abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47602754
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:59 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Hij is uiteindelijk heel aanspreekbaar en niet snel boos.
Zou ook kunnen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:03:57 #212
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47602761
Ik ben ook radicaler oftewel pessimistischer geworden. Vroeger geloofde ik nog in integratie, nu helemaal niet meer.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47602816
ChristianHardRock.Net
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:07:33 #214
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47602848
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
Die mirage, ik moet daar ook om lachen.
Wie Wilders vermoordt (iedereen in kamp Wilders op Fok! gaat ervan uit dat dit binnen paar maanden staat te gebeuren) is zélf verantwoordelijk.
Dat zou Wilders ook moeten aanspreken.
De wereld is simpel, je moet het alleen maar zien.
Het was te verwachten, toch?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_47602881
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:03 schreef PJORourke het volgende:
Ik ben ook radicaler oftewel pessimistischer geworden. Vroeger geloofde ik nog in integratie, nu helemaal niet meer.
Ja jij was eerder ook nog wel eens voor rede vatbaar. jammer dat je je zo laat meesleuren.
pi_47602922
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jahoor zeker wel zowel op links als op rechts. Aaah en wolfke b.v. die worden na elke ban radicaler.
Aahtje kende ik eigenlijk niet zo goed voor mei 2005, behalve dat hij S&L te vuur en te zwaard verdedigde, als sidekick dus alleen. En hij was toen al erg affreus. Dat hij nu overkomt zoals hij overkomt heeft o.m. te maken met die lange tijd van absentie. Fok! had die lui, nogmaals, nooit zo lang moeten bannen. Wolfke was in mijn ogen altijd al wel een beetje radikaal, hoewel niet alles wat hij schrijft onwaar is. Ik heb hem ook weleens betrapt in WFL op vrij nozele noties, in mijn ogen dan. Nee, kijk ik denk dat radikalisme wel is toegenomen sinds ik op Fok! ben, maar dat is omdat er gewoon veel radikalere nieuwe users zijn bijgekomen sinds 9-11, moord op Fortuyn en moord op van Goh. Ik zie users die ik van 5,6 jaar geleden ken eigenlijk nauwelijks radikaler geworden zijn.
I´m back.
pi_47602940
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Het was te verwachten, toch?
Toch leuk dat ze zoiets weet te bedenken hè.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:14:28 #218
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_47602971
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Toch leuk dat ze zoiets weet te bedenken hè.
Ayaan zou het gezegd kunnen hebben
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_47603001
Maat truste dames op vrijdag een keer op tijd naar bed is ook wel eens goed.

pi_47603004
en ik ben uiteraard de verpersoonlijking van gematigdheid & objectiviteit

zeg nou zelf
pi_47603019
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:16 schreef Godslasteraar het volgende:
en ik ben uiteraard de verpersoonlijking van gematigdheid & objectiviteit

zeg nou zelf
Wel een vaak wat zuur gematigd en objectief figuur dan.
pi_47603041
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

niks zuur, als ik m'n zin niet krijg word ik gewoon boos
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:19:59 #223
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47603056
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:17 schreef du_ke het volgende:
Nee hoor, gewoon kritisch.
pi_47603057
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Boosheid vertroebelt je visie.
pi_47603087
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:18 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Te serieus ben je wmb.
Ik las dat je Meijer kent? Je kent dan ook Beliën, zo moet je het altijd een beetje zien, zoals Beliën.
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:27:46 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47603154
Atheisten overspelen hun hand. Alsof er ook maar iets zinnigs over het wel of niet bestaan van god valt te bediscussieren.
pi_47603156
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:14 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ayaan zou het gezegd kunnen hebben
Ayaan heeft het over de hetze van de poltiekcorrecten volgens mij. Maar zij is momenteel redelijk populair aan het worden in de VS, zag ik laatst.
I´m back.
pi_47603170
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Atheisten overspelen hun hand. Alsof er ook maar iets zinnigs over het wel of niet bestaan van god valt te bediscussieren.
Idd, agnostisch is het hoogst denkbare. Hoewel de bewijslast blijft drukken op gelovigen uiteraard.
I´m back.
pi_47603181
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Te serieus ben je wmb.
Ik las dat je Meijer kent? Je kent dan ook Beliën, zo moet je het altijd een beetje zien, zoals Beliën.
Beliën heb ik maar een paar colleges van gehad, en dat was meer cabaret. Meijer was zeer serieus, en werd gaande het college theatraler, heel grappig. Maar idd, ik ben érg serieus, zeker in het "echte" leven (dat heb je goed in de gaten) en dus helaas ook wat saai. Karaktertrekje, en zal dus ook nooit overgaan.
pi_47603229
maar goed, dat (=ik) is niet interessant. Als men in Nederland wat wil doen tegen radicalisering etc, laat de overheid dan eens klinkende resultaten boeken bv wat betreft criminaliteit, en meer praktische alledaagse zaken. Dan zet je extremere types vanzelf buitenspel.
pi_47603254
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:29 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Beliën heb ik maar een paar colleges van gehad, en dat was meer cabaret. Meijer was zeer serieus, en werd gaande het college theatraler, heel grappig. Maar idd, ik ben érg serieus, zeker in het "echte" leven (dat heb je goed in de gaten) en dus helaas ook wat saai. Karaktertrekje, en zal dus ook nooit overgaan.
Beliën was enorm grappig idd, ik heb hem gekend toen hij nog relatief jong was natuurlijk, hij zal later nog wel meer die komische kant uitgegaan zijn. Overigens had Beliën ook oude geschiedenis gedaan hè, samen met Meijer had hij het handboek oude geschiedenis geschreven. Mijn eerste tentamen ging daarover.
Maar goed, die speelse humor van Beliën is toch leuk om te hebben hoor. Je moet niet te serieus worden toch. dat neigt naar zuurheid, precies wat du_ke zegt.
I´m back.
pi_47603283
quote:
naar aanleiding van wat?

en verder moet je dan agnostisch zijn t.o.v. elke denkbare bewering. Ik zie geen bezwaar tegen het trekken van een conclusie, zeker als beweringen volstrekt absurd zijn en al milennia elke bewijsvoering ontberen.

En verder maakt niet zoveel uit, agnostisch, atheistisch, wat boeit het. Net als de discussie of een God bestaat of niet. Het gaat vooral om die rare boekjes waarvan voor ieder met een beetje verstand duidelijk is dat die van mensenhand zijn. Een beetje God zou zich rotschamen voor zulke kolder. Echt waar!

en daar ga ik weer
pi_47603299
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:34 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, dat (=ik) is niet interessant. Als men in Nederland wat wil doen tegen radicalisering etc, laat de overheid dan eens klinkende resultaten boeken bv wat betreft criminaliteit, en meer praktische alledaagse zaken. Dan zet je extremere types vanzelf buitenspel.
Ja, het zal wel niet zo eenvoudig zijn denk ik.
Als je naar ons dorp kijkt dan zie je dat de politie ook gewoon niets doet. Niet dat er veel is om te doen (naast af en toe een kat uit de boom meppen), maar als ze dan iets moeten doen dan doen ze het nog niet. Lullig om dat te zien als je in een Vogelaarwijkje woont. Maar ja dan zeg ik ook eigen verantwoordelijkheid om je eigen situatie te veranderen. Niet alles van de overheid vragen, het is je moeder niet. Dus ga lekker in zo'n kutdorp wonen, waar wij in wonen. ..
I´m back.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:41:23 #235
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47603313
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:39 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

naar aanleiding van wat?

en verder moet je dan agnostisch zijn t.o.v. elke denkbare bewering. Ik zie geen bezwaar tegen het trekken van een conclusie, zeker als beweringen volstrekt absurd zijn en al milennia elke bewijsvoering ontberen.

En verder maakt niet zoveel uit, agnostisch, atheistisch, wat boeit het. Net als de discussie of een God bestaat of niet. Het gaat vooral om die rare boekjes waarvan voor ieder met een beetje verstand duidelijk is dat die van mensenhand zijn. Een beetje God zou zich rotschamen voor zulke kolder. Echt waar!

en daar ga ik weer
Hap hap.

Maareh, nee, je kan prima agnost zijn en niet "agnost zijn t.o.v. elke denkbare bewering" (als ik denk dat ik doorheb wat je daarmee bedoelt).

Heb eerlijk gezegd geen zin om deze discussie nu aan te gaan.
pi_47603320
quote:
Idem voor Xenu dus. Kun je niks over zeggen.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:42:41 #237
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47603336
Ik woon deels in een Vogelaarwijkje , waar de politie nooit de auto uitkomt. Ze rijden wel ieder uur langs, maar er wordt nog constant in auto's ingebroken. En dat moet ik van SCH dan heel gewoon vinden.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:43:34 #238
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47603345
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:41 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Idem voor Xenu dus. Kun je niks over zeggen.
Dat is een wat ander godsbeeld dan het traditioneleabstractere beeld dat gebruikelijk is, als ik me niet vergis.
pi_47603356
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat is een wat ander godsbeeld dan het traditionele, als ik me niet vergis.
Dat verandert jouw oordeel?
pi_47603360
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 01:42 schreef PJORourke het volgende:
Ik woon deels in een Vogelaarwijkje , waar de politie nooit de auto uitkomt. Ze rijden wel ieder uur langs, maar er wordt nog constant in auto's ingebroken. En dat moet ik van SCH dan heel gewoon vinden.
Dat is lullig, maar nogmaals zo makkelijk zal het wel niet zijn. Beste oplossing voor jou is, pak die eigen verantwoordelijkheid aan om je eigen situatie te verbeteren, zoek een woning in een andere buurt, in een dorp etc.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')