Laat ik hem nou net open gezet hebben die PM box, maar discussies doe ik open en in topics, geen zin in PM gedoe over zoiets.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:51 schreef Triggershot het volgende:
Heren, PM-mail?
Prima, open een topic in ONZ wat mijn part betreft, maar niet in WFL-FB.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Masterix het volgende:
[..]
Laat ik hem nou net open gezet hebben die PM box, maar discussies doe ik open en in topics, geen zin in PM gedoe over zoiets.
Het is wel levensbeschouwing, geen onzin.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, open een topic in ONZ wat mijn part, maar niet in WFL-FB.
In de wiki staat een uitleg van FOK! kretologie : Fok!Woordenboekquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:10 schreef Spiderman3 het volgende:
Hoi is er een linkie met de afkortingen die hier vaak voorkomen in dit forum? Bijv. wat betkent PM, tvp of WFL? TS (topicstarter, toch? ) kon ik nog net ontcijferen.
Het is naar mijn mening grotendeels off-topic, maar er zijn wel enige raakvlakken. Ik heb gevraagd om de discussie zuiver te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:27 schreef Mokz het volgende:
De mens is een zielige soort
Die kerel over zijn mystiek enzo.. hoort dat in het topic?
Ik bedoelde rude.. Maar wat is SOG'en?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:16 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja hey, ik ben aan 't SOG'en, mag ik!
EDIT: Of bedoel je rude.
SOGquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoelde rude.. Maar wat is SOG'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |