ja hahahahahaquote:
altijd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Tezz, neuken?
Prima, ik zie je zometeen wel in de keuken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:31 schreef Tezz het volgende:
maar vergeet niet Sebasser: ik ben dan wel niet uitgeneukt, maar wel een moeder. Dus eerst moet kindlief in bedje liggen he ....
shit waar zit dat kind, dat ik 'r snel eens in bed pleur.......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Prima, ik zie je zometeen wel in de keuken.
Zolang je maar niet gaan gooien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit waar zit dat kind, dat ik 'r snel eens in bed pleur.......
Heerlijk, je was een beestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:49 schreef Tezz het volgende:
zooooooooooo![]()
wat is virtuele sex toch heerlijk, vind je niet Sebasser?
Was it as good for you as it was for me?
GHB?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
Vanavond ga ik niet herinneren.
Dat weet ik al wel.
Drugs are bad mm'kay
Zyklon?quote:
Ik weet niet, jij gaat iets gebruiken waardoor je je avond gaat vergeten. En uhm ja.. Dat is niet zo heeeeel snel met drugsquote:
Niet zo heel snel nee, maar wel als je heel veel neemt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij gaat iets gebruiken waardoor je je avond gaat vergeten. En uhm ja.. Dat is niet zo heeeeel snel met drugs
Jeetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik word trouwens helemaal kapot gespamd door 2007 Laptop ofzo
Veel van wat dan?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet zo heel snel nee, maar wel als je heel veel neemt.
Dat is anders best heftige shit hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
Je durft het gewoon niet te zeggen he? Dat je hoestdrank ofzo gaat gebruiken...
Laatst haalde ik zo neusspray, en zag ik "Retarded" pillen liggen, like wtf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt sowieso allemaal vette shit bij de drogist liggen. Ook heel wat enge
Als alle moeders uitgeneukt zouden zijn zou ik, als trouwe, monogame manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hahahahaha![]()
ik was bij de kapper vanmorgen![]()
en ik ben GEEN uitgeneukte moeder hoor![]()
hahahaha![]()
![]()
Ah Bee Dee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als alle moeders uitgeneukt zouden zijn zou ik, als trouwe, monogame manook uitgeneukt zijn.
![]()
O en hoi iedereen weer natuurlijk![]()
ik vind het geweldig!quote:
Trainersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik vind het geweldig!
Kon hem gelukkig nog vinden en zelfs mijn trainer stond nog ergens in een mapje! Heerlijk avondje rollercoasteren dus...............
je bedoelt uitgewoonde, afgelebberde, uitgezakte moeders.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
Och, och. Jullie weten heus wel wat ik bedoel met uitgeneukte moeders.
sssssssssssshhhhhhhhhhhtquote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah Bee Dee!![]()
Is dit een: heej-daar-heb-je-tezz-laten-we-het-over-neuken-hebben opmerking of.................
is dit een: heej-ik-ben-serieus-monogaam-en-ken-geen-uitgeneukte-moeders opmerking?
ja da''s dan wel ff shit want ik heb geen tijd, ik moet rollercoasteren!quote:
Of course...je pikt ze er zo uitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
Och, och. Jullie weten heus wel wat ik bedoel met uitgeneukte moeders.
ja, mazzel danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja da''s dan wel ff shit want ik heb geen tijd, ik moet rollercoasteren!
Nee, kei strakke met donker haar van een jaartje of 25, alleenstaand, uitkering en dom.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
je bedoelt uitgewoonde, afgelebberde, uitgezakte moeders.
toch?
quote:
En we zien je al zo weinigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik het beu ben kom ik weer terug. Maar voorlopig ben ik nog wel ff bezig denk ik.........
Je hebt gelijk joh...daarom zit ik ook niet elke avond hier. Tenminste... niet om de rug dan hèquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[quote]Op vrijdag 23 maart 2007 20:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En we zien je al zo weinig![]()
Nou, have fun![]()
![]()
[/quote
ja maar dat komt door mijn rugpijn, kan niet zo lang zitten! Maar dt is aan de beterende hand dus tja....en man komt straks ook thuis dus ff wat quality time he ()
Moet bekennen dat ik ook ff meer met wat andere topics in MEN bezig benquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
Inderdaad rustig hier.
Ja, dat zag ik!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
Hoi koek !
Ik ben in MEN bezig en ga er zo mee stoppen...
![]()
Groetjes![]()
Boefje !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik!Slaap lekker straks BeeDee!
![]()
![]()
Das altijd leuk natuurlijk! Kijken is ook leukquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Boefje !je mag ook posten hoor, tenzij je d'r niks aan vindt natuurlijk
![]()
Thanks!![]()
![]()
Ik heb ook m'n lurk momenten...leuk, ff iemands postgeschiedenis bekijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Das altijd leuk natuurlijk! Kijken is ook leuk![]()
Kan best leuk zijn inderdaad!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n lurk momenten...leuk, ff iemands postgeschiedenis bekijken![]()
Ik post (bijna) alleen maar in ONZ en in MEN, maar kijk overal weleensquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
Als lurker las ik eigenlijk in elk subforum, het lijkt of ik nu alleen maar in onzin zit.![]()
Ik ga ook maar naar bed, ik zit er nogal duf bijquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik post (bijna) alleen maar in ONZ en in MEN, maar kijk overal weleens![]()
Truste koek, ben er ook bijna aan toequote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ga ook maar naar bed, ik zit er nogal duf bijWelterusten BeeDee en de rest!
![]()
Goedemorgen Tezz![]()
![]()
ja idd!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt je oude UI weer terug!
keep on drinking..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme, waarom heb ik nu weer koppijn op zaterdag?
Waaaaatttt??? wat zeg je???? je muziek staat zo hard!!!!..quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
Waaaaatttt??? wat zeg je???? je muziek staat zo hard!!!!..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |