Wat daar gefilmd is, is wat mensen zagen. De beelden staan ook nergens ter discussie zover ik weet. Het gaat hier bovendien om honderden getuigen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef Normalneo het volgende:
ik had het filmpje gezien talon.nl .
ik bedoelde ook mijn hersenen registeerden
Ik vind het een vaag filmpje..
er zat maar een jaar of 40-50 tussen die 2 , dus wie weetquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb trouwens wel een vraagje: kwam het Orson Welles hoorspel in Amerika voor die alien athopsie die ze gefilmd hadden? Ik kan me voorstellen dat Orson Welles miljoenen Amerikanen heeft aangestoken met zijn hoorspel: War of the Worlds.
Waarom denk je dat het een slechte verklaring is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een tamelijk slechte verklaring als je het mij vraagt
Als tientallen (of honderden) getuigen verklaren dat er iets over hen heen is gevlogen geloof ik niet in een verklaring van flares boven een vliegveld op afstand van de stad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:45 schreef gorgg het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een slechte verklaring is?
Het is verkeerd te denken dat alle 'Phoenix Lights'-getuigenissen gaan over een en dezelfde gebeurtenis. Aangenomen wordt dat er twee verschillende fenomenen werden waargenomen:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als tientallen (of honderden) getuigen verklaren dat er iets over hen heen is gevlogen geloof ik niet in een verklaring van flares boven een vliegveld op afstand van de stad.
Ik weet niet hoelang flares in de lucht kunnen blijven (de sighting duurde meer dan een half uur dacht ik) maar zo'n periode ook nog in V formatie blijven hangen lijkt me iets teveel van het goede.
Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:42 schreef gorgg het volgende:
[..]
Van 1 zijn erbij mijn weten geen video's/beeldmateriaal. Wat te zien was op CNN gaat over 2 (behalve volgens mij de verklaring van de man die ze zag overvliegen).
De officiële verklaring voor 1 is een formatie gevechtsvliegtuigen.
Oud nieuws, het waren gewoon flares:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ah tnx.
[..]
Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.
Een formatie gevechtsvliegtuigen? Mwah.. ik heb er mijn vraagtekens bij. Dan nog eerder experimentele en of geheime toestellen imo. Een gewoon jettoestel maakt lawaai genoeg om het te kunnen identificeren zou je zeggen. Getuigen spreken over een geruisloos object. Maar bijvoorbeeld stealth-toestellen hebben voor ze openbaar gemaak werden ook tot UFO meldingen geleid.
De Phoenix Lights hebben enorme media-aandacht gehad. Het ging toen allemaal rond die video van de flares (ik denk dat het wel duidelijk is na dat Foxnews fragment dat het idd. flares waren). Zonder die video was er nooit aandacht geweest voor die andere getuigenverklaringen. Mss. waren ze zelfs nooit naar voren gekomen, zagen ze die dag iets 'vreemd' zonder daar op dat moment direct vergaande conclusies aan te verbinden. Maar zijn ze dit na zulke media-hype gaan linken met die beruchte video.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ah tnx.
[..]
Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.
Een formatie gevechtsvliegtuigen? Mwah.. ik heb er mijn vraagtekens bij. Dan nog eerder experimentele en of geheime toestellen imo. Een gewoon jettoestel maakt lawaai genoeg om het te kunnen identificeren zou je zeggen. Getuigen spreken over een geruisloos object. Maar bijvoorbeeld stealth-toestellen hebben voor ze openbaar gemaak werden ook tot UFO meldingen geleid.
Edit: eerlijkheidshalve, ik heb me nog nooit erg vediept in dit voorval. Dat zou ik ws. eerst moeten doen om er iets over te kunnen zeggen.
Uit nog onbevestigde bron: Iets soortgelijks zou binnenkort trouwens wel eens in Nederland plaats kunnen gaan vinden![]()
Het gaat om duizenden getuigen zelfsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat daar gefilmd is, is wat mensen zagen. De beelden staan ook nergens ter discussie zover ik weet. Het gaat hier bovendien om honderden getuigen.
De sighting is afgedaan als 'flares' van militaire vliegtuigen. Een tamelijk slechte verklaring als je het mij vraagt, maar de meeste mensen zijn tevreden zolang het maar een aardse verklaring is.
Nee vooral niet proberen te verklaren behalve natuurlijk als je zegt dat het aliens zijn. Dan ben je wel goed bezig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
Kom op zeg, we gaan toch niet op de debunk-opmerkingen in mbt dit geval,
dat hebben verschillende mensen met zeer hoge opleidingen al geprobeerd,
alsof een stel kritische Fok!kertjes er wel in zouden slagen.![]()
WTF slaat dat nou weer op, mensen zoals jij maken van iets onbekends iets bekends.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee vooral niet proberen te verklaren behalve natuurlijk als je zegt dat het aliens zijn. Dan ben je wel goed bezig.
WTF slaat dat nou weer op, mensen zoals jij maken van iets onbekends een voyeuristische buitenaardse beschaving.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
WTF slaat dat nou weer op, mensen zoals jij maken van iets onbekends iets bekends.
You're Special.![]()
If you're not insulted by that remark you should really take a course about the English language.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
WTF slaat dat nou weer op, mensen zoals jij maken van iets onbekends een voyeuristische buitenaardse beschaving.
You're TaLoN.
Je moet ook niet de bewijslast omdraaien; niemand hoeft te bewijzen wat het niet was.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef AIRmichael het volgende:
Defensie heeft nog steeds niet bewezen dat het niet iets buitenaards was.
Zolang niemand bewijst dat hij hem vermoord heeft.. gaat ie vrijuit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:10 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Niemand hoeft ook te bewijzen wat het niet is.
Iemand moet bewijzen wat het wel was.
Zolang niemand bewijst dat het 'alien' / 'buitenaards' is lijkt het mij waarschijnlijker dat het een aards iets is / was. (defensie experiment ofzo)
1. Hoe kom je erbij dat ik dat niet weet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
If you're not insulted by that remark you should really take a course about the English language.![]()
You're Special means you are retarded.![]()
Furthermore, I rarely say that a UFO is an Alien Spacecraft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 23-03-2007 10:31:12 ]There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
Dit betekent dat je het niet vaak zegt - maar dat je het dus wel zegt soms.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Furthermore, I rarely say that a UFO is an Alien Spacecraft.
Sorry, ik zal volgende keer ik kluieuter taal praten. Dan volg je het zeker beter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
Ticker - als ik jou was zou ik eens een cursus argumenteren / debatteren volgen,
je verhaal is echt niet te volgen
Wat is jouw probleem ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer ik kluiter taal praten. Dan volg je het zeker beter.![]()
Begin eens met gewoon de Nederlandse taal goed te beheersen, dan mag je daarna 'kluiter taal' doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer ik kluiter taal praten. Dan volg je het zeker beter.![]()
Wat een simpel figuur. Het ging toch omquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem ?
Te vaak een klap op je kop gehad ofzo ?
Ik zeg alleen dat als iemand niet bewijst wat iets niet is, dat ook geen bewijs is dat het dat wel is.
Ik heb niet bewezen dat jij geen schildpad bent, maar dat wil toch niet zeggen dat jij DUS wel een schildpad bent ?
Lijkt me redelijk simpele logica.
En dat is voor jou blijkbaar reden om pissed off op mij te worden...
Groei eens op en ga eens naar school ofzo
En ja hoor spuit 11 is er ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Begin eens met gewoon de Nederlandse taal goed te beheersen, dan mag je daarna 'kluiter taal' doen.
Nee, maar ik heb ook nog een sociaal leven en daarnaast ook werk en zo, je kent dat vast wel. Maar goed, beide video's staan gedownload op mijn pc, dus dat zal het probleem ook niet zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een simpel figuur. Het ging toch om
'Ticker - als ik jou was zou ik eens een cursus argumenteren / debatteren volgen,
je verhaal is echt niet te volgen'
Ben je zo traag dat je al je eigen post niet meer herinner?
Wie ben jij trouwens, want je verziekt de sfeer in truth de laatste tijd wel vaker. IS jammer dat jongens als jij en andere kloot violen niet serieus kunnen discussieren over dit onderwerp. Blijkbaar een te hoog gegrepen iets waar je geen kaas van hebt gegeten.
Hoop niet dat het erg rauw op je dak valt, als ook 'jouw' wereld erachter komt dan er meer is dan alleen planeet aarde.![]()
[..]
En ja hoor spuit 11 is er ook.
Zo is het debunk rijtje compleet.
Je bent trouwens compleet stil in het andere topic. 3 uur te lang om te kunnen kijken ofzo?![]()
He... leer je van je fouten ofzo? Daar ging het in het vorige topic juist over. Dat je altijd zo zielig reageert op dingen die niet relevant zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook nog een sociaal levenEn daarnaast ook werk en zo, je kent dat vast wel. Maar goed, beide video's staan gedownload op mijn pc, dus dat zal het probleem ook niet zijn.
Waar je wel goed in bent is reageren zonder te reageren. Reageer anders even on-topic?
En nog steeds geen antwoord. Mijn vraag lijkt me in dit topic vol-le-dig on-topic. Ik denk eigenlijk dat je er geen antwoord op hebt. Prove me wrong zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
He... leer je van je fouten ofzo? Daar ging het in het vorige topic juist over. Dat je altijd zo zielig reageert op dingen die niet relevant zijn.
Wel cool dat het net lijkt alsof jij mij er nu op wijst! Proficiat!![]()
Nu verder ontopic want ik ben dit constante zielige gedoe van dezelfde mensen zat, ga anders lekker baggeren in ONZIN.
Laatste tijd komen er steeds meer verklaringen van mensen met zulke functies. Dit duidt gewoon duidelijk op een taboe wat door broken gaat worden. Ik denk niet dat het lang duurd voordat de media steeds meer en betere aandacht hieraan gaat geven.
Eis je nou weer het topic op?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En nog steeds geen antwoord. Mijn vraag lijkt me in dit topic vol-le-dig on-topic. Ik denk eigenlijk dat je er geen antwoord op hebt. Prove me wrong zou ik zeggen.
Je moet je wel in bochten wringen om te kunnen reageren zonder antwoord te geven he. De topictitel is dat de gouverneur blijkbaar gezegd heeft dat de lichten in de lucht een alien UFO was. Dat het een UFO was in zn letterlijke betekenis lijkt me duidelijk, maar het is me niet duidelijk op basis waarvan hij stelt dat het een buitenaards iets was. Dat lijkt me in dit topic vrij relevant.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Eis je nou weer het topic op?
Als je constant vragen van mij persoonlijk wil moet je gewoon een "ticker vragen topic' openen.
Maar eisen stellen? Dan kan je optyfen.
Lol dacht dat we daar al van afgestapt waren, zelfs ik als belg zou anders hier continu posts moeten uitlachen wegens incorrect gebruik van de NL-taal. Zwakke opmerking ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
Begin eens met gewoon de Nederlandse taal goed te beheersen, dan mag je daarna 'kluiter taal' doen.
Tja, misschien als gouverneur zijnde, heeft hij informatie opgevraagd bij vliegvelden , militaire diensten etc.quote:Wat ik me nu afvraag. Hoe weet die gouverneur dat het een Alien UFO was? Dat het een UFO was in de letterlijke betekenis, dat lijkt me duidelijk, niemand die een eenduidig antwoord kan geven op wat het nou was dat daar vloog. Waren het vliegtuigen, experimentele vliegtuigen, aliens, flares...niemand die het weet, dus een UFO inderdaad.
Maar waar tovert de gouverneur de kennis vandaan dat wat daar vloog een buitenaards iets was? Op basis van wat kan hij dat met 100% zekerheid stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |