:Op maandag 2 april 2007 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, de seizoenen schijnen wel bij RTL te bekijken te zijn, maar hier werkt het niet.
Precies zoals de reacties daar al zeggen. Wat een onzin. Als ie blank was geweest was er niks aan de hand geweest, maar nu issie 'zwart' en is het ineens discriminatie.quote:
Zou ik ook doen als ik zo goed met mijn ouders kon opschieten en in een mega villa woonde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:50 schreef Slasher het volgende:
Wat ik eigenlijk best wel raar vind aan de pfaffs, ondanks dat ik het een leuke serie vind om te volgen;
Die kinderen blijven ná het trouwen gewoon thuis wonen met man (en later kinderen)
Jeepers, ze gaan nu pas het huis uit....
Dat wel maar dan word je natuurlijk nooit zelfstandig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik zo goed met mijn ouders kon opschieten en in een mega villa woonde.
dan zou ik ook echt wel blijven! Oppas aan huis!
Ik vind ze anders best wel zelfstandig hoor. Ze hebben allemaal een drukke baan en zijn altijd wel bezig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:54 schreef Slasher het volgende:
[..]
Dat wel maar dan word je natuurlijk nooit zelfstandig.
En als ik ma pfaff was zou ik die gillende kinderen na 3 seconden echt zat zijn...
Drukke baan? Als ik dat zo zie zitten ze altijd thuisquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind ze anders best wel zelfstandig hoor. Ze hebben allemaal een drukke baan en zijn altijd wel bezig.
En zelfstandig ben je zo maar hoor. Geloof mij maar
quote:Dave Jan Karla Volders werd geboren op 29 mei 1978 in Antwerpen. Hij werkt al sinds zijn 18 jaar in de autosector. Hij werkt bij garage Beerens in Antwerpen waar hij Audi verkoopt.
Linsdey werkt bij de Flair in Belgie, Dave is autoverkoper.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:06 schreef Slasher het volgende:
[..]
Drukke baan? Als ik dat zo zie zitten ze altijd thuis![]()
Wist niet eens dat Dave autoverkoper was, en die nicolai heb ik maar 1x gezien ofzo op een beurs als matrassen verkoper maar goed dat zegt niet alles natuurlijk. Maar je hoort nooit in die afleveringen waar die mannen mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Linsdey werkt bij de Flair in Belgie, Dave is autoverkoper.
Debby heeft die sunsetding en Nicolai werkt als beurzen verkoper van matrassen oid.
Kelly doet modellenwerk en schaatst e.d en Sam slaapt en zingt
De camera's zullen voornamelijk 's ochtends en 's middags filmen denk ik.
Ik weet het ook niet 100% zeker, maar ik weet wel dat ze banen hebben.
Denk alleen dat ze misschien dan niet allemaal fulltime werken?
Veel nederlandse dingen, Andre hazes en veel kinderliedjes.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:16 schreef Slasher het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Dave autoverkoper was, en die nicolai heb ik maar 1x gezien ofzo op een beurs als matrassen verkoper maar goed dat zegt niet alles natuurlijk. Maar je hoort nooit in die afleveringen waar die mannen mee bezig zijn.
En die Sam, tsjah ik heb het idee dat hij helemaal niets doet, af en toe op een 2e rangs festival een suf liedje zingen die ik zelf ook nog wel had kunnen bedenken.
Niet echt hoogstaande muziek iig...... soort K3 niveau?
Het valt me op dat ze vaker van auto's wisselen dan van onderbroekquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dave werkt in een dure toko. Met veel grote dure auto's.
daar weet jij helemaal niks vanafquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef Slasher het volgende:
[..]
Het valt me op dat ze vaker van auto's wisselen dan van onderbroek
Precies.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij werkt Debby wel hard in die studio. Lindsey doet af en toe een leuk klusje. Dave werkt denk ik ook gewoon fulltime. Kelly verdient leuk als model en Sam schnabbelt voor half lege zalen bij kermissen en dorpsfeesten. Blijkbaar verdient het allemaal lekker want ze wonen allemaal lekker groot!
Lindsey werkt bij een tijdschrift...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:54 schreef peterfan het volgende:
Volgens mij werkt Debby wel hard in die studio. Lindsey doet af en toe een leuk klusje. Dave werkt denk ik ook gewoon fulltime. Kelly verdient leuk als model en Sam schnabbelt voor half lege zalen bij kermissen en dorpsfeesten. Blijkbaar verdient het allemaal lekker want ze wonen allemaal lekker groot!
productie-assistentequote:Op dinsdag 3 april 2007 14:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, de Belgische Flair. Als redactrice
hm, stom, dan staat het fout op de eigen jmpfaff.be site:quote:
Nee, daar erger ik me ook kapot aan! Het zijn lieve mensen hoor, en schattige kindertjes, maar die spenen en dat gezuip tijdens de zwangerschap....quote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef w8jij17 het volgende:
Het is volgens mij echt niet goed om je kind op zo'n late leeftijd nog met een speen te laten lopen.
Nou idd... Dat bevreemd mij ook ten zeerste.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Nee, daar erger ik me ook kapot aan! Het zijn lieve mensen hoor, en schattige kindertjes, maar die spenen en dat gezuip tijdens de zwangerschap....
Het zijn maar momenten he, die we te zien krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef peterfan het volgende:
[..]
Nee, daar erger ik me ook kapot aan! Het zijn lieve mensen hoor, en schattige kindertjes, maar die spenen en dat gezuip tijdens de zwangerschap....
dat gaat toch gewoon door op 7?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef L-E-A het volgende:
Alcohol drinken als je zwanger bent is altijd verkeerd! Ook als is het maar 1x in de week
Ben trouwens wel benieuwd wat rtl7 gaat uitzenden, want er staat nog voor de hele week de Pfaffs in de tvgids. Iemand een idee daarover?
Als het maar een keer in de week is moeten ze een week of 100 zwanger zijn i.p.v. de 9 maanden die er gemiddeld voor staan, want elke dag die uitgezonden wordt zitten ze wel een keer aan de alcohol. En als je zwanger bent kun je dat beter even laten staan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ze 'zuipen' echt niet hoor. Daar geloof ik helemaal niks van!
Volgens mij krijgen we vanavond de laatste aflevering te zien van seizoen 4. Tenminste, voor zover ik kan zien op de site van de VTM. Dus ik vraag me af wat ze dan gaan uitzenden. Of alles weer opnieuw, of gaan ze verder met de serie die nu op rtl4 bezig is (seizoen 5).quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
dat gaat toch gewoon door op 7?
Dat zijn oude afleveringen en volgens mij zijn we nog niet bij met de afleveringen van rtl4. Die begonnen met de geboorte van Liam. En Debby moet volgens mij nog een week of 3/4??
Ik weet iig van niks
hmm. Nou, ik denk dan dat ze gewoon verdergaan met seizoen 5 denk je niet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen we vanavond de laatste aflevering te zien van seizoen 4. Tenminste, voor zover ik kan zien op de site van de VTM. Dus ik vraag me af wat ze dan gaan uitzenden. Of alles weer opnieuw, of gaan ze verder met de serie die nu op rtl4 bezig is (seizoen 5).
I Agree!! op alleen op zondag avond Pfaffs kan ik niet leven....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
hmm. Nou, ik denk dan dat ze gewoon verdergaan met seizoen 5 denk je niet?
Dat lijkt me het meest logische..
Zolang ze maar niet stoppen vind ik alles best
Ik vind Jean-Marie sowieso vaak onbeleefd! Vind de stukjes over hem ook het minst leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Cahir het volgende:
jean marie kaapte halverwege af bij die oude man die sloom praatte, vond ik niet zo aardig
Pff. Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 11 april 2007 10:36 schreef Diorchanel het volgende:
Jean Marie vindt zichzelf helemaal geweldig. Altijd iedereen gedag zeggen en een hand geven op straat. Dat doe je normaal toch ook niet? Loop gewoon en wacht tot iemand naar je toe komt, zoals een normale bekendheid.
Ben ik met je eens! Hij kan ontzettend bot of lomp uit de hoek komen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:35 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik vind Jean-Marie sowieso vaak onbeleefd! Vind de stukjes over hem ook het minst leuk.
Jaquote:Op woensdag 11 april 2007 20:28 schreef amaranta het volgende:
Sam kan echt niet zingen. Of, ligt dat aan mij?
Was hij al zanger voordat hij Kelly ontmoette?
Die vind ik nog wel leuk. De baby van Lindsey heet straks Bruce... Das pas erg..quote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef amaranta het volgende:
Owja, nu weet ik het weer.
Opzich wel een leuke naam, maar weer redelijk kamperig.
Shania spant echter de kroon. Wat een kutnaam.
Indeed.... weinig respectvolquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:45 schreef amaranta het volgende:
Bruce, hoe bedenk je het.
Whatever happened to typisch belgische namen zoals walter?
Nee hoor. Alleen Engelse namen of fonetische versies ervan, ik bedoel, keano? Kenji?
Ik heb al een klacht ingestuurd.quote:Op zondag 15 april 2007 22:07 schreef Svensational het volgende:
GOD-VER-DOMME! Verzet dat klote-RTL4 het weer ineens
!
- Sam, Nicolas en JM hebben een fietstocht gemaakt van 50 kmquote:Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef Beaker het volgende:
Gemistik word gek van die stomme "sterren"
Wat heb ik gemist?
Heb net ook een klacht gestuurd. Heb meteen gevraagd waar die zogenaamde dubbele aflevering op RTL7 van rond pasen is gebleven... Benieuwd of ik überhaupt wat hoor...quote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb al een klacht ingestuurd.
Ik heb geloof ik 2x een klacht gestuurd en nooit wat gehoord... onbeleefde schoften zijn hetquote:Op zondag 15 april 2007 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb al een klacht ingestuurd.
Hoezoquote:Op maandag 16 april 2007 06:55 schreef Miam het volgende:
Ze maken het Bompa wel erg moeilijk vind ik hoor..
Ik vind't gewoon sneu hoe ze tegen die ouwe praten..quote:
Ik zag per toeval zo'n voorstukje met vanavond om 21:00 uur de Pfaffs. Wij nemen het wekelijks op dus die tijd heb ik nu ingesteld van 21:00 uur tot 23:00 uur voor het geval RTL weer gaat schuiven!quote:Op maandag 16 april 2007 11:14 schreef Frida-ster het volgende:
Ik heb het gvd óók gemist....om 22:00 naar RTL4 geschakeld en.....Ron B. met z'n gedans.
Klote RTL
Ja, dat mailtje kreeg ik dus ook netquote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef babsjuh het volgende:
Ik heb reactie gekregen van RTL!! Weliswaar geen excuses oid, maar wel wat info:
"Beste kijker,
Hartelijk dank voor uw reactie.
De Pfaff's zijn op zondagavond om 21:00 uur te zien.
De aflevering die afgelopen zondag is uitgezonden wordt a.s. vrijdag
herhaald om 19:50 uur op RTL7.
Na deze uitzending is de serie alleen nog te zien met nieuwe delen op
zondagavond om 21:00 uur op RTL4.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting"
Dus.... alleen deze week nog Pfaff's op RTL7 en daarna nog maar 1 keer per week... Om 21 u... Zeggen ze....
quote:Op maandag 16 april 2007 10:32 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind't gewoon sneu hoe ze tegen die ouwe praten..
Volgens mij niet. Wij hebben digitale tv en kunnen VTM iig niet ontvangenquote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Danaa het volgende:
Ik ga vanavond even kijken of VTM te ontvangen is hier in NL, anders kunnen we daar de Pfaffs kijken..
Hebben jullie enig idee of VTM hier ook te zien is?
Zoals al meer dan een jaarquote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef DesertRose het volgende:
Dus voortaan alleen op zondag nieuwe afleveringen??![]()
Volgens mij kun je het alleen ontvangen op de schotel.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Danaa het volgende:
Ik ga vanavond even kijken of VTM te ontvangen is hier in NL, anders kunnen we daar de Pfaffs kijken..
Volgens mij kun je het alleen ontvangen op de schotel.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef Danaa het volgende:
Wat ik me nou ff ernstig afvraag he...quote:Op maandag 16 april 2007 15:07 schreef babsjuh het volgende:
De aflevering die afgelopen zondag is uitgezonden wordt a.s. vrijdag
herhaald om 19:50 uur op RTL7.
Als het goed is, komt er deze vrijdag geen voetbal. De laatste twee wedstrijden van een seizoen worden gelijktijdig gespeeld op zondag om competitievervalsing tegen te gaan enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 16:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat ik me nou ff ernstig afvraag he...
hebbben ze op vrijdag niet altijd dat klote voetbal?
Ik hoop dan maar van harte dat dat niet doorgaat zodat wij de pfaffs mooi kunnen zijn..
Ik ben er dan niet (moet bieren bij de buren) maar ik neem het op. En ik wil het dan ook wel kunnen zien!!!
Oh, nou, dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef Kauki het volgende:
[..]
Als het goed is, komt er deze vrijdag geen voetbal. De laatste twee wedstrijden van een seizoen worden gelijktijdig gespeeld op zondag om competitievervalsing tegen te gaan enzo![]()
Jaaaa ik ga zeker weer kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 18:00 schreef Cyan het volgende:
Reminder: Vanavond dus om 21:00 uur de Pfaffs!
Same here! Vanavond wordt Bruce geborenquote:
Jup..!quote:Op zondag 22 april 2007 19:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Same here! Vanavond wordt Bruce geborenuh in de serie dan he
Bedoel je Lyndsey op dit moment zwanger van haar 2de of bedoel je toen ze nog zwanger was van Bruce?quote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef amaranta het volgende:
Wow als ik zie hoe zwanger Lindsey is wordt al bang voor mn eigen bevalling.
4 kilo en een doorsnede van 10 cm...
Okee,quote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef amaranta het volgende:
ik bedoel hoe we haar nou met bruce zien..
ik ben 11 weken en ben heel erg BANG voor de bevalling..
Die ene minuut zal niet zoveel uit makenquote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef Danaa het volgende:
Ik kijk net in de gids bij mij thuis en zie dat de Pfaffs pas om 21.00 beginnen op RTL4 .. En op de site van rtl4 staat 21.01 .. Dan gaan we daar maar vanuit heh!!
Nee volgens mij niet meerquote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef amaranta het volgende:
wordt het nog bij rtl7 herhaald???
oo wacht nu ik het teruglees zie ik dat ik een fout heb gemaakt ik bedoel dat er in de gids stond 22.00 ..quote:Op zondag 22 april 2007 20:32 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die ene minuut zal niet zoveel uit makenDe dvdrecorder staat hier weer ingesteld van 21:00 tot 23:00 uur, just in case
Ze gaan vast weer terug naar een half uur.quote:Op maandag 23 april 2007 10:37 schreef Saskia21 het volgende:
Wat een lekker compact kereltje die Bruce.
Amaranta maak je maar geen zorgen en laat lekker alles op je afkomen.
Ik ben mama van Rodney van 4 maandjes.
En het is zo super he alleen mis ik af en toe mijn buikkje het leven erin.
Oh echt geweldig.
Veel succes met je zwangerschap.
En indd de afl worden steeds korter!
Leuk nieuwsquote:Bruce krijgt een zusje!
Wij vertellen jullie met vreugde dat Bruce
begin september een klein zusje krijgt.
Wij kijken zoals bij elke geboorte in de familie
uit naar de komst van dit wereldwonder.
Ook opa en bobon kunnen niet wachten op hun
zesde kleinkind.
Shania is héél blij dat ze na de 4 stoere piraten
als Kenji, Keano, Liam en Bruce eindelijk
een prinsesje krijgt om mee te spelen.
Veel liefs,
Bruce, Lyndsey en Dave
pfff jaquote:Op zondag 3 juni 2007 16:44 schreef lily het volgende:
vanavond pas om 23.30 zag ik net....
Ik heb het opgenomen (Titanic ook)quote:Op zondag 3 juni 2007 19:57 schreef Danaa het volgende:
Jaa ik ook, keek net in de gids! Echt balen
Idd, net zoals zijn toespraken, er komt alleen maar poep uit en absoluuts niets zinnigs...... allemaal open deuren die hij intrapt....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Vlindur het volgende:
Die was idd erg mooi.
jean Marie gaat me steeds meer irriteren met zn gepreek. Erg jammer...
Precies. Eén van de redenen dat ik al een tijdje niet meer kijk eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:28 schreef Slasher het volgende:
[..]
Idd, net zoals zijn toespraken, er komt alleen maar poep uit en absoluuts niets zinnigs...... allemaal open deuren die hij intrapt....
JM praat om te praten maar inderdaad, het slaat vaak nergens op. Zoals laatst die preek: Ja een begin is een begin, en niet het begin van het eind ... enz. enz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Vlindur het volgende:
Die was idd erg mooi.
jean Marie gaat me steeds meer irriteren met zn gepreek. Erg jammer...
Er zijn mensen die zijn stukjes doorspoelen als ze het opgenomen hebben en ik kan het me nu wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef Kauki het volgende:
[..]
Precies. Eén van de redenen dat ik al een tijdje niet meer kijk eigenlijk...
Dat vond ik dan wel weer een mooiequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:29 schreef Cyan het volgende:
[..]
JM praat om te praten maar inderdaad, het slaat vaak nergens op. Zoals laatst die preek: Ja een begin is een begin, en niet het begin van het eind ... enz. enz.
Was dat met die preek tegen nicolas?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer een mooie! Maar het wordt idd wel een beetje saai ja.
Nee, dat was al een tijdje geleden, toen ie ergens op 't gemeenthuis was met zijn wielerploeg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef Slasher het volgende:
[..]
Was dat met die preek tegen nicolas?
Ik word zo gek van die fopspenen bij die familie. Die kinderen lopen er de hele dag mee.quote:
Daar snap ik nou ook echt geen hout van. Ben je 5 jaar loop je nog met zo'n ding in je mond. Beetje vaag.Al moet ik zeggen dat ze wel allemaal een strakke opvoeding hebben. Die Keano is af en toe wel een kliertje zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik word zo gek van die fopspenen bij die familie. Die kinderen lopen er de hele dag mee.
KLote zooi..quote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
24 juni is er pas weer een aflevering van de Paffs![]()
Dat is natuurlijk nooit verkeerd, maar waarom?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
maar dan wrs wel 2 weken 2 afleveringen
Klote Formule 1.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Formule 1 op rtl4
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef Nonneke het volgende:
Miss D had gelijkHet is idd de dvd met 100 beste minuten uit 100 beste afleveringen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef Lybo het volgende:
Ik heb gisteren net de dvd van Bol.com binnengekregen.
Het is idd een dvd van 100 minuten met de leukste fragmenten...hoop dat ie leuk is, maar dat zal vast wel het geval zijn.
Volgens mij is er in België een zomerstop.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef Danaa het volgende:
volgens mij zijn de uitzendingen op VTM gestopt..
ook op de site is het over, het loopt maar tot 10 juni.
Ja om 22.00 uur geloof ikquote:Op zondag 24 juni 2007 11:24 schreef Slasher het volgende:
Vanavond wel een uitzending?
Ahhhh dat moet ik kijken!!! Om 22:00 toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef L-E-A het volgende:
Vanavond zelfs een dubbele aflevering aan de uitzendtijd te zien! Dat is helemaal leuk natuurlijk![]()
om financiele redenen denk ik dat ze er wel een tijdje mee zullen doorgaan ...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef flowerbox het volgende:
waarom niet gewoon een DVD met hele seizoenen erop? Kan er geen genoeg van krijgen...behalve van JM met zijn geneuzel....![]()
Hopen dat ze nog lang doorgaan met de familie volgen....![]()
En die reactie van Kenji dat zijn fiets kapot wasquote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Cyan het volgende:
Ik heb zo gelachen toen Keano die fiets kreeg. "Mij! Van mij! Van mij!" en hij stond gewoon te springen
Ja manieren hebben ze nietquote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Peekaboo het volgende:
lekker zo'n kind (kenji) in een pan te hoesten![]()
O wat was dat ergerlijk zeg..... kzat tenenkrommend voor de buis, die man moet echt eens weten wanneer hij zijn mond houdtquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef peterfan het volgende:
Niemand gekeken zondag?
Iedereen dus de briljante monoloog van JM over dictators en lieve mensen gemist?![]()
Ik heb gekeken, ik heb geluisterd maar het ging het ene oor in en het andere oor uit. Zodra JM of Dave in beeld komen verlies ik mijn interessequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:20 schreef peterfan het volgende:
Niemand gekeken zondag?
Iedereen dus de briljante monoloog van JM over dictators en lieve mensen gemist?![]()
Gisteren ook weer. Op de boulevard met Lindsey en Dave. De hele tijd die spenen in hun mond. Goed dat Lindsey zei dat voor de foto die dingen uit de mond moesten.quote:Vijf jaar is dat joch geworden, dat betekent dat zijn zus 6 is, en de godganse dag met die spenen in hun mond!! Verschrikkelijk!
Dan kan Sam nog even zijn bed liggen te ronkenquote:Cyan - maandag 6 augustus 2007 @ 12:02
Die spenen vind ik ook verschrikkelijk. En ik vraag me af waarom zo'n feestje bij JM en Carmen wordt gegeven ipv in het huis van Sam en Kelly zelf?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:05 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dan kan Sam nog even zijn bed liggen te ronken![]()
Mwjaaaaa..... misschien heb je wel gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:14 schreef lily het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat hij 's avonds werkt en vaak laat in bed komt...
Misschien is dat wel decor? Net als die spiderman-stad.quote:Ja, dat vroeg ik me ook af. Ze hebben zelf toch ook een kast van een huis met een enorme tuin?
Ja,dat is wel de meest gezette zuster van de drie he? Maar toch vind ik haar er wel vaak leuk uitzien.quote:en dat Lindsey een of ander raar afslankapparaat gekocht heeft...
Je wordt er ook bruin inquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef lily het volgende:
Wat was dat in godsnaam voor een ding?
Het leek wel een space shuttle....
tja, volgens hun site wel in ieder geval..quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:43 schreef peterfan het volgende:
Werkt ze nog steeds bij Flair denk je? ik zie haar dat echt noooit meer doen?
Vind ik ookquote:Maar goed, ze is wel de liefste van de 3 zussen vind ik
Bron nu.nlquote:Lyndsey Pfaff klaar voor dochtertje
Uitgegeven: 17 augustus 2007 09:40
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2007 09:56
AMSTERDAM - Lyndsey Pfaff is helemaal klaar voor haar dochtertje, dat begin september geboren moet worden.
"De babykamer staat al mooi te blinken", vertelt de jongste dochter van Jean-Marie Pfaff in het Belgische boulevardblad Dag Allemaal. "Het is een felroze prinsessenkamer geworden."
Ook de naam van het kindje staat al vast. Lyndsey mocht daarover beslissen, omdat manlief Dave Volders de naam voor zoontje Bruce (1) had uitgekozen. "Dave ging meteen akkoord", vertelt de 28-jarige Vlaamse. "De naam van onze dochter past perfect bij die van Bruce."
Drukker
Pfaff denkt dat haar leven een stuk drukker wordt met twee jonge kinderen. "Gelukkig is Bruce een rustig kind en ben ik heel georganiseerd", bekent ze.
Een derde baby zit echter niet in de planning. "Een zoon en een dochter is meer dan genoeg. Als we twee kinderen onze liefde kunnen geven en zorgeloos kunnen laten opgroeien, dan zullen Dave en ik zeer gelukkig zijn."
Realitysoap
Lyndsey Pfaff werd bekend door de realitysoap De Pfaffs. In de serie wordt de familie van ex-doelman Jean-Marie Pfaff op de voet gevolgd in hun dagelijkse leven. De Pfaffs wordt uitgezonden in Nederland en België.
Ja, ze zeggen dat het bij Bruce past, de naam van het meisje. Nou, ik ben benieuwd. Ik vond Bruce al niet zo'n supernaam, dus waar ze nu mee zullen komen....quote:Het artikel vind ik trouwens erg leuk, ben erg benieuwd naar het meisje+naam.
Ja natuurlijk, moest het wel opnemen, maar heb het bij thuiskomst gelijk gekeken.quote:
Dat lijkt me een leuke aflevering!quote:VOLGENDE WEEK, is de aflevering met daarin dat Lindsey en Dave naar de gynaecoloog gaan...!!!
Sjuust, dat lijkt mij dus ook, ik vind het ook een geweldig leuk stel. ik ben niet snel verslaafd aan een tv serie, maar de pfaffs wil ik toch nie missen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:01 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke aflevering!![]()
Idd, dat vind ik het leukste stel van de Pfaffs. Die andere doen soms een beetje over de top!quote:Sjuust, dat lijkt mij dus ook, ik vind het ook een geweldig leuk stel. ik ben niet snel verslaafd aan een tv serie, maar de pfaffs wil ik toch nie missen.
Nou ik vind Debby en Nicolas soms zo afstandelijk doen, naar het gemene toe. Dat trekt hun misschien ook wel naar elkaar toe, maar mjah... nee... gisteren stond hij er van versteld dat zij hem zomaar een kus gaf.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:08 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Idd, dat vind ik het leukste stel van de Pfaffs. Die andere doen soms een beetje over de top!![]()
'Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg!'![]()
Ik ga kijken komende zondag, want die bekendmakingen van nieuwe zwangerschappen worden altijd zo leuk gedaan bij de Pfaffs!quote:En dat Lyndsey en Dave weer een kindje krijgen, da wordt volgende week bekend gemaakt aan de familie. ben benieuwd, en ben ook benieuwd eigenlijk of dat het er in het echt al is, ze was op 1september uitgerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |