Wat daar gefilmd is, is wat mensen zagen. De beelden staan ook nergens ter discussie zover ik weet. Het gaat hier bovendien om honderden getuigen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef Normalneo het volgende:
ik had het filmpje gezien talon.nl .
ik bedoelde ook mijn hersenen registeerden
Ik vind het een vaag filmpje..
er zat maar een jaar of 40-50 tussen die 2 , dus wie weetquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Normalneo het volgende:
Ik heb trouwens wel een vraagje: kwam het Orson Welles hoorspel in Amerika voor die alien athopsie die ze gefilmd hadden? Ik kan me voorstellen dat Orson Welles miljoenen Amerikanen heeft aangestoken met zijn hoorspel: War of the Worlds.
Waarom denk je dat het een slechte verklaring is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een tamelijk slechte verklaring als je het mij vraagt
Als tientallen (of honderden) getuigen verklaren dat er iets over hen heen is gevlogen geloof ik niet in een verklaring van flares boven een vliegveld op afstand van de stad.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:45 schreef gorgg het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een slechte verklaring is?
Het is verkeerd te denken dat alle 'Phoenix Lights'-getuigenissen gaan over een en dezelfde gebeurtenis. Aangenomen wordt dat er twee verschillende fenomenen werden waargenomen:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als tientallen (of honderden) getuigen verklaren dat er iets over hen heen is gevlogen geloof ik niet in een verklaring van flares boven een vliegveld op afstand van de stad.
Ik weet niet hoelang flares in de lucht kunnen blijven (de sighting duurde meer dan een half uur dacht ik) maar zo'n periode ook nog in V formatie blijven hangen lijkt me iets teveel van het goede.
Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:42 schreef gorgg het volgende:
[..]
Van 1 zijn erbij mijn weten geen video's/beeldmateriaal. Wat te zien was op CNN gaat over 2 (behalve volgens mij de verklaring van de man die ze zag overvliegen).
De officiële verklaring voor 1 is een formatie gevechtsvliegtuigen.
Oud nieuws, het waren gewoon flares:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ah tnx.
[..]
Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.
Een formatie gevechtsvliegtuigen? Mwah.. ik heb er mijn vraagtekens bij. Dan nog eerder experimentele en of geheime toestellen imo. Een gewoon jettoestel maakt lawaai genoeg om het te kunnen identificeren zou je zeggen. Getuigen spreken over een geruisloos object. Maar bijvoorbeeld stealth-toestellen hebben voor ze openbaar gemaak werden ook tot UFO meldingen geleid.
De Phoenix Lights hebben enorme media-aandacht gehad. Het ging toen allemaal rond die video van de flares (ik denk dat het wel duidelijk is na dat Foxnews fragment dat het idd. flares waren). Zonder die video was er nooit aandacht geweest voor die andere getuigenverklaringen. Mss. waren ze zelfs nooit naar voren gekomen, zagen ze die dag iets 'vreemd' zonder daar op dat moment direct vergaande conclusies aan te verbinden. Maar zijn ze dit na zulke media-hype gaan linken met die beruchte video.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ah tnx.
[..]
Ik vind voornamelijk de getuigenverklaringen over het object (of objecten) interessant. Volgens mij was het ook niet alleen boven Phoenix waar het gezien werd maar ook op andere plekken.
Een formatie gevechtsvliegtuigen? Mwah.. ik heb er mijn vraagtekens bij. Dan nog eerder experimentele en of geheime toestellen imo. Een gewoon jettoestel maakt lawaai genoeg om het te kunnen identificeren zou je zeggen. Getuigen spreken over een geruisloos object. Maar bijvoorbeeld stealth-toestellen hebben voor ze openbaar gemaak werden ook tot UFO meldingen geleid.
Edit: eerlijkheidshalve, ik heb me nog nooit erg vediept in dit voorval. Dat zou ik ws. eerst moeten doen om er iets over te kunnen zeggen.
Uit nog onbevestigde bron: Iets soortgelijks zou binnenkort trouwens wel eens in Nederland plaats kunnen gaan vinden![]()
Het gaat om duizenden getuigen zelfsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat daar gefilmd is, is wat mensen zagen. De beelden staan ook nergens ter discussie zover ik weet. Het gaat hier bovendien om honderden getuigen.
De sighting is afgedaan als 'flares' van militaire vliegtuigen. Een tamelijk slechte verklaring als je het mij vraagt, maar de meeste mensen zijn tevreden zolang het maar een aardse verklaring is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |