ja hahahahahaquote:
altijd!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Tezz, neuken?
Prima, ik zie je zometeen wel in de keuken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:31 schreef Tezz het volgende:
maar vergeet niet Sebasser: ik ben dan wel niet uitgeneukt, maar wel een moeder. Dus eerst moet kindlief in bedje liggen he ....
shit waar zit dat kind, dat ik 'r snel eens in bed pleur.......quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Prima, ik zie je zometeen wel in de keuken.
Zolang je maar niet gaan gooien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit waar zit dat kind, dat ik 'r snel eens in bed pleur.......
Heerlijk, je was een beestquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:49 schreef Tezz het volgende:
zooooooooooo![]()
wat is virtuele sex toch heerlijk, vind je niet Sebasser?
Was it as good for you as it was for me?
GHB?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
Vanavond ga ik niet herinneren.
Dat weet ik al wel.
Drugs are bad mm'kay
Zyklon?quote:
Ik weet niet, jij gaat iets gebruiken waardoor je je avond gaat vergeten. En uhm ja.. Dat is niet zo heeeeel snel met drugsquote:
Niet zo heel snel nee, maar wel als je heel veel neemt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet niet, jij gaat iets gebruiken waardoor je je avond gaat vergeten. En uhm ja.. Dat is niet zo heeeeel snel met drugs
Jeetje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik word trouwens helemaal kapot gespamd door 2007 Laptop ofzo
Veel van wat dan?!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet zo heel snel nee, maar wel als je heel veel neemt.
Dat is anders best heftige shit hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:13 schreef -skippybal- het volgende:
Je durft het gewoon niet te zeggen he? Dat je hoestdrank ofzo gaat gebruiken...
Laatst haalde ik zo neusspray, en zag ik "Retarded" pillen liggen, like wtf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Je hebt sowieso allemaal vette shit bij de drogist liggen. Ook heel wat enge
Als alle moeders uitgeneukt zouden zijn zou ik, als trouwe, monogame manquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hahahahaha![]()
ik was bij de kapper vanmorgen![]()
en ik ben GEEN uitgeneukte moeder hoor![]()
hahahaha![]()
![]()
Ah Bee Dee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als alle moeders uitgeneukt zouden zijn zou ik, als trouwe, monogame manook uitgeneukt zijn.
![]()
O en hoi iedereen weer natuurlijk![]()
ik vind het geweldig!quote:
Trainersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik vind het geweldig!
Kon hem gelukkig nog vinden en zelfs mijn trainer stond nog ergens in een mapje! Heerlijk avondje rollercoasteren dus...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |