abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47561693
Op cnn.com heeft men het weer over de Phoenix lights. De ex-gouverneur van Phoenix meld dat hijzelf nog steeds ervan overtuigt is dat de Phoenix lights van 10 jaar geleden een buitenaards fenomeen was, wat gezien is door duizenden mensen in 1997. Defensie heeft nog steeds niet bewezen dat het niet iets buitenaards was. (Volgens de ex gouverneur), en om men kalm te houden heeft hij zich afzijdig gehouden tijdens zijn toespraak.

Filmpje:
http://dynamic.cnn.com/ap(...)ts.ktvk/video.ws.asx
http://www.cnn.com/

[ Bericht 36% gewijzigd door AIRmichael op 23-03-2007 04:15:14 ]
pi_47562257
en hoe weet die governor dat ? was het Arnold ?

en alien UFO, dat kan natuurlijk een unidentified flying object zijn uit het buitenland
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:56:28 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_47562751
ik registreerde: 2 reclames

• 1 popup
  • suzuki reclame filmpje

• onderzoek CNN

• vaag donker filmpje met een stuk of vijf lichten in de lucht

• nieuwe manier om populair te worden. Gouveneur worden vervolgens iets mysterieus pakken en dan een film ervan maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Normalneo op 22-03-2007 22:22:09 ]
  • De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
    pi_47563628
    Die Phoenix lights zijn terug te vinden in Out of the Blue, heel veel mensen hebben dat destijds gezien. Daarin kun je ook zien dat de overheid een acteur met alienmasker op laat draven om de situatie belachelijk te maken.

PS: Je hoeft niet te registreren om het filmpje te zien.
    In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
    ◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
      donderdag 22 maart 2007 @ 22:25:56 #5
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47563825
    ik had het filmpje gezien talon.nl .

ik bedoelde ook mijn hersenen registeerden

sorry ik vind dit niet echt heel erg waardevol al kan dat het misschien best wel zijn. Ik vind het een vaag filmpje..waarom altijd in de avond en waarom zoveel waasheden en geklooi naderhand? Ik denk als je het ziet dan weet je niet meer wat je meemaakt. Ik heb ook wel eens lichten gezien in de lucht wat ik kan typeren als een ufo zo vaag zag het eruit. Het was niks anders dan de lichten van een disco. Maarja je kan jezelf op dat moment wel helemaal gek maken ermee natuurlijk..ik weet het niet vind het altijd erug vaag..vooral de filmpjes

[ Bericht 0% gewijzigd door Normalneo op 22-03-2007 23:01:50 ]
    De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
    pi_47565695
    Ik vind het wel goed dat er meer mainstream aandacht aan wordt besteed.
    Kheb best vaak discolasers in de lucht gezien, maar die herken je meteen.

Videolink, je hoeft niet naar cnn.com te gaan
    In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
    ◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
      donderdag 22 maart 2007 @ 23:16:11 #7
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47565958
    ja maar talon.nl what's the point? 1 topic zal niet zoveel veranderen. Een invasie daarintegen wel natuurlijk. Ik kan met Starsister nog herinneren. Het is misschien wel goed dat er aandacht aan wordt besteed, maar inmiddels moeten de keiharde bewijzen toch een keer tevoorschijn komen? Ik bedoel tegenwoordig kan bijna iedereen met een beetje Independence Day gehalte vanalles in elkaar flanzen. Ik vraag me af wat je als echt kan typeren als je zo'n filmpje ziet? Het echte bewijs zul je bijv. zelf willen zien. Of iig met meerdere mensen. Lijkt me trouwens niet echt heel relaxed als er nou een alien door de deur komt knallen, maar dat terzijde..

Het gaat ook niet om jou (mbt de discolichten) maar meer om mensen die nog nooit discolichten hebben gezien en bijv. iets vaags hebben gehoord over aliens zonder het echt te onderzoeken verder waar de lichten vandaan komen.

Maar misschien heb ik het verkeerd. Ik heb immers nog nooit een UFO gezien terwijl ik wel vaak naar boven kijk.
    De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
      donderdag 22 maart 2007 @ 23:22:43 #8
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47566214
    Ik heb trouwens wel een vraagje: kwam het Orson Welles hoorspel in Amerika voor die alien athopsie die ze gefilmd hadden? Ik kan me voorstellen dat Orson Welles miljoenen Amerikanen heeft aangestoken met zijn hoorspel: War of the Worlds.
      † In Memoriam † donderdag 22 maart 2007 @ 23:29:54 #9
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_47566495
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef Normalneo het volgende:
    ik had het filmpje gezien talon.nl .

ik bedoelde ook mijn hersenen registeerden

Ik vind het een vaag filmpje..
    Wat daar gefilmd is, is wat mensen zagen. De beelden staan ook nergens ter discussie zover ik weet. Het gaat hier bovendien om honderden getuigen.

De sighting is afgedaan als 'flares' van militaire vliegtuigen. Een tamelijk slechte verklaring als je het mij vraagt, maar de meeste mensen zijn tevreden zolang het maar een aardse verklaring is.
      donderdag 22 maart 2007 @ 23:50:21 #10
    64743 huupia
    debunk the debunkers !
    pi_47567275
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Normalneo het volgende:
    Ik heb trouwens wel een vraagje: kwam het Orson Welles hoorspel in Amerika voor die alien athopsie die ze gefilmd hadden? Ik kan me voorstellen dat Orson Welles miljoenen Amerikanen heeft aangestoken met zijn hoorspel: War of the Worlds.
    er zat maar een jaar of 40-50 tussen die 2 , dus wie weet
      donderdag 22 maart 2007 @ 23:50:41 #11
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47567290
    Ja k ik vind dit te vaag om er verder nog iets zinnigs over te zeggen dan. Wel vaag dat honderden mensen het geconfirmed hebben. Je moet ook niet alles betwijfelen..het waren gewoon aliens in die in formatie vlogen toch?
      vrijdag 23 maart 2007 @ 00:41:40 #12
    150517 SpecialK
    No hesitation, no delay.
    pi_47568630
    Kan dit niet gewoon een grap zijn van een paar gasten die gasballonnen met een goeie lamp derin hebben losgelaten.. misschien aan elkaar vastgeketend met een touw...

Je hebt genoeg mensen die der een kick uit krijgen om zulke stunts uit te halen.
    There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
    pi_47568693
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Een tamelijk slechte verklaring als je het mij vraagt
    Waarom denk je dat het een slechte verklaring is?
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 01:11:46 #14
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_47569102
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 00:45 schreef gorgg het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het een slechte verklaring is?
    Als tientallen (of honderden) getuigen verklaren dat er iets over hen heen is gevlogen geloof ik niet in een verklaring van flares boven een vliegveld op afstand van de stad.

Ik weet niet hoelang flares in de lucht kunnen blijven (de sighting duurde meer dan een half uur dacht ik) maar zo'n periode ook nog in V formatie blijven hangen lijkt me iets teveel van het goede.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 01:36:53 #15
    167723 sanni
    Acima de seu
    pi_47569416
    Ja,grappig zag het op CNN. Nou ben benieuwd wat hier verder mee gebeurt.
    Of men negeert het als "zoveelste onzin" of men gaat publicaties doen dat er
    degelijk iets aan de hand is. not
    pi_47569487
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 01:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als tientallen (of honderden) getuigen verklaren dat er iets over hen heen is gevlogen geloof ik niet in een verklaring van flares boven een vliegveld op afstand van de stad.

Ik weet niet hoelang flares in de lucht kunnen blijven (de sighting duurde meer dan een half uur dacht ik) maar zo'n periode ook nog in V formatie blijven hangen lijkt me iets teveel van het goede.
    Het is verkeerd te denken dat alle 'Phoenix Lights'-getuigenissen gaan over een en dezelfde gebeurtenis. Aangenomen wordt dat er twee verschillende fenomenen werden waargenomen:
    1. Tussen ongeveer 20.00 en 21.00 kwamen oproepen van mensen binnen die lichtjes, al dan niet in V-vorm van noord naar zuid over Arizona zagen trekken.
    2. Rond 22.00: enkele mensen zagen lichtjes ten zuiden van Phoenix.

Van 1 zijn erbij mijn weten geen video's/beeldmateriaal. Wat te zien was op CNN gaat over 2 (behalve volgens mij de verklaring van de man die ze zag overvliegen).
    De officiële verklaring voor 1 is een formatie gevechtsvliegtuigen. Het tweede verschijnsel werd door weinig mensen waargenomen (blijkbaar wel door deze voormalige gouverneur). De officiële verklaring is dat het hier over LUU-2 flares gaat afgeworpen door A-10 aircrafts boven de Fort Chaffee bombing range. Alles lijkt met deze verklaring te kloppen. Zowel de positie, het licht, het tijdstip wanneer ze achter de bergwand verdwijnen, ...

LUU-2:

Site met behoorlijk wat info:
    http://members.aol.com/TPrinty/AZUFO.html

[ Bericht 3% gewijzigd door gorgg op 23-03-2007 01:48:11 ]
      † In Memoriam † vrijdag 23 maart 2007 @ 02:07:32 #17
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_47569714
    Ah tnx.
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 01:42 schreef gorgg het volgende:

[..]

Van 1 zijn erbij mijn weten geen video's/beeldmateriaal. Wat te zien was op CNN gaat over 2 (behalve volgens mij de verklaring van de man die ze zag overvliegen).
    De officiële verklaring voor 1 is een formatie gevechtsvliegtuigen.
    Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.

Een formatie gevechtsvliegtuigen? Mwah.. ik heb er mijn vraagtekens bij. Dan nog eerder experimentele en of geheime toestellen imo. Een gewoon jettoestel maakt lawaai genoeg om het te kunnen identificeren zou je zeggen. Getuigen spreken over een geruisloos object. Maar bijvoorbeeld stealth-toestellen hebben voor ze openbaar gemaak werden ook tot UFO meldingen geleid.

Edit: eerlijkheidshalve, ik heb me nog nooit erg vediept in dit voorval. Dat zou ik ws. eerst moeten doen om er iets over te kunnen zeggen.

Uit nog onbevestigde bron: Iets soortgelijks zou binnenkort trouwens wel eens in Nederland plaats kunnen gaan vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door NorthernStar op 23-03-2007 02:22:14 ]
    pi_47569824
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
    Ah tnx.
    [..]

Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.

Een formatie gevechtsvliegtuigen? Mwah.. ik heb er mijn vraagtekens bij. Dan nog eerder experimentele en of geheime toestellen imo. Een gewoon jettoestel maakt lawaai genoeg om het te kunnen identificeren zou je zeggen. Getuigen spreken over een geruisloos object. Maar bijvoorbeeld stealth-toestellen hebben voor ze openbaar gemaak werden ook tot UFO meldingen geleid.
    Oud nieuws, het waren gewoon flares:
    http://www.youtube.com/watch?v=i8BWwd1ciKk
    pi_47570022
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
    Ah tnx.
    [..]

Edit: eerlijkheidshalve, ik heb me nog nooit erg vediept in dit voorval. Dat zou ik ws. eerst moeten doen om er iets over te kunnen zeggen.

Uit nog onbevestigde bron: Iets soortgelijks zou binnenkort trouwens wel eens in Nederland plaats kunnen gaan vinden
    De Phoenix Lights hebben enorme media-aandacht gehad. Het ging toen allemaal rond die video van de flares (ik denk dat het wel duidelijk is na dat Foxnews fragment dat het idd. flares waren). Zonder die video was er nooit aandacht geweest voor die andere getuigenverklaringen. Mss. waren ze zelfs nooit naar voren gekomen, zagen ze die dag iets 'vreemd' zonder daar op dat moment direct vergaande conclusies aan te verbinden. Maar zijn ze dit na zulke media-hype gaan linken met die beruchte video.
    pi_47570272
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Wat daar gefilmd is, is wat mensen zagen. De beelden staan ook nergens ter discussie zover ik weet. Het gaat hier bovendien om honderden getuigen.

De sighting is afgedaan als 'flares' van militaire vliegtuigen. Een tamelijk slechte verklaring als je het mij vraagt, maar de meeste mensen zijn tevreden zolang het maar een aardse verklaring is.
    Het gaat om duizenden getuigen zelfs
    pi_47570323
    De Phoenix lights kunnen geen flares zijn. Dit zijn mijn argumenten:

1) Boven Phoenix worden normaal gesproken geen flares gedropt. Men heeft daar veel luchtverkeer en zo'n stad is totaal geen trainings gebied voor de luchtmacht.

2) De perfecte V formatie. Het is knap als 1 vliegtuig alle flares tegelijk kan afvuren in een V vorm. Dat zou betekenen dat het vliegtuig over de gehele V aanwezig moet zijn. Of als het razendsnel is, een ongelooflijk scherpe bocht moeten maken. Met 2 vliegtuigen is dit al helemaal niet te timen.

3) Een blijvend V vorm wat niet door de wind vervormt wordt. Probeer maar eens ballonnen in een V vorm in de lucht te laten vliegen. Dat lukt je niet.
    pi_47571109
    Kom op zeg, we gaan toch niet op de debunk-opmerkingen in mbt dit geval,
    dat hebben verschillende mensen met zeer hoge opleidingen al geprobeerd,
    alsof een stel kritische Fok!kertjes er wel in zouden slagen.
    ◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
      vrijdag 23 maart 2007 @ 08:40:18 #23
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47571236
    ik vind dat northernstar wel een punt maakt met zijn als honderden mensen het zien.

maar wat deden ze daar? vraag ik me dan af? beetje cruise controllen?
      vrijdag 23 maart 2007 @ 08:40:53 #24
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_47571242
    Lekker veilig om gelijk maar aan te nemen dat het flares zijn.

Niemand bedenkt ook dat flares weer naar beneden vallen.
    Maarja ze zien er hetzelfde uit in het donker... tenminste voor iedere minkukel die er flares in wil zien dan he.

Voor de rest zegt deze verklaring genoeg. Goed dat deze man alsnog naar buiten komt met zijn 'echte' mening.
    - Maybe O.D.B My Long Distance Family -
    "Computer says: no.."
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
      vrijdag 23 maart 2007 @ 08:42:08 #25
    162836 Normalneo
    zion_gras_zon_lucht
    pi_47571253
    dat klopt idd flares vallen naar beneden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')